Gå til innhold

Snap på Tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så mange voksne menn som oppgir snap-kontoen sin på Tinder? Synes det er så rart at fremmede skal legge deg til. Jeg har ingen interesse av bilder fra totalt fremmede folk...

Anonymkode: 42e97...371

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være for at disse faktisk er i et forhold fra før og snap er et utmerket verktøy hvis du ønsker å holde samtaler med andre damer/menn skjult. 

Hilsen en som ble utsatt for dette.... Jævla snapchat helvete. 

Anonymkode: 2e485...138

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo være for at disse faktisk er i et forhold fra før og snap er et utmerket verktøy hvis du ønsker å holde samtaler med andre damer/menn skjult. 

Hilsen en som ble utsatt for dette.... Jævla snapchat helvete. 

Anonymkode: 2e485...138

Skriver under. Disse er det uhorvelige mengder av!

Anonymkode: 4775d...cfa

• Liker 2
Skrevet

Det var en som ba om min snap... Jo, ja...så lenge jeg får bilder med klær på svarte jeg - da var han ikke så interessert allikevel,idioten!

Anonymkode: 44e25...8bb

Skrevet

Jeg sveiper aldri til høyre på menn som har snapchaten sin der. Det er så useriøst

Anonymkode: 2b3af...721

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sveiper aldri til høyre på menn som har snapchaten sin der. Det er så useriøst

Anonymkode: 2b3af...721

Jeg gjør heller ikke det. Men noen av mennene som har snapchaten på profilen sin ser jo helt normale og hyggelige ut... Kanskje voksne menn tror at det er greit å gjøre det? Kanskje de håper innerst inne at de skal få noen litt vågale bilder fra kvinner å kose seg med utpå natta?

Noen burde fortelle dem at det gir færre matcher!

ts

Skrevet

Tjaaa...

En jeg matcha med hadde snappen sin i bioen og jeg adda han før vi hadde snakka. Den dag idag er han bestekompisen min haha. 

Anonymkode: 97ffa...db7

Skrevet
På 2.9.2019 den 15.32, AnonymBruker skrev:

Tjaaa...

En jeg matcha med hadde snappen sin i bioen og jeg adda han før vi hadde snakka. Den dag idag er han bestekompisen min haha. 

Anonymkode: 97ffa...db7

Fremdeles skeptisk. Hvorfor skal man trenge å få fremmede inn på sin snap? Hvorfor ikke bli litt kjent først og så legge til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...