AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #1 Skrevet 29. august 2019 Føler meg bedre når jeg spiser kjøtt og fisk. Liker å fiske også. Noen som spiser fisk som dere har fisket selv hver uke? Anonymkode: 362f0...042 1
Rotehodet Skrevet 29. august 2019 #2 Skrevet 29. august 2019 Må man fiske hver uke for å spise egen fisk?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #3 Skrevet 29. august 2019 Det er ingen grunn til å kutte ut fisk og kjøtt fra dietten. At kjøttforbruket er for høyt, kan man være enig i, men spis kjøtt med god samvittighet. Jeg spiser ofte selvfisket fisk om sommeren når jeg er på hytta, men det er for langt til at jeg kan være der hver uke. Jeg kjenner en som vokste opp som vegetarianer, som fortalte at barndommen hennes ble reddet fordi bestemoren servete henne fisk i smug. Og da hun som voksen begynte å spise kjøtt, sa hun at hun aldri hadde følt seg bedre. Anonymkode: 373f9...f63 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #4 Skrevet 29. august 2019 Det hadde vært en drøm. Skulle gjerne hatt tilgang på fersk fangst hver dag selv 🙂 Anonymkode: 12fb2...858
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #5 Skrevet 29. august 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen grunn til å kutte ut fisk og kjøtt fra dietten. At kjøttforbruket er for høyt, kan man være enig i, men spis kjøtt med god samvittighet. Jeg spiser ofte selvfisket fisk om sommeren når jeg er på hytta, men det er for langt til at jeg kan være der hver uke. Jeg kjenner en som vokste opp som vegetarianer, som fortalte at barndommen hennes ble reddet fordi bestemoren servete henne fisk i smug. Og da hun som voksen begynte å spise kjøtt, sa hun at hun aldri hadde følt seg bedre. Anonymkode: 373f9...f63 Flott bestemor ❤️❤️ Anonymkode: 12fb2...858
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #6 Skrevet 29. august 2019 Minner meg om en kompis av meg som vokste opp med foreldre som spiste kjøtt. Han følte seg alltid dårlig og forsøkte bli veganer, men foreldrene tvang han til å spise kjøtt. Så bodde han med tanten noen år der han fikk spise vegansk og han følte seg som et nytt menneske, følte seg mye friskere og bedre. Det besøket reddet helsen hans Anonymkode: 1a507...44c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå