AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #1 Skrevet 29. august 2019 Trente i går og opplevde at det ble flekker etter rompe/underliv der hvor jeg hadde sittet. Er dette vanlig? Utrolig ekkelt og flaut? Hvordan løser dere det? Hvordan reagerer du om du ser svettemerker etter damer?? Anonymkode: c130a...63a
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #2 Skrevet 29. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Trente i går og opplevde at det ble flekker etter rompe/underliv der hvor jeg hadde sittet. Er dette vanlig? Utrolig ekkelt og flaut? Hvordan løser dere det? Hvordan reagerer du om du ser svettemerker etter damer?? Anonymkode: c130a...63a Helt normalt å svette. Har med håndkle og tørker av. Anonymkode: 90016...dd3
CabinCruiser Skrevet 29. august 2019 #3 Skrevet 29. august 2019 Jada, det blir det. Helt normalt. Jeg reagerer ikke på det, ser det ikke så ofte. Jeg reagerer kun på når det er mensenflekk etter noen.
Gjest Forumhei Skrevet 29. august 2019 #4 Skrevet 29. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trente i går og opplevde at det ble flekker etter rompe/underliv der hvor jeg hadde sittet. Er dette vanlig? Utrolig ekkelt og flaut? Hvordan løser dere det? Hvordan reagerer du om du ser svettemerker etter damer?? Anonymkode: c130a...63a Normalt💪👍
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #5 Skrevet 29. august 2019 Ja, hvis man er sånn som svetter, så er jo dette helt vanlig. Kan ha noe å si hva slags klær du bruker for hvor fort du blir klam og svett og hvor mye. Men uansett så er det vanlig og på mitt senter har vi sprayflasker med antibac som vi sprayer på og så tørker vi av med papir. Anonymkode: 4378b...76d 1
emilie123 Skrevet 29. august 2019 #6 Skrevet 29. august 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trente i går og opplevde at det ble flekker etter rompe/underliv der hvor jeg hadde sittet. Er dette vanlig? Utrolig ekkelt og flaut? Hvordan løser dere det? Hvordan reagerer du om du ser svettemerker etter damer?? Anonymkode: c130a...63a Helt normalt. Men der jeg trener så vasker vi apparatene etter vi har brukt dem. Trodde det var vanlig. 1
Kontorotta Skrevet 29. august 2019 #7 Skrevet 29. august 2019 Helt normalt. De fleste studioene jeg har trent på, har sprayflasker som er beregnet til å vaske apparatene/benkene etter at man er ferdig. Bruk dette. Eventuelt ta med et håndkle når du trener.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #8 Skrevet 29. august 2019 Som de andre sier. Er helt vanlig. Vask etter deg, som man skal så er det ingen andre som ser det. Anonymkode: 82679...509
334 Skrevet 29. august 2019 #9 Skrevet 29. august 2019 Evt bruk mindre tettsittende klesplagg og bomullsundertøy. Da skal det litt mer svette til før det skjer. Og du får litt lufting der nede iforhold til tights.
Wagner Skrevet 29. august 2019 #10 Skrevet 29. august 2019 Fuktige flekker etter underliv på treningsapparater På mitt treningssenter er det store skilt hvor det står at det er påbudt å ha med seg håndkle som man bruker til å tørke apparatene med etter bruk eller at man benytter seg av papiret og deinfeksjonssåpen som er tilgjengelig på alle veggene. Jeg ser at det stort sett bare er de voksne som gjør dette mens ungdommen valser rundt uten omtanke for at de etterlater seg en rekke endetarmsbakterier på apparatene. Det er nettopp slik omgangssyke spres. Selv har jeg ikke gjort dette men det går an å si ifra til de ansatte på studiet, de fleste treningssenter har regler på hygiene som man må oppfylle. Men ja akk...... Ungdommen nå for tiden foretrekker luksus, har dårlige manerer, fornekter autoritet, har ingen respekt for eldre mennesker, prater når de egentlig burde arbeide, motsier foreldrene sine og tyranniserer sine lærere. Med de varmeste sommerhilsener fra Herr Wagner.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #11 Skrevet 29. august 2019 4 minutter siden, Wagner said: Fuktige flekker etter underliv på treningsapparater På mitt treningssenter er det store skilt hvor det står at det er påbudt å ha med seg håndkle som man bruker til å tørke apparatene med etter bruk eller at man benytter seg av papiret og deinfeksjonssåpen som er tilgjengelig på alle veggene. Jeg ser at det stort sett bare er de voksne som gjør dette mens ungdommen valser rundt uten omtanke for at de etterlater seg en rekke endetarmsbakterier på apparatene. Det er nettopp slik omgangssyke spres. Selv har jeg ikke gjort dette men det går an å si ifra til de ansatte på studiet, de fleste treningssenter har regler på hygiene som man må oppfylle. Men ja akk...... Ungdommen nå for tiden foretrekker luksus, har dårlige manerer, fornekter autoritet, har ingen respekt for eldre mennesker, prater når de egentlig burde arbeide, motsier foreldrene sine og tyranniserer sine lærere. Med de varmeste sommerhilsener fra Herr Wagner. For noe piss. Ungdom nå for tiden har bedre manerer enn noen sinne. Anonymkode: 89601...b56
Wagner Skrevet 29. august 2019 #12 Skrevet 29. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For noe piss. Ungdom nå for tiden har bedre manerer enn noen sinne. Anonymkode: 89601...b56 Da får de begynne bevise dette ved å tørke opp endetarmsbakteriene sine 🧐
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #13 Skrevet 29. august 2019 Hvorfor skal man bruke sitt eget hånkle og dra bakteriene rundt? Anonymkode: ebb90...a64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå