AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #1 Skrevet 28. august 2019 Hvorfor er det slik at kjæresten min "eier" meg seksuelt? Jeg har liksom frihet til å gjøre hva jeg vil, men altså ikke med min egen kropp. Hvorfor er det galt av meg å ligge med andre kvinner? Anonymkode: 9b67c...6a6
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #2 Skrevet 28. august 2019 Ingen verdens ting! Du er bare sammen med feil dame! Finn ei som ønsker et åpent forhold, og kjør på.. 😬 Anonymkode: f1b7c...669 5
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #3 Skrevet 28. august 2019 Du kan ikke få i både pose og sekk. Høres ut som du passer bedre som singel dersom du vil ligge rundt med flere. Anonymkode: 824e1...574 7
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #4 Skrevet 28. august 2019 Gjør som du vil fra starten av. Har funket fint for meg, utrolig hva folk går med på når de er forelska. Anonymkode: 7a688...65e 1
Hedda-78 Skrevet 28. august 2019 #5 Skrevet 28. august 2019 Hvis dere har et eksklusivt forhold, altså at dere har lovet hverandre å være de eneste for hverandre, så er det galt å ha sex med andre fordi det er løftebrudd, og løftebrudd er galt. Kjæresteforhold blir vanligvis ansett som eksklusive dersom ikke annet er tydelig avtalt. Dersom dere derimot har avtalt å IKKE være de eneste for hverandre, har dere jo eg åpent forhold, og da er det ikke galt å ha sex med andre. Det kommer altså helt an på hva dere har lovt hverandre. 3
jabx Skrevet 28. august 2019 #6 Skrevet 28. august 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det slik at kjæresten min "eier" meg seksuelt? Jeg har liksom frihet til å gjøre hva jeg vil, men altså ikke med min egen kropp. Hvorfor er det galt av meg å ligge med andre kvinner? Anonymkode: 9b67c...6a6 På hvilken måte er du en "slave"? Du kan naturligvis gjøre hva du vil med egen kropp. Men da må du være ærlig om det også, og så får kjæresten din velge om hun aksepterer det, eller om hun dumper deg. 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #7 Skrevet 28. august 2019 1 time siden, Hedda-78 skrev: Hvis dere har et eksklusivt forhold, altså at dere har lovet hverandre å være de eneste for hverandre, så er det galt å ha sex med andre fordi det er løftebrudd, og løftebrudd er galt. Kjæresteforhold blir vanligvis ansett som eksklusive dersom ikke annet er tydelig avtalt. Dersom dere derimot har avtalt å IKKE være de eneste for hverandre, har dere jo eg åpent forhold, og da er det ikke galt å ha sex med andre. Det kommer altså helt an på hva dere har lovt hverandre. Problemet med det du sier er vel at de aller fleste går inn i forhold uten å love verken det ene eller andre. Alt er implisitt og selv om de fleste tar for gitt at man er eksklusive er det sjelden lovet eller avtalt. For meg har det funket godt å være åpen på at jeg ligger med andre fra starten av. Da blir det det åpne forholdet som "avtales" implisitt. Har sikkert vært heldig med de to damene jeg har vært sammen med da. Anonymkode: 7a688...65e
marry84 Skrevet 28. august 2019 #8 Skrevet 28. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det slik at kjæresten min "eier" meg seksuelt? Jeg har liksom frihet til å gjøre hva jeg vil, men altså ikke med min egen kropp. Hvorfor er det galt av meg å ligge med andre kvinner? Anonymkode: 9b67c...6a6 Offermentaliteten til kvinner lever i beste velgående her ser jeg
Gjest Nina1975 Skrevet 28. august 2019 #9 Skrevet 28. august 2019 Du har frihet til å gjøre det du vil. Hun har frihet til å dumpe deg om hun ikke aksepterer det. Har dere en avtale om å ikke ligge med andre, så har dere det, da må du forholde deg til det.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #10 Skrevet 28. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det slik at kjæresten min "eier" meg seksuelt? Jeg har liksom frihet til å gjøre hva jeg vil, men altså ikke med min egen kropp. Hvorfor er det galt av meg å ligge med andre kvinner? Anonymkode: 9b67c...6a6 Er hun fri til å ligge med andre enn deg, er det greit for deg? Anonymkode: 81ddc...f85
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #11 Skrevet 28. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det slik at kjæresten min "eier" meg seksuelt? Jeg har liksom frihet til å gjøre hva jeg vil, men altså ikke med min egen kropp. Hvorfor er det galt av meg å ligge med andre kvinner? Anonymkode: 9b67c...6a6 Du er dum fordi du ikke skjønner det selv Anonymkode: 37a41...f33 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #12 Skrevet 28. august 2019 Om du ikke vil inn i et monogamt forhold, må du være ærlig på det. Det handler om å ha åpen og ærlig kommunikasjon. Etisk ikke-monogami er en helt ok ting å ville ha, jeg lever i et sånn type forhold selv. Men man MÅ være ærlig om det og finne noen som også vil ha den type forhold. Det funker dårlig å gå inn i et etisk ikke-monogamt forhold, med noen som er monogame. Anonymkode: 491be...42f
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #13 Skrevet 28. august 2019 37 minutter siden, marry84 skrev: Offermentaliteten til kvinner lever i beste velgående her ser jeg Den du siterer er en mann. Anonymkode: e9932...ff1 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå