Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså benet foran helt neders på magen/over tissen. Har i perioder noe så voldsomt vondt, regner med at det er fordi babyen ligger så langt ned? Noen som vet? Er blanding av stikking, stråling og at det rett og slett kjennes ut som at benet «bendes» utover. Har også veldig tyngefornemmelse i nedre del av magen, spesielt når jeg går eller står oppreist. Men smertene i skambenet er uavhengig av stilling virker det som.

Ikke lenge igjen til termin, men er det noen som har noen tips som kan lindre litt?

Skrevet

Bekkenløsning ✌ vært plaga med smerter der jeg og i nesten halve svangerskapet! Også hjelper det nok ikke at babyen ligger langt ned og presser på nerver og alt mulig 😬 En uke til termin her nå- og jeg stivner veldig og får vondt spesielt i skambeinet - og særlig om kveldene etter dager jeg har vært mer aktiv. Stikninger har jeg uavhengig av aktivitet- tror det kommer av at babyen presser på noen nerver👍

Ikke så mange råd- jeg har en større pute mellom beina om natta, også er jeg litt forsiktig med hvor mye jeg gjør nå i innspurten😆 støvsuging osv får mannen ta😂

Anonymkode: bc6b6...5e3

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bekkenløsning ✌ vært plaga med smerter der jeg og i nesten halve svangerskapet! Også hjelper det nok ikke at babyen ligger langt ned og presser på nerver og alt mulig 😬 En uke til termin her nå- og jeg stivner veldig og får vondt spesielt i skambeinet - og særlig om kveldene etter dager jeg har vært mer aktiv. Stikninger har jeg uavhengig av aktivitet- tror det kommer av at babyen presser på noen nerver👍

Ikke så mange råd- jeg har en større pute mellom beina om natta, også er jeg litt forsiktig med hvor mye jeg gjør nå i innspurten😆 støvsuging osv får mannen ta😂

Anonymkode: bc6b6...5e3

Au og uff, jeg er i uke 38 nå og dette startet veldig nylig. Men å gå sånn lenge høres iallfall ikke noe deilig ut 🥴. 

Har BB hug me gravideputa å den er min beste venn om kvelden ☺️. Får nok bare vente til frøkna er her da 😅

Anonymkode: d821b...ea0

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Au og uff, jeg er i uke 38 nå og dette startet veldig nylig. Men å gå sånn lenge høres iallfall ikke noe deilig ut 🥴. 

Har BB hug me gravideputa å den er min beste venn om kvelden ☺️. Får nok bare vente til frøkna er her da 😅

Anonymkode: d821b...ea0

Der ble jeg anonym ja 🤔

Skrevet

Bekkenløsning 😕 for min del forsvant smertene i skambeinet rett etter fødsel, mens andre plager ved bekkenet har vedvart. Men smerten i skambeinet var verst. Koste meg med BB hugme puta, det hjalp litt og tok det generelt med ro 😊

Anonymkode: 3dfab...321

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...