Gå til innhold

Bordplassering...fikk det endelig til!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å plundrer med den #¤&%##" bordplasseringa! Er inne på www.brollopstorget.se men når jeg prøver å "ladde" det ned, får jeg beskjed om at det ikke er mulig. Har prøvd ulike ting som det tar for lang tid å forklare her, men er det noen som har tips til hvordan lage dette på en enkel måte? Det må jo kunne gå an å redigere det flere ganger? Dessuten blir det tull når jeg prøver å skrive det ut for bildet blir for stort og bare halve bordet kommer ut... Får ikke helt til med den forminskinga, og er det dessuten mulig?

Hilsen frustrert Vekt :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har brukt siden med hell

1. Hvis du skal endre må du gjøre det før du går ut av vinduet, eller så tror jeg du på logge inn med profil

2. Jeg anbefaler å bruke - vis i normal størrelse

2.1 maksismer vinduet så du ser hele bordet

2.2 trykk print scrn

2.3 start word

2.4 i et nytt dokument - trykk ctrl+v (lim inn)

2.5 rediger størrelse med word

2.6 du kan så maksimere til ønsket størrelse uten masse unødvendig informasjon

Hjalp det?

Send meg en pm/mail hvis ikke - så kan jeg hjelpe deg live

lykke til

Skrevet

AAAARGHHHHHHHHHH!

Driver fortsatt å strever med dette. La meg klokka ett i natt, etter at hele bordoppsettet mitt hadde forsvunnet da jeg mitt datanek skulle legge til et par plasser for å få det hele til å gå opp :evil:

Ble så sinna jeg fikk lyst til å gråte... Tror jeg holder på å få nerver. Ønsker å få det meste gjort, og ha igjen bare det mest nødvendige siste uken, men det er vel for mye å håpe på....

Får dessuten fortsatt ut bare halve bordet når jeg skal skrive det ut...

Vekten

Skrevet

Heisann og hoppsann! Her går det i bølgedaler!

Har etter en del plunder endelig fått det til. Det jeg gjorde var:

1. Lagde bordplasseringen ferdig med navn o.l fra den svenske bryllupssiden.

2. Høyreklikket med musa, og gikke på save picture as... Der valgte jeg et navn på dokumentet og lagret det.

3. Åpnet programmet microsoft photodraw. Åpnet det aktuelle bildet og redigerte på størrelse og lengderetning på bordet slik at det passet til en A4 side.

4. Skriv ut og vips så var alt iorden!

Tusen takk for hjelpsomheten!! Spesielt til HMSP som var VELDIG hjelpsom!!! :P:P:P

Mange klemmer fra bruden.... :lol:

Skrevet

:hoho: Jeg stresser med den sida der like mye som du.... men naa skal jeg fölge veiledningene dine ogsä fär jeg se hva som skjer da...

Er ikke akkuratt "sjefs"pä dataen jeg nei.... :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...