Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt, vi møttes for over 1 år siden første gang hjemme hos han og drakk litt sammen. Han bor ca 5-6 km unna i samme «by». Jeg ble full og ble kjørt hjem av drosje. Snakka mye sammen over SoMe, men gikk ca 2 mnd før vi da møttes igjen på fest. Ble ikke så mye da, men folk har og trodd at vi har hatt en greie og jeg har måtte sagt nei da fordi vi aldri har hatt sex. Selv om han har hatt lyst og hinta endel, så har ikke jeg vært helt der og kun ønsket et vennskap.

Tiden går og vi snakker mye over snap, jeg foreslår ofte å møtes, men blir jo aldri noe av. Så rundt november i fjor så jeg at jeg var sletta fra snappen hans, men ikke på facebook. Begynte å lure på hvorfor, men lot det være og sendte han ingen melding om det. Så på Julaften sender han meg melding og ønsker meg god jul og jeg sier det samme tilbake. Så addet han meg på snap igjen. Vi møttes også tilfeldig to dager senere på 2. Juledagsfest dem har her vært år i «byen» vi bor i. Da snakka vi litt, men ble ikke så mye da vi kom med forskjellige folk og jeg var litt vell brisen. 

Kontakten gikk fint på snap og vi snakka ikke så mye. Så et stykke ut i januar var jeg visst sletta igjen.... Begynte jo å lure på hva driver han med. Har meg enda på facebook ja så synes hele greia er merkelig. Jeg lar igjen være å si noe og tenker at jeg orker ikke en slik fyr som vingler sånn så tenkte jeg skulle glemme han. Men beholdt han som venn på facebook. 

Så nå fredag forrige uke kontakter han meg og spør hvordan ting går og at det er lenge siden. Jeg svarte ikke før langt på kvelden fordi dere kan tenke dere jeg ikke hadde så lyst å svare han når jeg tenkte at han sikkert blir å gjøre det samme igjen... Men ja jeg svarer og later som ingenting, men med lite «effort» da jeg ikke hadde som mye interesse lenger når han driver sånn her. Så sier han at jeg plutselig ble borte fra snappen hans. Han sa han var redd jeg hadde blokkert han, noe som ikke var mulig siden han fjerna meg jo selv. Men men, later som ingenting og spiller med for å ikke lage «dårlig» stemning. 

Jeg spurte hva han skulle den kvelden, men han sovna. Jeg dro på fest. Spurte om han ville komme på nach, men han kunne ikke. Så spør han om snappen min og at vi heller kunne møtes ligge i sengen og se en film. Jeg hadde enda litt promille i kroppen så jeg sa ja. Også spurte jeg sånn utover lørdagen rundt 14 tiden hva han gjorde. Den meldingen har han nå enda ikke åpnet, og det er fire dager!! Sendte han også en snap på lørdag, som var fellessnap. Den åpna han på mandag. Utrolig også har han vært aktiv hver gang jeg har sjekka han på appene.... Har meg enda på snap ja.

Nå begynner jeg å bli lei av dette og ønsker å få en slutt på dette! Skal jeg konfrontere han om dette? Eller ikke si noe mer og neste gang han kontakter meg så svarer jeg ikke har jeg også tenkt på! Er så lei sånne «venner» som skal være så av og på og behandle meg som fullstendig luft... 

Vi er begge 22

Anonymkode: 8ee04...e20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Skrevet

Et godt råd: slutt å drikke og feste så mye. Modne og gode gutter liker modne jenter som ikke drikker vekk vettet sitt hver helg. 

Anonymkode: 07070...08f

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et godt råd: slutt å drikke og feste så mye

Et enda bedre råd: slutt å kommunisere på sosiale medier; ta opp mobilen eller treff hverandre på kafe. Sosiale medier fører kun til at folk skal tolke hver minste ting. Det finnes bedre ting å gjøre i livet enn å lure på hvorfor den eller den svarer for seint, for raskt eller noe sånt. Betyr ingen ting i den store sammenhengen.

Anonymkode: cbdd0...0ef

• Liker 3
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et enda bedre råd: slutt å kommunisere på sosiale medier; ta opp mobilen eller treff hverandre på kafe. Sosiale medier fører kun til at folk skal tolke hver minste ting. Det finnes bedre ting å gjøre i livet enn å lure på hvorfor den eller den svarer for seint, for raskt eller noe sånt. Betyr ingen ting i den store sammenhengen.

Anonymkode: cbdd0...0ef

Lest HI eller?:))

Skrevet

Han er jo ikke interessert. Han kontakter deg når ingen andre på lista svarer. Kom deg videre! 

Anonymkode: a98bd...116

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er jo ikke interessert. Han kontakter deg når ingen andre på lista svarer. Kom deg videre! 

Anonymkode: a98bd...116

Skal jo det

Skrevet

Slett han og glem han. Når dere møtes igjen er det hei, men det er det hele. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...