Gjest Anonym Bruker Skrevet 29. august 2019 #1 Skrevet 29. august 2019 (endret) Fysiske synlige reaksjoner hos menn kan m.a. avsløres ved ereksjon og stivhet av penis som ofte lett kan avsløres. De psykiske reakjoner hos en mann kan m.a. gå på endret personlighet, blikkfang, klåing, rastløshet. og i verste fall voldtekter. Menn er gjerne mer direkte når de er blir kåte og klare for sex i motsettning til kvinner som tilsynelatende må ha noen runder med seg selve. De synlige fysiske / psykiske reaksjoner på at en kvinne er kåt er derfor ikkje alltid så enkelt å identifisere seg. Kvinner er tradisjonelt sett langt flinkere til å forføre en menn , og de fleste kvinner vet utvilsamt hvilke knapper de skal trykke på for å få en mann kåt, og kan slik sett vera psykisk delaktig til at en manns kåthet. Det kan ofte hørest ut som menn bør kunne identifisere seg med, og kjenne kvinnekroppen bedre en kvinna selv. Undres på om det finnes noen generelle fysiske / psykiske personlighetstrekk /reaksjoner hos kvinner som menn kan forholde seg til , og som ein kan identifisere seg med hos en kvinne for å avslører når de er kåte . ? De fleste menn vet at kvinner m.a. blir våte når de blir kåte, og at de har sine eggløsning / mensperioder som kan endre kåtheten. Hvordan dette påvirker den psykiske / fysiske reaksjoner i forhold til sexen hos kvinner vet mange menn altfor lite Endret 29. august 2019 av Anonym Bruker
ToMan Skrevet 29. august 2019 #2 Skrevet 29. august 2019 (endret) 😉 Endret 29. august 2019 av ToMan Ts endrer innlegget fortløpende, så blir litt vanskelig å vite hva jeg egentlig har kommentert på. :-D
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #3 Skrevet 29. august 2019 Å kunn se om en kvinne er kåt vil da ikke forebygge noe som helst overgrep. Det er jo på ingen måte noen automatikk i at lysten retter seg mot den som har oppdaget det.... Det er forøvrig ikke så vanskelig å se om en kvinne er kåt, selv om det er subtilt. Hun blir litt glassaktig i blikket, kan bli litt motorisk urolig, mange blir litt fjollete, og kan få en lett rødme. Dessuten kan leppene svulme ørlite grann opp, og mange begynner å fikle med ting. Men gutter! Dette betyr ikke nødvendigvis at hun er kåt på deg, og det er lett å mistolke dette. Sett det alltid inn i en sammenheng. Du bør neppe agere på dette om dere ikke er inne i en heftig flørt. Men at det skal være vanskelig å se at en kvinne er opphisset, det går jeg ikke med på. Hilsen mann som har levd en stund. Anonymkode: 24499...901 1
Gjest Anonym Bruker Skrevet 29. august 2019 #4 Skrevet 29. august 2019 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Å kunn se om en kvinne er kåt vil da ikke forebygge noe som helst overgrep. Det er jo på ingen måte noen automatikk i at lysten retter seg mot den som har oppdaget det.... Det er forøvrig ikke så vanskelig å se om en kvinne er kåt, selv om det er subtilt. Hun blir litt glassaktig i blikket, kan bli litt motorisk urolig, mange blir litt fjollete, og kan få en lett rødme. Dessuten kan leppene svulme ørlite grann opp, og mange begynner å fikle med ting. Men gutter! Dette betyr ikke nødvendigvis at hun er kåt på deg, og det er lett å mistolke dette. Sett det alltid inn i en sammenheng. Du bør neppe agere på dette om dere ikke er inne i en heftig flørt. Men at det skal være vanskelig å se at en kvinne er opphisset, det går jeg ikke med på. Hilsen mann som har levd en stund. Anonymkode: 24499...901 Og den identifikasjonen kom pussigt nok ifra en mann og ikkje ifra en kvinne som hevder det er vanskeleg å sjå om en kvinne er kåt. Mange trekk som åpenbart kan forveksles med andre psykiske reaksjoner. hos eit kvinnemennske, selvsagt ikkje noe ein kan forholde seg til. Endret 29. august 2019 av Anonym Bruker
Pia Sofia Skrevet 29. august 2019 #5 Skrevet 29. august 2019 Kvinner biter seg ofte ubevisst i leppa. Men det kan vi jo gjøre uten å være tent også.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #6 Skrevet 29. august 2019 5 minutter siden, Pia Sofia skrev: Kvinner biter seg ofte ubevisst i leppa. Men det kan vi jo gjøre uten å være tent også. Jeg biter meg ofte i leppene fordi de er tørre... Anonymkode: 2c1f3...966
Gjest Anonym Bruker Skrevet 29. august 2019 #7 Skrevet 29. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg biter meg ofte i leppene fordi de er tørre... Anonymkode: 2c1f3...966 Og ei kvinne hevdet at nasehullene utvidet seg, og blei større.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #8 Skrevet 29. august 2019 23 minutter siden, Anonym Bruker said: Og den identifikasjonen kom pussigt nok ifra en mann og ikkje ifra en kvinne som hevder det er vanskeleg å sjå om en kvinne er kåt. Ingenting som ein kan forholde seg til selvsagt. Jeg tror ærlig talt ikke kvinner er så veldig opptatt av hvordan andre kvinner ser ut når de er kåte. Jeg har ingen radar for å avdekke at andre menn er kåte, med mindre jeg ser at de har ereksjon. Derfor kan jeg heller ikke beskrive hvordan en mann ser ut når han er kåt. Men jeg har vært sammen med mange kvinner, og siden jeg har en viss biologisk programmert interesse for kvinners seksualitet, hr jeg lagt merke til visse fellestrekk ved kvinners adferd og utseende når de blir opphisset. Om man kan forholde seg til mine observasjoner eller ikke, er selvsagt et annet spørsmål. Jeg tror kanskje de fleste kvinner har et lite bevisst forhold til hvordan de ser ut, eller på hvilken måte de viser at de er kåte - med mindre de faktisk ønsker å avsløre det. Anonymkode: 24499...901
Gjest Anonym Bruker Skrevet 29. august 2019 #9 Skrevet 29. august 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ærlig talt ikke kvinner er så veldig opptatt av hvordan andre kvinner ser ut når de er kåte. Jeg har ingen radar for å avdekke at andre menn er kåte, med mindre jeg ser at de har ereksjon. Derfor kan jeg heller ikke beskrive hvordan en mann ser ut når han er kåt. Men jeg har vært sammen med mange kvinner, og siden jeg har en viss biologisk programmert interesse for kvinners seksualitet, hr jeg lagt merke til visse fellestrekk ved kvinners adferd og utseende når de blir opphisset. Om man kan forholde seg til mine observasjoner eller ikke, er selvsagt et annet spørsmål. Jeg tror kanskje de fleste kvinner har et lite bevisst forhold til hvordan de ser ut, eller på hvilken måte de viser at de er kåte - med mindre de faktisk ønsker å avsløre det. Anonymkode: 24499...901 Som mann hevder du å ha ingen radar for å avdekke når andre menn er kåte , men hevder derimot å vera bedre kvalifisert til å identifisere deg med når en kvinne blir kåt. Kanskje burde du legge mer vekt på kjenne det selv og andre menn før du legger kvinner under din radar. Endret 29. august 2019 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #10 Skrevet 29. august 2019 Just now, Anonym Bruker said: Som mann hevder du å ha ingen radar for å avdekke når andre menn er kåte , men hevder derimot å vera bedre kvalifisert til å identifisere deg med når en kvinne blir kåt. Kanskje burde du legge mer vekt på kjenne det selv og andre menn før legger kvinner under radaren . Jeg skjønner ikke hva du mener. Jeg forteller hvilke observasjoner jeg har gjort av kvinner i opphisset tilstand, og at det er en del ting som for meg er lette å gjenkjenne. Videre forteller jeg deg at dette er noe jeg ikke ser etter hos menn, og derfor heller ikke identifiserer det - og at jeg formoder at de færreste kvinner ser noe annerledes på sine medsøstre, og derfor kanskje ikke er gode til å beskrive det du spør om. Jeg vet godt når jeg selv blir kåt - men hvordan det ser ut, har jeg ingen interesse av. Jeg skjønner det jo selv. Jeg skrev jo også i forrige svar at man kan spørre seg om mine observasjoner er noe man kan forholde seg til. De er nemlig subjektive, og kan ikke uten videre generaliseres. Jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner hva du kritiserer meg for. Anonymkode: 24499...901
Gjest Anonym Bruker Skrevet 29. august 2019 #11 Skrevet 29. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke hva du mener. Jeg forteller hvilke observasjoner jeg har gjort av kvinner i opphisset tilstand, og at det er en del ting som for meg er lette å gjenkjenne. Videre forteller jeg deg at dette er noe jeg ikke ser etter hos menn, og derfor heller ikke identifiserer det - og at jeg formoder at de færreste kvinner ser noe annerledes på sine medsøstre, og derfor kanskje ikke er gode til å beskrive det du spør om. Jeg vet godt når jeg selv blir kåt - men hvordan det ser ut, har jeg ingen interesse av. Jeg skjønner det jo selv. Jeg skrev jo også i forrige svar at man kan spørre seg om mine observasjoner er noe man kan forholde seg til. De er nemlig subjektive, og kan ikke uten videre generaliseres. Jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner hva du kritiserer meg for. Anonymkode: 24499...901 Nå er eg selv mann, og derfor naturleg at eg har langt flere mannlige venner, bekjente , arbeidskolegaer m.v en kvinner. Menn utveksler ærfaringer / kommuniserer / andre holdninger om sexuelle ærfaringer / intrs. en kvinner. Kanskje er det mange kvinner som forlengst har avslørt at du blir klein, innpåsliten , frekk m.m. når du selv blir kåt.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #12 Skrevet 29. august 2019 Man blir kjent med mange tegn når man lærer en kjæreste å kjenne.. Et artig tegn som alle mine kjærester har hatt til felles er at de begynner å snakke med med mer pust i stemmen. At pusten blir tyngre er velkjent, men at talen er det første som avslører det er det ikke så mange som tenker på - gjør det mye enklere å oppdage i hverdagen. Anonymkode: cf9c8...e49
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #13 Skrevet 29. august 2019 5 minutter siden, Anonym Bruker said: Nå er eg selv mann, og derfor naturleg at eg har langt flere mannlige venner, bekjente , arbeidskolegaer m.v en kvinner. Menn utveksler ærfaringer / kommuniserer / andre holdninger om sexuelle ærfaringer / intrs. en kvinner. Kanskje er det mange kvinner som forlengst har avslørt at du blir klein, innpåsliten , frekk m.m. når du selv blir kåt. Det var vel ikke dette du ønsket med tråden din? Hvorfor vil du diskutere meg? Anonymkode: 24499...901 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #14 Skrevet 29. august 2019 Altså, hvis en dame er kåt nok, så vil hun bli med på eventuelle tilnærmelser og fremstøt. Selv om damer tar noen runder med seg selv,så bør det jo være soleklart at ingen nakenhet eller penetrering skal foregå, før hun er villig og med 🙄 Anonymkode: dc158...49f 1
Gjest Warrior Skrevet 29. august 2019 #15 Skrevet 29. august 2019 (endret) Noen kvinners psykiske reaksjon er de samme som menns psykiske reaksjon. Ikke alle er vanskelig å se på om de er kåt. Kvinner klår de også. De fleste uansett kjønn blir litt rastløse når de er kåt. Ikke minst blikkontakt med den de er kåt på. Tyngre pust er vanlig. Endret 29. august 2019 av Kvelertak
Gjest Anonym Bruker Skrevet 29. august 2019 #16 Skrevet 29. august 2019 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var vel ikke dette du ønsket med tråden din? Hvorfor vil du diskutere meg? Anonymkode: 24499...901 Håpte noen kvinner også leste dine innlegg ? Kanskje kan de identifisere seg med dem. Glassaktig blikk. Hovne lepper. Fjollete. Motorisk. Endret 29. august 2019 av Anonym Bruker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå