AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #1 Skrevet 29. august 2019 Er aldri heldig når det kommer til nye ting i livet. Det er som regel det gamle kjedelige som kommer etter hvert. Har ikke vært der på 1,5 år nå og jeg ville jo egentlig bo der... men er ikke heldig nok til å møte noen der. Kjenner til tilfeller der de møter noen og flytter til kjæresten sin. Men jeg tilhører det mer kjedelige slaget 😕 Kjenner egentlig ingen. Familien er spredt, går ikke over ens med de som er igjen på hjemplassen (interesser) ble også mobbet i området så har «uvenner» og i Oslo har jeg en bror som aldri tar initiativ, gamer, jobber natt og sover, en slektning som aldri tar initiativ og 15 år eldre, en kompis jeg var forelsket i men turte ikke gjøre noe og han har dane og bor ikke i Oslo lenger... Anonymkode: 81f22...b45
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #2 Skrevet 29. august 2019 Hvorfor ligger denne under kropp og helse??? Anonymkode: 32c6e...b9a 1
BeautyBox Skrevet 29. august 2019 #3 Skrevet 29. august 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er aldri heldig når det kommer til nye ting i livet. Det er som regel det gamle kjedelige som kommer etter hvert. Har ikke vært der på 1,5 år nå og jeg ville jo egentlig bo der... men er ikke heldig nok til å møte noen der. Kjenner til tilfeller der de møter noen og flytter til kjæresten sin. Men jeg tilhører det mer kjedelige slaget 😕 Kjenner egentlig ingen. Familien er spredt, går ikke over ens med de som er igjen på hjemplassen (interesser) ble også mobbet i området så har «uvenner» og i Oslo har jeg en bror som aldri tar initiativ, gamer, jobber natt og sover, en slektning som aldri tar initiativ og 15 år eldre, en kompis jeg var forelsket i men turte ikke gjøre noe og han har dane og bor ikke i Oslo lenger... Anonymkode: 81f22...b45 Skjønte nesten ikke noe av dette. Er du fra Tyrkia? Eller vil du helst ende opp der? Hva er greia? 8
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #4 Skrevet 29. august 2019 4 minutter siden, BeautyBox skrev: Skjønte nesten ikke noe av dette. Er du fra Tyrkia? Eller vil du helst ende opp der? Hva er greia? Jeg er ikke derfra. Kunne tenkt meg å endt opp. Anonymkode: 81f22...b45
The Kitten Skrevet 29. august 2019 #5 Skrevet 29. august 2019 Så du vil flytte til Tyrkia fordi du har vært på ferie der? Hva skal du leve av? 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #6 Skrevet 29. august 2019 7 minutter siden, The Kitten skrev: Så du vil flytte til Tyrkia fordi du har vært på ferie der? Hva skal du leve av? Hva lever de av de norske som flytter dit da? Anonymkode: 81f22...b45
The Kitten Skrevet 29. august 2019 #7 Skrevet 29. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva lever de av de norske som flytter dit da? Anonymkode: 81f22...b45 Det vet da vel ikke jeg.... Jeg har ikke derfra og har ikke tenkt å flytte dit heller. 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #8 Skrevet 29. august 2019 9 minutter siden, The Kitten skrev: Så du vil flytte til Tyrkia fordi du har vært på ferie der? Hva skal du leve av? Men så er vi nå så talentløse og patetiske at vi må ha penger da. Anonymkode: 81f22...b45
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #9 Skrevet 29. august 2019 Akkurat nå, The Kitten skrev: Det vet da vel ikke jeg.... Jeg har ikke derfra og har ikke tenkt å flytte dit heller. Ikke jeg heller. Anonymkode: 81f22...b45
The Kitten Skrevet 29. august 2019 #10 Skrevet 29. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men så er vi nå så talentløse og patetiske at vi må ha penger da. Anonymkode: 81f22...b45 Meg og deg? Hvem mener du?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #11 Skrevet 29. august 2019 1 minutt siden, The Kitten skrev: Meg og deg? Hvem mener du? Ikke ta til deg noe, nei det var ikke deg jeg sikta til Anonymkode: 81f22...b45
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #13 Skrevet 29. august 2019 7 minutter siden, The Kitten skrev: Denne tråden gir null mening. Hvordan ? Har ønsket meg bort siden jeg var barn.... så dro jeg til Tyrkia og ønsker jeg skal havne der. Vet om folk som har flytter dit og giftet seg. Men slike ting skjer ikke i mitt liv .. Anonymkode: 81f22...b45
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #14 Skrevet 29. august 2019 2 timer siden, The Kitten skrev: Denne tråden gir null mening. Det er en person som utredes for/har fått Aspergerdiagnose som nesten hver dag (mindre i perioder, så flere innlegg på samme dag) om en kombinasjon av de samme temaene: Gammel når man er 27-28, livet går meg forbi, Asperger, Tyrkia, en personen er betatt/besatt av som bor i Tyrkia, kjedelig liv, kjedelig hjemsted. Sirkelargumentasjon hver gang. HI, hva sier de som utreder deg om trangen din til å poste på forum? Anonymkode: 283ce...598 7
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #15 Skrevet 29. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ? Har ønsket meg bort siden jeg var barn.... så dro jeg til Tyrkia og ønsker jeg skal havne der. Vet om folk som har flytter dit og giftet seg. Men slike ting skjer ikke i mitt liv .. Anonymkode: 81f22...b45 Hvorfor vil du absolutt til Tyrkia? Det er enklere å svare deg dersom du forklarer hva du synes er så fantastisk med Tyrkia. Anonymkode: ea167...4fc
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #16 Skrevet 29. august 2019 Bestill noen uker ferie på språkkurs i Tyrkia? Da får du en litt annen innfallsvinkel enn å bare være gjest på hotell. Anonymkode: 903d1...e05 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #17 Skrevet 29. august 2019 Men du. Jeg tror du henger deg veldig opp i at hvis du flyttet til Tyrkia så blir alt så mye bedre. Det er jo som oftest ikke slik. "Nissen blir med på lasset" heter det, og det er faktisk sant. Jeg har mange ganger hengt meg opp i at hvis jeg flytter dit, så...Hvis jeg får den jobben, så...Men vet du hva? Jeg sliter likevel. Jeg må lære meg å leve med utfordringene jeg har uansett hvor jeg befinner meg. Jada, enkelte ting kan bedre seg ved å flytte på seg, finne seg jobb, få seg kjæreste osv. Likevel vil de grunnleggende utfordringene og problemene være der uansett. Og som jeg har sagt tusen ganger til deg. Så lenge du bestemmer deg for at du ikke får lov til å gjøre ditt eller datt, er for kjedelig for spennende menn, livet er over fordi du er 27-28, har en hemma hjerne som ikke får til noen ting. Ja da er det akkurat slik det blir for deg. Anonymkode: 9350a...498 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #18 Skrevet 29. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men du. Jeg tror du henger deg veldig opp i at hvis du flyttet til Tyrkia så blir alt så mye bedre. Det er jo som oftest ikke slik. "Nissen blir med på lasset" heter det, og det er faktisk sant. Jeg har mange ganger hengt meg opp i at hvis jeg flytter dit, så...Hvis jeg får den jobben, så...Men vet du hva? Jeg sliter likevel. Jeg må lære meg å leve med utfordringene jeg har uansett hvor jeg befinner meg. Jada, enkelte ting kan bedre seg ved å flytte på seg, finne seg jobb, få seg kjæreste osv. Likevel vil de grunnleggende utfordringene og problemene være der uansett. Og som jeg har sagt tusen ganger til deg. Så lenge du bestemmer deg for at du ikke får lov til å gjøre ditt eller datt, er for kjedelig for spennende menn, livet er over fordi du er 27-28, har en hemma hjerne som ikke får til noen ting. Ja da er det akkurat slik det blir for deg. Anonymkode: 9350a...498 Jeg vet det. Men jeg har også erfart at du kan få nye vaner osv lettere om du kommer til annet sted. Men er liksom så lik den jeg har vært. Har stukket hull i øynene på bilder av meg selv som liten flere ganger fordi jeg ikke takler meg selv som barn. Lukter bæsj når jeg ser bilder av meg. Jeg synes ikke den jenta fortjener kjæreste. Men det er folk som tar fly til noen ihvertfall er vare å se på kg og. Folk som møter folk de har møtt på nett. Her skjer liksom ikke noe slik. Også fryktelig slitsomt å drive å møte en i et år, kjøre tur sammen og gå på kafé mens jeg tenker på en annen. Anonymkode: 81f22...b45
Skilpadden Skrevet 29. august 2019 #19 Skrevet 29. august 2019 10 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan ? Har ønsket meg bort siden jeg var barn.... så dro jeg til Tyrkia og ønsker jeg skal havne der. Vet om folk som har flytter dit og giftet seg. Men slike ting skjer ikke i mitt liv .. Anonymkode: 81f22...b45 Kan du ikke søke etter jobber der?
Illuminatum Skrevet 29. august 2019 #20 Skrevet 29. august 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva lever de av de norske som flytter dit da? Anonymkode: 81f22...b45 trygd eller pensjon eller gifter seg med noen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå