AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #1 Skrevet 28. august 2019 Noen erfaringer? Jeg søkte på en stilling i kommunen, hvor lang tid etter søknadsfristen vil dere tenke man evnt blir innkalt til intervju? Sjekker Mail konstant og håper og håper 🙂 Anonymkode: ae5cd...37e
Hedersbrukeren Skrevet 28. august 2019 #2 Skrevet 28. august 2019 For de mest aktuelle kandidatene gjerne før fristen har gått ut, men uansett kort tid etter
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #3 Skrevet 28. august 2019 1 minutt siden, Hedersbrukeren skrev: For de mest aktuelle kandidatene gjerne før fristen har gått ut, men uansett kort tid etter Jeg søkte kvelden søknadsfristen gikk ut. Hva tenker du er kort tid? Anonymkode: ae5cd...37e
tangent Skrevet 28. august 2019 #4 Skrevet 28. august 2019 10 minutter siden, Hedersbrukeren skrev: For de mest aktuelle kandidatene gjerne før fristen har gått ut, men uansett kort tid etter Ikke nødvendigvis, og spesielt ikke i kommunen eller staten... Det varierer veldig, HI! Noen ganger er folk skikkelig på og trenger å få gjort ting fort unna, andre ganger er det folk som ikke har det like travelt. Jeg har blitt innkalt til intervju før søknadsfristen og opp til tre-fire uker etter fristen. Beste man kan gjøre er å dytte det ut av tankene og ta det som en hyggelig overraskelse hvis man blir kalt inn! Men jeg har veldig sjeldent blitt innkalt til intervju via mail. De fleste ringer!
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #5 Skrevet 29. august 2019 Jeg har blitt innkalt til intervju både dagen etter, og flere uker senere. Det kommer helt an på hastverket hos arbeidgiveren. Anonymkode: 8d86d...3c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå