Gå til innhold

Multiorgasme hos menn - tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det veldig fint seksuelt med kjæresten min. Sist vi hadde sex kom han (med ejukalasjon) to ganger i løpet av ganske kort tid, noe jeg ikke har opplevd med en mann før. Kunne merke at han hadde det veldig bra:) Så spurte han om vi kunne prøve at han får multiorgasmer (har googlet og der står det at det er det samme som nytelsestopper uten sæd imellom). Får selv lett flere orgasme rett etter hverandre, og unner ham å oppleve det samme. 

Såvidt jeg skjønner, må mannen gjøre en del selv, som å trene bekkenbunnen. Men er det noe jeg som dame kan gjøre? Mener ikke å bare utsette orgasmen hans, men at han får topp på topp. Noen menn som har opplevd det?

Anonymkode: 90cd5...4ad

• Liker 1
Skrevet

Stadig vekk får jeg det ja 😊 Mann

• Liker 1
Skrevet

Nytelsestopp imellom?

Synes det er så nydelig bare å ligge å kose, kline, massere osv. imellom så det er jo en nytelse i seg selv.

• Liker 3
Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg fikk først flere orgasmer på rad etter jeg fant drømmedame. Rett etter første orgasmen er det bare å forsiktig fortsette ut og inn og da kommer det 2-3 stykker på rekke og rad. Klarte det aldri aleine. En våt og fin vagina måtte til 🤗

Skrevet

PROSTATA

Anonymkode: e44e5...73b

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

PROSTATA

Dette. Hadde aldri tenkt tanken på multiorgasmer før en eks som pleide å ta styringa kjørte en finger opp og la jevnt, hardt press på mens hun sugde meg til orgasme. Helt latterlige krampetrekninger, kan ikke sammenlignes med noe.

Anonymkode: c1ca4...3be

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Nytelsestopp imellom?

Synes det er så nydelig bare å ligge å kose, kline, massere osv. imellom så det er jo en nytelse i seg selv.

"Edging" er tingen...  Pirring helt til bristepunktet, en liten pause så er vi klare igjen. Kan oppleves som multiorgasmer.

Anonymkode: d3424...b2a

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Edging" er tingen...  Pirring helt til bristepunktet, en liten pause så er vi klare igjen. Kan oppleves som multiorgasmer.

Men det er ikke multiorgasme, så da er det ikke det ts vil ha hjelp til. 

Anonymkode: 4e855...b19

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i at dette kjennes helt sykt deilig og at det er ekstra herlig når orgasmen først kommer da, men er jo ikke multiorgasme da. 

Har opplevd å komme to ganger rett etter hverandre dersom dama fortsetter å suge etter at jeg kom første gangen. Blir en liten "down" rett etterpå så må stimuleres litt røffere i starten for så å gå over til mer vanlig suging. Orgasme nr. 2 sitter litt lengre inne, men når den først kommer blir det enda mer intenst og knyter seg virkelig i pungen og blir helt herlige kramper i musklene. Kan ha smårykninger i underlivet og bena i lang tid etterpå og kjennes ut som en laaaaang orgasme. DET er herlig det. 

• Liker 4
Gjest Paramount
Skrevet

Har aldri opplevd multiorgasme, har heller aldri vært opptatt av det. For meg blir det litt som å være på fest og forsøke å bli så full som mulig, så raskt som mulig, framfor å være akkurat passe brisen, hele tiden, som er helt klart å foretrekke. Edging er tingen, å være småkåt hele tiden. Skulle selvsagt gjerne hatt i pose og sekk, men det får jeg altså ikke.

Skrevet

Jeg ønsker gjerne å gi mannen min det, men han nekter prostata stimulering. Jeg har heller aldri gjort det på noen før, kan noen si noen tips både på hvordan man gjør det og hvordan få mannen til å innse det vil gjøre han godt? 
Han gir meg multiorgasmer og har utviklet min seksualitet så jeg ville elske å løfte hans seksualitet til et høyere nivå også! 

Anonymkode: b98f4...106

• Liker 1
Skrevet
På 28.8.2019 den 20.12, AnonymBruker skrev:

PROSTATA

Ja, vi bruker det. Han får sterk orgasme av det 😋 Sier han aldri har hatt så sterke 😉

Men lurte altså på tips til å få flere orgasmer på rekke og rad.

• Liker 1
Skrevet
På 29.8.2019 den 8.12, Paramount skrev:

Har aldri opplevd multiorgasme, har heller aldri vært opptatt av det. For meg blir det litt som å være på fest og forsøke å bli så full som mulig, så raskt som mulig, framfor å være akkurat passe brisen, hele tiden, som er helt klart å foretrekke. Edging er tingen, å være småkåt hele tiden. Skulle selvsagt gjerne hatt i pose og sekk, men det får jeg altså ikke.

Jeg er ofte multiorgasmisk sjøl, og vil heller beskrive det som å bli overraska av flere yndlingsretter på rad. Selv om én rett er flott og bra nok, er en tre- eller tiretter noe spesielt. 

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker gjerne å gi mannen min det, men han nekter prostata stimulering. Jeg har heller aldri gjort det på noen før, kan noen si noen tips både på hvordan man gjør det og hvordan få mannen til å innse det vil gjøre han godt? 

Anonymkode: b98f4...106

Begynn forsiktig med bare å løfte rompeballene litt. Så kanskje tunge eller en våt finger nær rompehullet. Slikke baller og roten på kuken. Jobbe seg inn mot anus og prostata, leke litt. Husk god analglid og humor:) Kanskje noen leketøy. Bytte stillinger, justere. Jeg bruker også innimellom feit krem, aloe vera eller intimkrem så han ikke skal bli sår der bak. Noe av det viktigste er å puste godt når man blir penetrert. Relax, take it easy... :)

• Liker 2
Skrevet
På 28.8.2019 den 18.12, AnonymBruker skrev:

Har det veldig fint seksuelt med kjæresten min. Sist vi hadde sex kom han (med ejukalasjon) to ganger i løpet av ganske kort tid, noe jeg ikke har opplevd med en mann før. Kunne merke at han hadde det veldig bra:) Så spurte han om vi kunne prøve at han får multiorgasmer (har googlet og der står det at det er det samme som nytelsestopper uten sæd imellom). Får selv lett flere orgasme rett etter hverandre, og unner ham å oppleve det samme. 

Såvidt jeg skjønner, må mannen gjøre en del selv, som å trene bekkenbunnen. Men er det noe jeg som dame kan gjøre? Mener ikke å bare utsette orgasmen hans, men at han får topp på topp. Noen menn som har opplevd det?

Ja, jeg gjør det, kommer igjen og igjen😊

Anonymkode: 56044...cdd

Annonse
Skrevet
På 29.8.2019 den 7.54, ToMan skrev:

Enig i at dette kjennes helt sykt deilig og at det er ekstra herlig når orgasmen først kommer da, men er jo ikke multiorgasme da. 

Har opplevd å komme to ganger rett etter hverandre dersom dama fortsetter å suge etter at jeg kom første gangen. Blir en liten "down" rett etterpå så må stimuleres litt røffere i starten for så å gå over til mer vanlig suging. Orgasme nr. 2 sitter litt lengre inne, men når den først kommer blir det enda mer intenst og knyter seg virkelig i pungen og blir helt herlige kramper i musklene. Kan ha smårykninger i underlivet og bena i lang tid etterpå og kjennes ut som en laaaaang orgasme. DET er herlig det. 

Kjenner meg igjen, herlig deilig følelse. Får rykninger og kramper i kroppen og beina mine😊 Klart 5 orgasmer etter hverandre. Sliten etterpå og små rykninger skjer lenge etterpå😊

• Liker 1
Skrevet
På 28.8.2019 den 20.20, AnonymBruker skrev:

Dette. Hadde aldri tenkt tanken på multiorgasmer før en eks som pleide å ta styringa kjørte en finger opp og la jevnt, hardt press på mens hun sugde meg til orgasme. Helt latterlige krampetrekninger, kan ikke sammenlignes med noe.

Anonymkode: c1ca4...3be

Herlig. Vil tro du ristet fælt😊😊

Skrevet
On 8/30/2019 at 9:05 AM, AnonymBruker said:

Ja, vi bruker det. Han får sterk orgasme av det 😋 Sier han aldri har hatt så sterke 😉

Men lurte altså på tips til å få flere orgasmer på rekke og rad.

Det finnes et punkt på «skrukken» hvor du kan massere og kose med og klemme nokså hardt på i det han skal til å komme - da holder du rett og slett for sædlederw og han vil ikke få utløsning. Du må gjerne klemme lengre enn du tror, ellers risikerer du at han kommer på en veldig halvveis måte, men øvelse gjør mester! Etter en stund vil du fint kunne gi han 6-7 orgasmer før han ejakulerer. Jeg synes det er lettest når jeg suger og bruker hendene, ikke like enkelt å få til ubder samleie. 

Alle sexpartnere jeg er med blir mindblown, de fleste har aldri vært klar over at det kan gå an. 

Anonymkode: 35e31...926

• Liker 2
Skrevet

Prøv ballbusting. 

Anonymkode: 81abd...1bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...