Gjest sexysadie Skrevet 2. september 2002 #1 Del Skrevet 2. september 2002 Ingen som har peiling på om "The Slim Shady" skal spille noe nær Scandinavia/Norden?? Hilsen Sexy Sadie (Som er noe nær en EminemFantast!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 2. september 2002 #2 Del Skrevet 2. september 2002 Visstnok er Quart-festivalen VELDIG interessert i å få Eminem til festivalen kommende sommer. I så fall blir det min første tur til Quart!!! Aftenposten har foresten kritikk fra konsert i Florida i dag. Aftenutgaven. Eller her: http://oslopuls.no/cityguides/nav/review.j...music&id=391827 "The Eminem Show" har bodd i cd-spilleren i bilen og hjemme de siste ukene... Digger sangene om / til / med Hailie! Catzy - også stor fan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 2. september 2002 #3 Del Skrevet 2. september 2002 Skal Eminem spille på Quart neste år???? :o :o :D WooooawwwW!!!!!!! Nå begynner Quarten å ligne noe... Rammstein i år og Eminem neste år!!! Jøss... Jeg aner ikke når han skal ha Europa turnè, men når han kommer til Norge så skal jeg garantert være der ! Husker forrige konsert... Hadde billett og greier, men hadde ikke penger til å reise fra Bergen til Oslo... Skal nok se til at jeg har $ til alt neste gang :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommergal Skrevet 28. juni 2018 #4 Del Skrevet 28. juni 2018 Veldig gammel post, haha. Men jeg selger en ordinær Eminemkonsertbillett til Voldsløkka lørdag 30. juni til halv pris (500kr). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #5 Del Skrevet 28. juni 2018 14 minutter siden, Sommergal skrev: Veldig gammel post, haha. Men jeg selger en ordinær Eminemkonsertbillett til Voldsløkka lørdag 30. juni til halv pris (500kr). Det er noen som spør om noen skal på Eminem på Voldsløkka i Oslo nå på lørdag i en tråd lenger ned. Legg inn melding der med billetten Anonymkode: 6ec0e...a2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå