AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #1 Skrevet 28. august 2019 Skal inn og fjerne cyster med lap. Har PCOS, symptomer er overvekt og uregelmessig/sjelden mens og ingen eggløsning. Har prøvd med noen kurer Femar uten effekt. Deres erfaring med lap og PCOS? Ble dere gravide av operasjonen i seg selv? Hvor lenge var dere sykemeldt? Anonymkode: e884b...a4d
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #2 Skrevet 28. august 2019 Jeg var sykemeldt i to-tre dager, ble gravid en uke eller to etter operasjonen. Hadde ikke menstruasjon mellom operasjonen og positiv test. Lykke til! Anonymkode: 740bd...732
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #3 Skrevet 28. august 2019 TS her, glemte å si at jeg har slanket meg og er nå normalvektig. Anonymkode: e884b...a4d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #5 Skrevet 30. august 2019 På 28.8.2019 den 18.21, AnonymBruker skrev: Skal inn og fjerne cyster med lap. Har PCOS, symptomer er overvekt og uregelmessig/sjelden mens og ingen eggløsning. Har prøvd med noen kurer Femar uten effekt. Deres erfaring med lap og PCOS? Ble dere gravide av operasjonen i seg selv? Hvor lenge var dere sykemeldt? Anonymkode: e884b...a4d Huff, dette høres trist ut 😕 hvis du ikke får egggløsning av deg selv og heller ikke med femar, så høres det veldig dårlig ut. Har du tatt blodprøver for å sjekke hva amh ligger på? Den kan si litt om eggreserven din. Men slik du skriver her ser det ut som du har dårlige odds og kanskje eneste alternativ er eggdonasjon i utlandet. Hva mener klinikken? Anonymkode: ed4a2...a9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå