Gå til innhold

Folkehøyskole??

elle

Anbefalte innlegg

Er det noen nom har gått på folkehøyskole her inne??

Hvor gikk du?

Hvilket år?

Hva syntes du?

kanskje noen har gått på samme skole??

det hadde jo vært morsomt?

love, elle

hjerter_rundt.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: elle den 2002-03-07 20:57 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulseline

Hei Elle!

Jeg gikk på folkehøyskole i 93/94.

Skolen jeg gikk på heter Hardanger folkehøyskole, den ligger i Lofthus.

Det var et kjempe flott år, jeg stortrives.

Jeg er egentlig Østlending, men har nå flyttet tilbake til Vestlandet, fordi jeg likte meg godt i nærheten av fjellene.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også gått på folkehøgskole - hele to stykker!! Det er de artigste og mest lærerike skoler man kan gå på, synes jeg.

Men hva er du interessert i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Jeg går på folkehøyskole nå, Bkerley folkehøyskole, og det er helt kanon..

Masse flotte mennesker, men selfølgelikt det blir hva du lager det til selv :)

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det begynner å bli noen år siden jeg gikk på

folkehøyskole.

85/86 gikk jeg på Nordhordland F.H.S.

Det var et år som betydde utrolig mye for meg:)

vinke.gif Minni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på Haugetun folkehøyskole i 90/91, og det ble et år jeg ALDRI kommer til å glemme!!!! Det var bare såååååå herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg gikk på Solbakken folkehøyskole i 95-96!!

Kjempe fantastisk... og litt plagsomt!

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg gjikk på DANS på Sunhordaland folkehøgskule/Halsnøy . Det var KJEME gøy. Gikk i fjord. ANBEFALES PÅ DET STERKESTE!

Beste som har hendt meg i hele mitt liv. Det var helt fullt der. Fikk nesten ikke bli med. husene du bor på er helt fantastiske, det er helt BRA !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei elle

beklager at jeg er litt seeen til å svare. Da jeg spurte om hva du var interessert i, så var det jo fordi folkehøgskolene har forskjellige linjer, og det er jo ikke sikkert du interesserer deg for det samme som meg. Da kan jeg jo ikke uten videre anbefale "mine" skoler.

Uansett er det vel det sosiale som teller. Man får anledning til å blir kjent med mange andre mennesker, både på godt og ondt. Først og framst lære masse om seg selv.

Uansett, lykke til icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei kelpi!!

Jeg har gått på folkehøyskole selv, men ville bare se om det var andre som hadde gått.. Og kanskje noen hadde gått på samme skole. Det hadde jo vært gøy!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sønnen min gikk på Surnadal Folkehøgskule, og trivdes utmerket.Han har i dag 3-4 år etter kontakt med enkelte lærere og besøker skolen når han kan.Han lot og oss hjemme få bli kjent med ungdommene ved å få ta dem med hjem i frihelger og overnatte,se Tr.heim og møte andre ungdommer.Vi besøkte også skolen,med underholdning og god mat laget av elever og fagfolk.Mange av ungdommene tok og kontakt med oss da de var i Tr.heim etter endt år og trengte hjelp,med fks.overnatting,kjøring osv.Det satt vi pris på og tror nok at de følte seg velkommne hos oss,og stolte på oss.Vi kom jo og i kontakt med enkelte foreldre pr.tlf,så det var en fin tid og jeg tror mange ungdommer har godt av denne type avveksling.Ja ikke bare unge,der var og en amerikansk mann eldre sådan som trivdes så godt at han ville gjerne ta et år til.Synd skolene sliter mye med rekruttering og økonomi,de burde fått mere tilskudd fra det offentlige,forde jeg mener de gjør en kjempejobb med elevene.Og det sammholdet de fleste har ved en slik skole er godt å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Ville bare friske opp denne siden litt.

jeg gikk på Birkeland Folkehøyskole og det er det beste som har hendt meg. Jeg gikk bil og motor.

Annbefaler alle på det sterkest å ta seg et år på folkehøyskole..

Du får med deg så mange nye erfaringer og som du får bruk for i resten av livet.

Så søk dere som aldri har gått..

Jeg gikk året 91/92

E det noen andre her som gikk det året er jeg glad for tilbake meldinger. Me må vell snart ha treff..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også gått på Solborg Folkehøyskole i Stavanger. Men jeg gikk 1997-1998.

Jeg har fortsatt veldig god kontakt med en på andre siden av landet, og litt kontakt med noen andre.

Et spennende år, med masse hygglige mennesker.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk på Høgtun folkehøgskole i 92/93?

Idrettslinja oxo .. Hehe. (Veldig sprek da, vaffal)

Veldig artig. Holder kontakten enda med noen....icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...