Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #1 Skrevet 13. mai 2005 Noen som kan fortelle meg hvilken symptomer det er På hemorider, og hvilken behandling? :oops: :oops: :oops: Syntes dette er direkte pinlig, men jeg lurer på om det kan være det jeg har fått. Har gått med kløe og svie i over et halvt år nå. Har gått på Canesten, Kenacutan og Betnovat, men de alle er bare kløedempende. Så jeg har ihvertfall ikke sopp. Har bestilt time til legen, men kommer ikke til før om to uker. Fint om noen kan hjelpe meg. :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #2 Skrevet 13. mai 2005 Jeg har hemmorider ,men hverken klør eller svir. Men det blir jo en liten utposning av tarmen .
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #3 Skrevet 13. mai 2005 :-? Merkelig det der. Hva kan det da være? Noen som har vært borti noe lignenede?
Gjest Spacegirl Skrevet 13. mai 2005 #4 Skrevet 13. mai 2005 Du kan jo prøve hemoride-salve og se om det hjelper?
Gjest hjalmarlover Skrevet 13. mai 2005 #5 Skrevet 13. mai 2005 Har hørt at sittebad m/grønnsåpe skal være lindrende... Hvis det er veeeeldig ille(sjelden) kan man fjerne de med et lite inngrep som er helt ufarlig! Snakk med legen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå