Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #1 Skrevet 13. mai 2005 Jeg leter etter en klokke med spesiell klokkerem. Den skal være bred, og laget av lær eller skinn. Har sett flere med slike klokker, men finner ikke noe lignende når jeg søker etter det på internett. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik klokke (kan være både herre og dameklokke) online?
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2005 #2 Skrevet 13. mai 2005 Online vet jeg ikke, men absolutt alle urmakere og også endel gullsmeder har slike klokker nå. De er relativt rimelige (5-700), og av merket Axcent.
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #4 Skrevet 13. mai 2005 Takk for svar Jeg fant mange selv, ved å bytte søkeord til leather cuff watches
Ephemera Skrevet 14. mai 2005 #5 Skrevet 14. mai 2005 Den Axcent-klokka ligger ihvertfall på den linken. Jeg vurderer å kjøpe meg en sånn selv. Har lyst på den både i svart og hvit og på Gullfunn her i Trondheim sa de for en tid tilbake at de ville få inn løse reimer til klokkene Så hvis man kjøper med hvit urskive, går det an å skifte reimer! På linken ser jeg at den svarte er med svart urskive, men her i byen har de den i svart med hvit urskive også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå