Gå til innhold

Hva er livet? Det kjennes meningsløst.

Anbefalte innlegg

Skrevet

..

Anonymkode: 2602b...2f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meningen må du finne selv, hovedproblemet er jo arbeidslivet som vi må stå i. Det gnager mest synes jeg, blir lite tid til annet.

Anonymkode: 782cb...534

Skrevet

Du må skape mening. Bruk deg selv. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke i arbeid. Er litt redd for mennesker. Redd for å ikke passe inn. Redd for å ikke bli akseptert. Jeg har ofte følt at jeg ikke passer inn noe sted. 

Anonymkode: 2602b...2f6

Skrevet

Gode relasjoner, hobbyer/interesser som gjør deg lykkelig (om det så er bare å se tv). Det finnes ikke noen fasit, vi er ulike som personer og vi har ulike utgangspunkt. Jeg har en alvorlig kronisk sykdom og har mye smerter og mister en del av det livet andre har. Men jeg har brukt årene siden jeg ble syk på å analysere meg selv, hva som gir meg indre lykke, hva som drar meg ned. Og så har jeg gradvis endret det jeg kan i livet mitt, så det består av mennesker jeg kan være fullstendig meg selv sammen med og som liker meg for den jeg er (og andre veien selvfølgelig), og så har jeg blitt trygg nok på meg selv til å ikke bry meg så mye om hva andre tenker. Jeg har det bedre nå enn da jeg var yngre, tynnere, vakrere, med mer energi. Det er livet, å gjøre det beste ut av det man har fått. 

Gjest Familytree
Skrevet

Livet er meningsløst, men har et formål. Du våkner etter noe, du sovner etter noe, du spiser for å gjøre noe, men du vet ikke det fordi du ville gjort det direkte hvis du visste det. Kanskje er du ikke forberedt på å vite det. Men den er der.

Skrevet

Har finni ut to ting på 52 år. Den ene tingen er... Livet er en rar dings, men det går over.

Elsket jobben min, -møtt gratis om jeg kunne.

a.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...