Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva jobber dere med? Blitt busta? Hva var konsekvensen?

I dag ble jeg så forbanna på en kollega og måtte roe meg ned så jeg skulle klare å ha en ordentlig samtale etterpå. Gikk i garderoben, såg boksen min og tok en snus...😅

Er lærer... Var ute i skolegården med snus🙈

Anonymkode: 6679f...e78

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og hva jobber dere med? Blitt busta? Hva var konsekvensen?

I dag ble jeg så forbanna på en kollega og måtte roe meg ned så jeg skulle klare å ha en ordentlig samtale etterpå. Gikk i garderoben, såg boksen min og tok en snus...😅

Er lærer... Var ute i skolegården med snus🙈

Oi, sorry. Kom på feil forum. Aner ikke hvordan jeg fikser det😂

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oi, sorry. Kom på feil forum. Aner ikke hvordan jeg fikser det😂

Du bare rapporterer det slik de får flyttet det til rett forum 😁 Burde ligge på generell 

Skrevet

Hvordan skulle du ev bli busta? De måtte i tilfelle se inn i gapet på deg? 🤷‍♀️

Anonymkode: 61b11...601

Skrevet

Har jobbet i restaurant og snus var ikke lov. Men alle gjorde det likevel. Var jo bare å ikke putte den oppi så feil person så. 

Men noen hadde en gang klart å bomme på søppelkassen og kasta den på gulvet...selvfølgelig ingen som innrømmet det, men det kom en felles mld på Facebooksiden.

Anonymkode: c7300...226

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jobbet i restaurant og snus var ikke lov. Men alle gjorde det likevel. Var jo bare å ikke putte den oppi så feil person så. 

Men noen hadde en gang klart å bomme på søppelkassen og kasta den på gulvet...selvfølgelig ingen som innrømmet det, men det kom en felles mld på Facebooksiden.

Anonymkode: c7300...226

Æsj, en lokal restaurant her hadde servert ris med snus i. Ikke snus når du jobber på restaurant. Æsj æsj æsj 

Anonymkode: 2b265...4d6

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj, en lokal restaurant her hadde servert ris med snus i. Ikke snus når du jobber på restaurant. Æsj æsj æsj 

Tror du de står og slever snussaft over maten din? 

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, The Kitten skrev:

Tror du de står og slever snussaft over maten din? 

Hadde du, helt ærlig, gått til en restaurant der de hadde prestert å servere ris med snus i? 

Og hadde du selv likt å få servert ris med snus i? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du, helt ærlig, gått til en restaurant der de hadde prestert å servere ris med snus i? 

Og hadde du selv likt å få servert ris med snus i? 

Nei, men du fremstiller det som om alle som snuser er uhygieniske.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, The Kitten skrev:

Det gjør jeg ikke nei. Jeg skriver at man ikke skal snuse når man jobber i restaurant. Snus og restaurant hører ikke sammen, ferdig snakka. 

• Liker 1
Skrevet

En lærer med snus er vel helt greit. Da jeg jobbet i barnehage hadde vi uoffisielt røykerom på do hvor vi la igjen sneiper til hverandre. Ingen sa noe. 

Anonymkode: 279c4...edc

• Liker 1
Skrevet

Snuser åpenlyst jeg. Jobber i dagligvare. Kunne brydd meg mindre om hva andre mener om det. 

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør jeg ikke nei. Jeg skriver at man ikke skal snuse når man jobber i restaurant. Snus og restaurant hører ikke sammen, ferdig snakka. 

Hvorfor ikke? Å putte snus i maten til gjestene er ikke normalt....

Skrevet
6 hours ago, The Kitten said:

Jeg synes snus er uhygienisk. De aller fleste vasker seg ikke på hendene etter hver gang de har gravd i sin egen munn. Ganske udelikat. 

Anonymkode: 481ba...3b5

• Liker 3
Skrevet

En lærer med snus er vel helt greit. Da jeg jobbet i barnehage hadde vi uoffisielt røykerom på do hvor vi la igjen sneiper til hverandre. Ingen sa noe. 

Anonymkode: 279c4...edc

Hvorfor la dere igjen sneiper til hverandre?

Jeg har gjort som deg ts og blitt busta med beskjed om å ikke gjøre det igjen. Men det er mange år siden og det har blitt mye strengere. Tror jeg ville fått en advarsel om jeg hadde gjort det i dag.

Skrevet

Det er vel bare å bruke en liten porsjonssnus det, som du setter inn diskret uten at leppa buler ut. Og ta den inn/ut når du er på dass, så er det jo ingen som ser det. 

Anonymkode: e7c13...598

Skrevet

Samboer er helsefagarbeider på sykehjem og har egentlig ikke lov til å snuse på jobb. Men han synes det blir for teit at røykere får ta pauser for å gå ut og ta seg et trekk når han ikke får snuse, så han gjør det likevel. Vasker henda etterpå og snuser åpenlyst, men dropper å ta ut eller inn på rom der det er smittefare og på skyllerom, og tar seg både en håndvask og en runde sprit etter stell før han tar seg en.

Anonymkode: d2a99...75a

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke lærere snuse? Hadde flere som gjorde det. 

Anonymkode: 6df08...259

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, The Kitten skrev:

Hvorfor ikke? Å putte snus i maten til gjestene er ikke normalt....

De hadde ikke putta den der med vilje. Det sier litt om hvorfor snus ikke hører hjemme hos folk som jobber i restaurant. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes snus er uhygienisk. De aller fleste vasker seg ikke på hendene etter hver gang de har gravd i sin egen munn. Ganske udelikat. 

Anonymkode: 481ba...3b5

Ja det er sant. Så jeg er enig i at det er ganske uhygienisk faktisk. Æsj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...