AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #1 Skrevet 29. august 2019 Hei! Jeg tenker å kjøpe clearblue fertility monitor, men jeg har uregelmessig mens. Juni ikke mensen Juli 4 dager Begynnelsen av august hadde jeg 1 dag litt blødning, 2 dag ikke noe, 3 dag blødning og så ikke noe mer. Nå er dette 14 dager siden og fikk blødning igjen i overgår og var litt i dag. Usikker om disse dagene regnes som mensen. Og burde jeg teste hver dag siden det er slik? Eller blir den ikke å kunne si om jeg har eggløsning siden jeg ikke vet om jeg har hatt mensen. Har i alle år hatt uregelmessig mensen. Men ikke som nå. Anonymkode: 68240...f28
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #2 Skrevet 29. august 2019 Det kan fort bli ekstremt dyrt for deg. Dra heller til gyn og finn ut hvorfor du ikke har eggløsning. Anonymkode: 65e9c...293
Påmfritt Skrevet 29. august 2019 #3 Skrevet 29. august 2019 Jeg har kjøpt clearblue fertilitetsmonitor og jeg er så misfornøyd. Den er svinedyr, i tillegg til at testene koster like mye som de vanlige. Du må teste hver dag fom. dag 6 og dersom syklusen din ikke er stabil så klarer den ikke synke seg og ber deg om å teste eggløsning etter at mensen har kommet. Jeg er mye mer fornøyd med de clearblue testene som tester opp til 4 fertile dager(de lilla). Da begynner du å teste fra dag 10 også slutter den å virke etter at du har fått smiley som ikke blinker. Den rosa slår ikke ut på meg men det gjør de lilla de mnd jeg har eggløsning. Det er jo megadyrt med de testene så temping funker også veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå