Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarte å stryke på matte skriftlig eksamen (2py) før sommeren. Så jeg må ta den opp igjen enten nå til jul eller til sommeren. Vurderer å melde meg inn til en skole som har matte undervisning for privatist studenter, men prisene er stive..

Noen som har erfaring som privatist å vil gi litt info om både forberedelser og selve eksamen? 

Anonymkode: 9ca57...7e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp

Anonymkode: 9ca57...7e2

Skrevet

Ikke i matte, men tok mange fag for flere år siden. Meldte meg opp på privatistweb.no, fant læringsmål og gamle eksamensoppgaver på nettet, sjekket reglene for hjelpemiddel på eksamen, og forberedte meg utfra det. Tilpasset hvordan jeg jobber/lærer best. Noen fag kjøpte jeg lærebøker i, andre lånte jeg, noen leste jeg kun utfra læringsmål. 

Kjøpte undervisning (ikke nettundervisning) i to fag jeg synes var henholdsvis kjedelige (samfunnsfag) og vanskelige (kjemi), for å få undervisningen og en eksaminator jeg kjente litt og som visste hvilken karakter jeg fikk for. Var nyttig, og jeg synes jeg fikk valuta for pengene. 

Kom på eksamen, tok eksamen med de hjelpemidlene som var mulig med meg, og ventet på karakter. 

Ikke mer avansert enn det :)

Anonymkode: 7c467...53e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...