AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #1 Skrevet 29. august 2019 Hei! Jeg har bare noen dager igjen til termin - dette er nr2, men allikevel er jeg usikker- da mye er anderledes den gangen her😅 I natt våknet jeg av det jeg etterhvert ble ganske så sikker på var rier. De kom med relativt jevne mellomrom (hvert 3.-5.min) og varte i 45-55sek. De bygget seg også opp som rier - starter litt rolig, bygger seg opp til en topp og roer seg. Ligger i hovedsak nederst i magen og i ryggen - men kjenner det i hele magen på "toppen". Etter å ha holdt på sånn i 3/3 1/2time så roet det seg gradvis. Nå gikk det to timer før jeg kjente noe på nytt Er det her noe folk opplever å gå med lenge eller? 🤣🙈 de er definitivt vondere enn kynnere, men absolutt ikke så vondt at litt pust og konsentrasjon ikke takler det. Er det det her folk omtaler som maserier tro? Anonymkode: c6b2d...209
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #2 Skrevet 29. august 2019 Med nr to så var jeg overbevist om at fødselen var i gang. Barnepass ble ringt og mannen var ute den kvelden og måtte forte seg hjem. Baggen ble pent lagt i bilen og babystolen i samme slengen. Også slutta riene sånn på sekundet følte meg veldig teit der jeg sto 😩😂 født ikke før ei uke etterpå igjen 🤭😋 Selve dagen jeg fødte så forsto jeg ikke at det var på gang engang, kom noen murringer hver halvtime men da hadde jeg lagt all håp til side også sa det bare pang i det jeg satte med ned for å spise. Anonymkode: 432c6...dc3 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #3 Skrevet 29. august 2019 Kjenner meg igjen, hadde noe lignende for 2 dager siden bare at det ikke varte så lenge. Er 39+6 i dag og 4 dager til termin. Ga seg her også. Så ingen oppmuntrende ord annet enn at jeg er i samme sko Håper jeg slipper for mye overtid, begynner å føle meg ganske så klar nå! Anonymkode: fa84f...621 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #4 Skrevet 29. august 2019 Jeg hadde eier klokken 12 om natta første gang. Men tenkte ikke mer over det enn at noe var på gang. Sovnet etterhvert, så tok jeg kontakt med sykehuset kl 06 fa jeg våknet med hyppigere rier. Fikk beskjed om å komme på sykehus. Der ble jeg liggende til ettermiddagen med rier og smerter av og på, før vannet gikk i to tiden mens jeg sov. Deretter kom baby kl halv fem om ettermiddagen. Utrolig spennende dag(er) for deg TS. Ønsker deg masse til og lykke til med fødselen ❤️ Anonymkode: 80284...58a 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #5 Skrevet 29. august 2019 Jeg hadde slike de siste 5 døgnene før fødsel, trodde selv bare det var maserier eller kynnere fordi de ikke ble regelmessige og plutselig kunne stoppe opp, men da jeg kom inn på føden for å få litt smertestillende og noe å sove på hadde jeg 5 cm åpning og var i aktiv fødsel. Anonymkode: 4f313...aa7 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #6 Skrevet 29. august 2019 Det blir spennende å se når hu velger å komme😂 Det har vært ganske rolig nå de siste timene- men satser nå på at det om ikke annet er et tegn på at kroppen begynner å gjøre seg klar😅 Anonymkode: c6b2d...209
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #7 Skrevet 29. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Utrolig spennende dag(er) for deg TS. Ønsker deg masse til og lykke til med fødselen ❤️ Anonymkode: 80284...58a Tusen takk😄 Anonymkode: c6b2d...209
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #8 Skrevet 29. august 2019 Hvordan går det TS, tatt seg opp noe? Jeg er 39+6 i dag og riiimelig klar for fødsel nå! Er så spent på hvordan det hele starter 😄 Greier ikke å grue meg til smertene for syns bare det er så spennende at det kan skje når som helst (er førstegsangs, så aner jo ikke hva jeg går til) Ingen tegn til at noe skjer her dessverre... Anonymkode: fa84f...621
ane_luise87 Skrevet 29. august 2019 #9 Skrevet 29. august 2019 Jeg har en baby på 6 uker. Gikk sånn som deg med masse modningsrier. Riene startet på torsdag, akkurat sånn som du beskriver, men forsvant igjen. Sånn gikk jeg hver dag helt til mandag da de ekte riene starter. Så ja, man kan (dessverre) gå med modningsrier i flere dager. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå