AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #1 Del Skrevet 28. august 2019 Jeg har akkurat begynt å trene, og har bestemt meg for å legge penger i en treningsklokke. Jeg har sett på fenix-serien. Har tynt håndledd, så det må gli 5S. Erfaringer? Trenger man WiFi? Hvorfor? Hva er den største forskjellen på 5S og 5S plus? Trenger man safir-glass? Anonymkode: 586e0...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 29. august 2019 #2 Del Skrevet 29. august 2019 Jeg har 5S. Den er den minste av Fenixene og er ikke så stor(selv om den er stor). Jeg er veldig fornøyd med klokka. Den har ikke samme kartfunksjon som de to andre, men fungerer fint for meg. Mange apper man kan laste ned og bruke. Jeg har ikke safirglass og klokken har i løpet av to år fått 3 riper i glasset, noe jeg synes er lite mtp hva slags behandling den har fått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #3 Del Skrevet 29. august 2019 3 timer siden, OppNedPåAlt skrev: Jeg har 5S. Den er den minste av Fenixene og er ikke så stor(selv om den er stor). Jeg er veldig fornøyd med klokka. Den har ikke samme kartfunksjon som de to andre, men fungerer fint for meg. Mange apper man kan laste ned og bruke. Jeg har ikke safirglass og klokken har i løpet av to år fått 3 riper i glasset, noe jeg synes er lite mtp hva slags behandling den har fått Takk! Hvis det er en funksjon på klokken du savner, hva er det? Anonymkode: 586e0...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 29. august 2019 #4 Del Skrevet 29. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk! Hvis det er en funksjon på klokken du savner, hva er det? Anonymkode: 586e0...b4c Litt usikker på om denne mangler, eller om jeg bare ikke har funnet frem til den, men en funksjon som kan utfordre aktiviteter. At man for eksempel jogger en løype mot en tidligere registrering og får vite hvordan man ligger an i forhold til tidligere. Lurer på om det var Endomondo som hadde en slik funksjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 30. august 2019 #5 Del Skrevet 30. august 2019 På 29.8.2019 den 14.39, OppNedPåAlt skrev: Litt usikker på om denne mangler, eller om jeg bare ikke har funnet frem til den, men en funksjon som kan utfordre aktiviteter. At man for eksempel jogger en løype mot en tidligere registrering og får vite hvordan man ligger an i forhold til tidligere. Lurer på om det var Endomondo som hadde en slik funksjon... Lurer på om dette er under "run" "training" "race an activity". Man kan også sette et mål om distanse, distanse og tid eller distanse og pace. Jeg har også 5s, er kjempefornøyd med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #6 Del Skrevet 30. august 2019 På 29.8.2019 den 14.39, OppNedPåAlt skrev: Litt usikker på om denne mangler, eller om jeg bare ikke har funnet frem til den, men en funksjon som kan utfordre aktiviteter. At man for eksempel jogger en løype mot en tidligere registrering og får vite hvordan man ligger an i forhold til tidligere. Lurer på om det var Endomondo som hadde en slik funksjon... Strava har denne funksjonen. Jeg bruker en garmin vivoactive 3 og kobler opp mot strava på telefonen, da får jeg sammenligne meg selv med andre turer. Anonymkode: 4260e...a67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 30. august 2019 #7 Del Skrevet 30. august 2019 2 timer siden, Wolfmoon skrev: Lurer på om dette er under "run" "training" "race an activity". Man kan også sette et mål om distanse, distanse og tid eller distanse og pace. Jeg har også 5s, er kjempefornøyd med den 1 time siden, AnonymBruker skrev: Strava har denne funksjonen. Jeg bruker en garmin vivoactive 3 og kobler opp mot strava på telefonen, da får jeg sammenligne meg selv med andre turer. Anonymkode: 4260e...a67 Av se der! Takk for tips😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angg Skrevet 30. august 2019 #8 Del Skrevet 30. august 2019 Jeg har den, og er veldig fornøyd. Ingen mangler etter min mening og overraskende bra batteritid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #9 Del Skrevet 31. august 2019 Nå har fenix6 kommet, kanskje man burde gå for den? Jeg er avhengig av at noen forteller meg hva jeg skal gjøre når jeg jogger, har fenix noen funksjon for dette? F. Eks er jeg inne i et tiukers program nå, i uke en jogger man f. Eks ett min og går i to min med x antall repetisjoner. Periodene med jogging blir lenger og lenger ettersom ukene går. Kan man laste ned slike apper? Anonymkode: 586e0...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 31. august 2019 #10 Del Skrevet 31. august 2019 Garmin har egne treningsprogrammer, tror det er for 5 km, 10 km og halvmaraton. Du kan velge mellom tre ulike trenere med litt ulike metoder, og mellom mål om å fullføre distansen eller et tidsmål du setter selv. De sender alle treningsøkter rett til klokka, noe jeg synes funker veldig bra. Og programmet tilpasser seg (tildels) din progresjon. Jeg syns 6 så veldig fin ut, men vil tippe prisen på 5 fort kan synke når den nye kommer, så da er det vel litt avhengig av hvor mye man vil bruke på en klokke. Den er (dessverre) ikke magisk, man må uansett gjøre treninga selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #11 Del Skrevet 1. september 2019 Da blir det en fenix 6s pro på meg. Andre som har kjøpt den, og prøvd? Holder meg nok til modellen uten safir-glass. Anonymkode: 586e0...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå