AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #1 Skrevet 28. august 2019 Har uheldigvis kommet til å ved et uhell få en knekk på minnepinnen jeg bruker. Trodde først det skulle gå an å bare bøye den litt for å koble den til og kjapt overføre filer til annen lagring. Men, det går ikke. I stedet får jeg beskjeden om at jeg må formatere D:stasjonen før jeg kan bruke den! Men da vil jo filene bli slettet. Får også beskjeden. Får også beskjed om at USB-enheten ikke blir kjent igjen, at den har en feil, prøv å koble til på nytt. Om det fremdeles ikke går, fungerer den ikke som den skal står det...… Hva kan gjøres i denne situasjonen? Var også innom Elkjøp, men de sa at teknikeren ikke var på jobb. Men en av de på jobb ringte han, og han sa visstnok at siden de også fikk opp beskjeden om at den må formateres før bruk, kan den ikke reddes?! En av dem sa at bare ibas, som finner data etter flykrasj etc kan gjøre sånt, og at det koster fra 12 000..... Er det mulig å gjøre noe her? Det er veldig viktige filer på den, som jeg ikke tåler tanken på å miste. Idiotisk at jeg ikke tok backup, men slik er situasjonen nå. Anonymkode: d6a32...f39
Akay Skrevet 28. august 2019 #2 Skrevet 28. august 2019 https://home.bt.com/tech-gadgets/computing/accessories/recover-retrieve-data-photos-files-from-usb-flash-stick-key-11364025840144 Litt du kan prøve
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #3 Skrevet 28. august 2019 3 timer siden, Akay skrev: https://home.bt.com/tech-gadgets/computing/accessories/recover-retrieve-data-photos-files-from-usb-flash-stick-key-11364025840144 Litt du kan prøve Takk. Jeg har prøvd litt, men er ikke akkurat god på disse tingene. Når fyren på Elkjøp sa det var umulig, hva med en butikk som har reparasjon av PC-er og lignende som yrke? Kan de hjelpe med sånt? Anonymkode: d6a32...f39
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #4 Skrevet 28. august 2019 Kanskje denne kan hjelpe? Anonymkode: 30997...9ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå