Gå til innhold

Er så lei av å være alene om alt økonomisk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bekymringer . Lite penger på konto. Men jeg bor vel for dyrt. Jeg har ca 27 inn totalt hver mnd. Husleie på 4600 i mnd pluss lån. På 1 Mill. Hvis jeg bytter til leilighet så får jeg ca 300 000 kr i lån å husleie på ca 4000-5000 kr. Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: b061a...a03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva betaler du på lånet i måneden?

Hvilke andre utgifter har du (forsikringer, barnehage, SFO/ASK, strøm, mobil +++)?

Anonymkode: 246be...e76

• Liker 2
Skrevet

Du trenger å lage deg et budsjett. Ut fra det lille du sier så bør du ha det komfortabelt. Bruk ynab.com sin gratisperiode på en måned og få kontroll. Hør litt på Dave Ramsey's podcast også.

Anonymkode: 7c334...d36

• Liker 2
Skrevet

Du må sette opp et budsjett over utgiftene dine, både for din egen del og for at vi skal kunne hjelpe deg.

Her er vi to personer med en samlet inntekt på 28-29.000, og boligutgifter på 13.000. Etter alle utgifter for to personer er betalt har vi fremdeles nok til å spare minst 6-7.000 i måneden. Så problemet ditt er nok ikke at du tjener alt for lite.

Anonymkode: 95c85...1dc

• Liker 2
Skrevet

Du er 27, har du ikke lyst på en kjæreste da? På sikt vil dere bli samboere, og du får mye bedre økonomi 

Anonymkode: 7cc95...882

Skrevet

Du bør finne en velholden eldre herremann med dårlig hjerte. 

Anonymkode: aa2a4...bd5

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er 27, har du ikke lyst på en kjæreste da? På sikt vil dere bli samboere, og du får mye bedre økonomi 

Anonymkode: 7cc95...882

Hun får 27 inn på konto hver måned, hun sier ikke hun er 27 år

Anonymkode: 246be...e76

• Liker 1
Skrevet

Umulig å svare uten at du forteller hvor mye du betaler i lån per måned.

Anonymkode: 34085...1ea

Skrevet

Hvor mange personer forsørger du egentlig siden du har det trangt med 27 000 inn i mnd?

Anonymkode: 3295d...57c

Skrevet

Du sier ingenting om utgiftene dine, men med 27k inn, så skal du i utgangspunktet klare deg bra. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...