Gå til innhold

Liker damer å få finger i rumpa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det er turn on at jeg stikker en finger i rumpa på en dame når vi har sex? Vil det gjør at hun får lyst til analsex etterpå? Hvordan bør jeg gå frem? 

Anonymkode: 865ba...5f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han vet hva han driver med og får til den intense orgasmen det kan gi, så ja. Om det gir meg lyst på analsex? Nei.

Anonymkode: 80b34...909

• Liker 3
Skrevet

Du kan prøve litt forsiktig, men mange misliker å få en finger i rumpa. Og hvis hun liker å få en finger i rumpa, så må du ikke forvente at hun er klar for analsex etterpå.

• Liker 7
Skrevet

Spør først? De fleste liker å vite om det på forhånd og være enig i hva man skal prøve og ikke. :)

Anonymkode: 1eb72...dd1

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør først? De fleste liker å vite om det på forhånd og være enig i hva man skal prøve og ikke. :)

Anonymkode: 1eb72...dd1

Det tok jeg som en selvfølge. Så viktig.

Anonymkode: 80b34...909

• Liker 1
Skrevet

Nei!!!!!! 

Fingre har negler, og ønsker en mann analsex får han formidle det på andre måter enn å snike en finger inn og håpe på at jeg da blir lysten på analsex. Det blir jeg ikke! Iallefall ikke på den måten! Plukking i analen min når vi har annen sex er turn off, på sex med ham overhodet. 

Analsex er noe jeg tar initiativ til. Når jeg føler for det, har skylt meg og vet at det er bra dag for det. Han kan ikke vite om jeg har hatt litt løs avføring (som gir såre slimhinner) eller luft i magen. 

Ønsker om det kan imøtekommes, eller avslås, men praksis kan ikke snikes frem med finger opp i analen. Hadde bare blitt irritert. 

Anonymkode: 107aa...de0

• Liker 9
Skrevet

Nei. Ingenting skal opp i rumpa mi. 

Anonymkode: 4e777...bb0

• Liker 8
Skrevet

Det finner du ut av når du møter en dame. Alle damer er ikke like. 

Anonymkode: c85b5...130

• Liker 6
Skrevet

Jeg syns det er digg. Men det må ikke komme som lyn fra klar himmel. Fint å få en tease eller hint, slik at jeg kan si fra om det ikke passer/ikke frister. Av og til får jeg lyst til å gå videre med full analsex og av og til ikke. 

Anonymkode: 6aa00...a8b

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det er turn on at jeg stikker en finger i rumpa på en dame når vi har sex? Vil det gjør at hun får lyst til analsex etterpå? Hvordan bør jeg gå frem? 

Du spør som om det skulle være likt for alle damer. Det er det ikke, akkurat som med menn.  Noen menn og kvinner liker det, noen liker det ikke. Noen av de som liker det kan tenke seg analsex, andre ikke. Du må spørre hver enkelt. 

Anonymkode: 6d1e3...66c

• Liker 2
Skrevet

NEI.

Anonymkode: c1b03...9f1

• Liker 4
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, absolutt ALLE damer digger å få en finger i rumpa. Vi er jo en homogen masse og det finnes ingen variasjon i hva vi tenner på, foretrekker eller personlighet. Igrunnen er vi bare en saueflokk som alle sammen drømmer om at hulemannen skal komme med kølla si og stikke den inn i alle hull som overhode kan penetrereres......

Anonymkode: 73f63...d75

• Liker 4
Skrevet

Ikke uten tillatelse. Har selv slått ned en som plutselig prøvde seg på en finger. Jeg dro han rett ned. Men så har jeg traumer knyttet til analsex da, så ja det var overreagering fra min side men jeg var og er ikke i stand til å kontrollere det. 

Anonymkode: a313c...aa6

• Liker 3
Skrevet

Nei, jeg liker det ikke. Jeg snakker mye om sex med venninnene mine, og blant de vet jeg bare om én som liker det. Mitt inntrykk er altså at kvinner flest ikke liker det.

Anonymkode: 62a74...792

• Liker 4
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det er turn on at jeg stikker en finger i rumpa på en dame når vi har sex? 

Ja, nei, kanskje. 

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil det gjør at hun får lyst til analsex etterpå? 

Ja, nei, kanskje. 

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan bør jeg gå frem? 

Ved å snakke om det, i en ikke seksuell setting. 

Anonymkode: db7c5...5a1

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, absolutt ALLE damer digger å få en finger i rumpa. Vi er jo en homogen masse og det finnes ingen variasjon i hva vi tenner på, foretrekker eller personlighet. Igrunnen er vi bare en saueflokk som alle sammen drømmer om at hulemannen skal komme med kølla si og stikke den inn i alle hull som overhode kan penetrereres......

Anonymkode: 73f63...d75

Mmmm :sikle: Høres digg ut! Damerumper er så deilige!!

Skrevet

Ohh yes please, tease me👌

Anonymkode: d4ca3...e33

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker å få en finger opp ja, men liker ikke analsex. Det er jo ikke det samme

Anonymkode: 3d9b4...c28

• Liker 3
Skrevet

Ja😍😍😍

Anonymkode: 655ba...729

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...