AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #1 Skrevet 29. august 2019 Samboer og jeg planlegger å reise til New York våren/høsten 2021. Har dere noen anbefalinger til hoteller? Vi har ikke sett ut et spesielt område enda, så alle tips mottas med glede. Vi driver og leter på TripAdvisor og diverse booking-sider, men det er jo så utrolig mange muligheter at vi går oss vill hver gang vi er inne og kikker. Anbefalinger av hoteller med gratis tilgang til nettverk på rommet, glutenfrie alternativer til frokost og mulighet for å booke et rom med badekar er veldig fint å få! Anonymkode: 47439...493
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #2 Skrevet 29. august 2019 Amerikanske hotellfrokoster er ikke akkurat av standarden vi er vant med i Norge... Koster ekstra (ofte dyrt!), dersom de i det hele tatt serverer frokost! Men NY er jo stappfull av frokoststeder, fra Starbucks til lokale småkaféer. Vi bodde på New Yorker, gammelt ærverdig bygg i NY! Ligger i enden på gata til både Macys og Empire State Building. 5-10 minutt å gå til Times Square. Jeg kom over et kjempetilbud på nett, booking.com, tror jeg... Store deler av hotellet er renovert. Be om utsikt! De har side på Facebook, SJEKK! 😍 Anonymkode: a06e6...346 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #3 Skrevet 29. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Amerikanske hotellfrokoster er ikke akkurat av standarden vi er vant med i Norge... Koster ekstra (ofte dyrt!), dersom de i det hele tatt serverer frokost! Men NY er jo stappfull av frokoststeder, fra Starbucks til lokale småkaféer. Vi bodde på New Yorker, gammelt ærverdig bygg i NY! Ligger i enden på gata til både Macys og Empire State Building. 5-10 minutt å gå til Times Square. Jeg kom over et kjempetilbud på nett, booking.com, tror jeg... Store deler av hotellet er renovert. Be om utsikt! De har side på Facebook, SJEKK! 😍 Anonymkode: a06e6...346 Skal sjekke ut, tusen takk! Anonymkode: 47439...493
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #4 Skrevet 29. august 2019 Vi skal til New york i september, og skal bo på Hyatt centric Times square Anonymkode: c0cf3...f54 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #6 Skrevet 29. august 2019 Vær obs på de skjulte skattene som legges på prisen per døgn når man skal sjekke ut. Det er vel 80 hoteller i NY som har innført den turistskatten, tror det ligger på fra 12 til 33 dollar per døgn. Anonymkode: 72bb6...1fb 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #7 Skrevet 29. august 2019 https://www.thesun.co.uk/travel/5044831/hotels-in-new-york-are-stinging-tourists-with-an-extra-25-night-if-they-are-near-times-square/ Anonymkode: 72bb6...1fb 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #8 Skrevet 30. august 2019 Du skal reise dit om to år og forbereder hotell allerede? Skal si du er tidlig ute! Anonymkode: 876f4...aec
reiselyst72 Skrevet 30. august 2019 #9 Skrevet 30. august 2019 Har du behov for glutenfri mat til frokost så hadde jeg nok holdt med til hotell som ikke har frokost inkludert. På hotell i New York med frokost inkludert kan du som oftest forvente deg bacon, pølser, eggerøe, vafler, toast og frokostblandinger. Du finner sjeldent skikkelig brød eller pålegg som vi er vant til hjemmefra. Bedre å finne en kafe som serverer noen glutenfri alternativer. Du må også belage deg på å gå bra opp i standard om du vil finne et hotell med badekar. I New York er hotellrommene generellt mye mindre enn andre steder i USA. Selv tilbringer jeg veldig lite tid på rommet så jeg er mere opptatt av beliggenhet. Liker personlig Midttown og området rundt Empire State Building og Macys best. 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #10 Skrevet 31. august 2019 På 29.8.2019 den 15.22, Antoinette skrev: Kan trygt anbef. The Archer. Enig. Bodde der en uke i påsken, helt topp. Anonymkode: 014dc...0f0 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #11 Skrevet 1. september 2019 På 30.8.2019 den 9.46, AnonymBruker skrev: Du skal reise dit om to år og forbereder hotell allerede? Skal si du er tidlig ute! Anonymkode: 876f4...aec Det er ikke nødvendigivis en negativ ting å begynne å planlegge to år frem i tid. Vi vil at ferien skal bli så bra som mulig, og da vil vi ha god tid til å finne ut av hvor vi vil bo. Det er ikke snakk om å booke eller bestille noe som helst, vi vil bare ha god tid til å undersøke i ro og fred så vi finner et hotell som føles bra for oss. Anonymkode: 47439...493 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #12 Skrevet 1. september 2019 På 30.8.2019 den 13.20, reiselyst72 skrev: Har du behov for glutenfri mat til frokost så hadde jeg nok holdt med til hotell som ikke har frokost inkludert. På hotell i New York med frokost inkludert kan du som oftest forvente deg bacon, pølser, eggerøe, vafler, toast og frokostblandinger. Du finner sjeldent skikkelig brød eller pålegg som vi er vant til hjemmefra. Bedre å finne en kafe som serverer noen glutenfri alternativer. Du må også belage deg på å gå bra opp i standard om du vil finne et hotell med badekar. I New York er hotellrommene generellt mye mindre enn andre steder i USA. Selv tilbringer jeg veldig lite tid på rommet så jeg er mere opptatt av beliggenhet. Liker personlig Midttown og området rundt Empire State Building og Macys best. Vi har flere alternativer på hoteller som har rom med badekar på lista vår allerede, skal nevnes at noen av disse lå litt i "utkanten" med tanke på superpopulære dingsebomser å se på. Anonymkode: 47439...493
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #13 Skrevet 1. september 2019 Mange jeg kjenner er opptatt av å bo i nærheten av Times Square, noe jeg skjønner lite av da hele området er veldig "betongjungel" og lite trivelig. Personlig er jeg veldig glad jeg Meatpacking området, det er et levende nabolag med godt utvalg av både butikker og spisesteder og lett å komme seg rundt i byen med subway eller til fots. Et fvavoritthotell er The Standard, Highline. Det koster en del å bo der, men de har jevnlig tilbud (følg dem på sosiale medier). De har rom med badekar. Anonymkode: ced17...194 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #14 Skrevet 1. september 2019 Hva enn du gjør, hold deg unna Hotel Carter! Det var møkkete og jævlig. Mugg på veggene på badet osv. Anonymkode: 1e5bc...473
*Emma* Skrevet 2. september 2019 #15 Skrevet 2. september 2019 Anbefaler The Dominic (tidligere Trump Soho). Har bodd der 3 ganger og elsker det. MEN det er svindyrt. Sist bodde vi på Kimpton eventi. Fint det og, men ikke i nærheten av The Dominic. Soho er koselig og rolig. Eventi ligger Midtown og der var det mer stressende og slitsomt. Ville ALDI vurdert å bo i nærheten av Times Square. Det er en eneste stor masete og ekkel turistfelle det er greit å dra opp til å ha sett en gang, også er du ferdig med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå