Gå til innhold

Modne eldre kvinner som går etter yngre menn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

De damene som går etter menn(gutter) som aldersmessig kunne vært sønnen deres. Unge kvinner som går etter eldre menn har ofte daddy issues. 

Hva med disse eldre damene? Er de ute etter en toyboy sønn som skal suge puppen deres og som de kan kommandere til å gjøre slik de befaler? 

Anonymkode: a2f41...c89

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt forsøk på en onsdag ettermiddag ;)

Anonymkode: 7eda7...690

• Liker 12
Skrevet

Ja, er ekkelt ts.

Anonymkode: 0e7f4...35b

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er ekkelt, men det er ikke eklere enn gamle menn som går etter unge kvinner. Akkurat like patetisk og creepy begge deler.

Anonymkode: 7d168...9c8

• Liker 11
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De damene som går etter menn(gutter) som aldersmessig kunne vært sønnen deres. Unge kvinner som går etter eldre menn har ofte daddy issues. 

Hva med disse eldre damene? Er de ute etter en toyboy sønn som skal suge puppen deres og som de kan kommandere til å gjøre slik de befaler? 

Opplevde noen sånne damer når jeg var ung. De tente på at jeg var ung og uerfaren og ville at jeg skulle kose med puppene deres osv. Tror de tenner litt på det å være eldst å gi en yngre gutt en opplevelse med en erfaren kvinne. 

Anonymkode: cd53d...c37

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opplevde noen sånne damer når jeg var ung. De tente på at jeg var ung og uerfaren og ville at jeg skulle kose med puppene deres osv. Tror de tenner litt på det å være eldst å gi en yngre gutt en opplevelse med en erfaren kvinne. 

For noen gamle grisekjerringer. Sånne megger skulle hatt hele underlivet innelåst i bur, og nøkkelen kasta.

Anonymkode: 603b7...4da

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og ikke minst. Tar et grepa tak i hårluggen til gutten og «spis glufsa mi». Helt til hun vrir seg i orgasme. 

• Liker 2
Skrevet

Skjønner ikke problemet så lenge h*n er over seksuell lavalder. Vi har ulike preferanser og det er sikkert deilig å ha en ung, viril gutt/mann med enorm sexappetitt i senga om gubben ikke er i stand til å yte full service. Jeg hadde ikke hatt noe i mot at kona hadde seg med en yngre kar...   om det var full åpenhet om dette. Da hadde jeg vært mer sikker på at det ikke ble noe forhold ut av dette enn om det var en mer jevnaldrende mann. Jeg er imidlertid helt i stand til å "ta vare på" henne så hun får det hun vil av meg. Synes det bare var en pirrende tanke, og tror at det da også ble mer på meg, kanskje til og med sammen med de.

Anonymkode: 09f87...bf6

• Liker 1
Skrevet (endret)
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

De damene som går etter menn(gutter) som aldersmessig kunne vært sønnen deres. ..........

I lys av trådtittelen tolker jeg dette til å handle om damer på søttifem som går etter menn mellom femti og seksti. 

Disse damene sikter etter menn som dør omtrent samtidig som de selv.

Endret av Whistler
  • Liker 4
Skrevet

Jeg er 32 og faller som regel for menn som er rundt 25. Ikke fordi jeg synes de ser søte og uskyldige ut, jeg er ganske sub selv, men jeg klarer rett og slett ikke å se at de er såpass unge. Jævlig kjipt. Så mange kjekke, unge menn der ute jeg aldri kan røre fordi jeg er en gammal kjerring.

Anonymkode: afda0...2fb

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri tatt kontakt med yngre menn selv. Men stadig yngre menn som tar kontakt med meg. I hvertfall mange flere enn de på min egen alder. 

Anonymkode: 45587...763

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri tatt kontakt med yngre menn selv. Men stadig yngre menn som tar kontakt med meg. I hvertfall mange flere enn de på min egen alder. 

Bra du faller ikke for fristelsen til å bli en patetisk og creepy gammel gris.

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 32 og faller som regel for menn som er rundt 25. Ikke fordi jeg synes de ser søte og uskyldige ut, jeg er ganske sub selv, men jeg klarer rett og slett ikke å se at de er såpass unge. Jævlig kjipt. Så mange kjekke, unge menn der ute jeg aldri kan røre fordi jeg er en gammal kjerring.

Anonymkode: afda0...2fb

Er jo bare å røre dem :) Veldig mange yngre menn som liker og tenner på eldre damer :)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bra du faller ikke for fristelsen til å bli en patetisk og creepy gammel gris.

Lol så uskyldig er jeg ikke. Har forsynt meg av buffeen da... har fast venn nå han er 15 år yngre. For 10 år siden var jeg gift med en som er 12 år yngre og vi har to barn sammen. 

• Liker 2
Skrevet

Nei, det er hovedhode ikke dynamikken for min del. Jeg liker dominante menn, som jeg alltid har gjort. Eneste grunnen til at jeg har begynt å gå ned i alder er at menn på min egen alder er blitt fryktelig kjedelige, og tar dårlig vare på seg selv fysisk. Og at de yngre mennene byr på seg selv, selvsagt. 

Anonymkode: f7edc...4da

Skrevet

Mest av alt handler det nok om frykten for å bli gammel, som kan være en tung mental prosess for kvinner, ettersom kvinners seksuelle valuta i stor grad måles i alder. Det å da oppleve at man fortsatt er godkjent som tømmestasjon for en yngre mann, om så bare for en fuktig kveld, kan være en aldri så liten ego-boost. Det er et menneskes siste krampetrekninger som et noenlunde seksuelt vesen, før livet tar en ganske annen vending, en vending som de aller fleste nok ønsker å utsette så lenge som mulig. Det er helt ok, og ikke skader det noen heller.

Anonymkode: d8e57...033

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er hovedhode ikke dynamikken for min del. Jeg liker dominante menn, som jeg alltid har gjort. Eneste grunnen til at jeg har begynt å gå ned i alder er at menn på min egen alder er blitt fryktelig kjedelige, og tar dårlig vare på seg selv fysisk. Og at de yngre mennene byr på seg selv, selvsagt. 

Anonymkode: f7edc...4da

Ok. Jeg tar det primært som et tegn på manglende intellektuell og emosjonell modenhet når man systematisk søker partnere som er så mye yngre; særlig når begrunnelsen er at de er «for kjedelige». Og så kan det selvsagt ha noe med alderspanikk å gjøre. 

• Liker 1
Skrevet

Det kan vell være alt mulig; Noen synes rett og slett disse er mer attraktive, liker kanskje at de er mer virile og ønsker kun noe lettvint, har komplekser over egen alderdom og prøver å stille litt av angsten over å eldes osv. 

Om du er en eldre dame og foretrekker yngre menn er det vell ikke noe rart om en benytter seg av mulighetene eldre kvinner har om en er enslig, på samme måte som det ikke er rart at enslige menn gjerne vil ha sex med kvinner i sin mest attraktive alder. 

• Liker 1
Skrevet

Kan noen sette standarden for hva som er en "moden eldre kvinne" ved å alderssette det?  Og samtidig fortelle hvor gammel en "eldre mann" er?

Skrevet
2 minutter siden, Whistler said:

Kan noen sette standarden for hva som er en "moden eldre kvinne" ved å alderssette det?  Og samtidig fortelle hvor gammel en "eldre mann" er?

"Moden eldre kvinne" = 40+

"Eldre mann" = 60+

Anonymkode: d8e57...033

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...