AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #1 Skrevet 29. august 2019 Jeg var uheldig å klarte og få litt antibac i øyet. Jeg har tatt ut linsen og skylt godt - det er vel ikke annet jeg må gjøre her? Blir jo litt engstelig når det dreier seg om øyet. Det svei mye med engang jeg fikk det i øyet. Men ble fort mindre sviing. Nå har jeg som sagt skylt øyet godt med vann, og tok ut linsen min. Jeg har jo litt ubehag i øyet nå, men tror egentlig det kommer av vannet jeg skylte med Er det noe annet jeg bør gjøre her? Anonymkode: af944...a53
Gjest Dævendøtte Skrevet 29. august 2019 #2 Skrevet 29. august 2019 Øyekontakt: Skyll straks øyet med vann. Påse at eventuelle kontaktlinser er fjernet fra øyet før skylling. Kontakt lege hvis ubehaget vedvarer. Hilsen Antibac sine nettsider.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #3 Skrevet 29. august 2019 Fått dette mange ganger, bruker linser. Aldri skylt eller gjort noe. Går bra. Anonymkode: ad01c...4c2 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #4 Skrevet 17. desember 2020 Ungen min fikk dette idag. Vi hadde ikke mulighet å skylle. Helt umulig å få skylt med salt vann også da han blir sinna og lukker øynene. Han virker ikke så plaget heller. Anonymkode: ca995...dea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå