AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #1 Skrevet 28. august 2019 Hvor mange ganger jeg enn prøver å fortelle både mann og 3 barn at det går an å lukke ytterdøra uten å smelle den igjen, funker det ikke. Jeg prøver selv å gå foran som et godt eksempel å lukke døra forsiktig, men det virker ikke som noen andre i husstanden skjønner det... Døra smelles igjen hver bidige gang, lyspærene på gangen ryker, bilder hopper ned av veggen, søvn eller hviling blir forstyrret...og jeg er dritt lei. Finnes det noe jeg kan kjøpe som jeg kan montere på døren som forhindrer smelling? ...og som ikke går så tregt igjen at katten smyger seg ut når den ikke skal? Hjeeelp... Anonymkode: 82969...111 2
Million Skrevet 28. august 2019 #2 Skrevet 28. august 2019 (endret) Jeg vet ikke helt hva det heter, men noe sånt; eller denne Endret 28. august 2019 av Million
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #3 Skrevet 28. august 2019 Gå fra han for ungenes skyld. Du må se at de tar etter og lærer av farens ufordragelige vaner? Sørg for å få 100% foreldrerett Anonymkode: cbb34...ae6
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #4 Skrevet 28. august 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå fra han for ungenes skyld. Du må se at de tar etter og lærer av farens ufordragelige vaner? Sørg for å få 100% foreldrerett Anonymkode: cbb34...ae6 Heh.. what?😂 Her ba jeg fjortisen gå ut og prøve en gang til, og denne gangen uten å smelle med døra! Han lærte det til slutt. Ingen har smelt med dørene før han (eller etter 😂) Anonymkode: 6365a...6d0
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #5 Skrevet 28. august 2019 2 timer siden, Million skrev: Jeg vet ikke helt hva det heter, men noe sånt; eller denne Har vært inne på tanken på en sånn, men synes de smekker for tregt igjen. Så mer for meg noe som kunne dempe lyden akkurat idet døra lukkes? 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Gå fra han for ungenes skyld. Du må se at de tar etter og lærer av farens ufordragelige vaner? Sørg for å få 100% foreldrerett Anonymkode: cbb34...ae6 😂😂Dørsmelling er ikke dumpegrunn på hverken mann eller barn...men vi er jo på KG, så dette måtte jo komme fra noen😉 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Heh.. what?😂 Her ba jeg fjortisen gå ut og prøve en gang til, og denne gangen uten å smelle med døra! Han lærte det til slutt. Ingen har smelt med dørene før han (eller etter 😂) Anonymkode: 6365a...6d0 Har prøvd dettte trikset mange ganger...15-åringen sier bare «Åja»...lukker døra igjen på vanlig måte og smeller like mye neste gang han går i døra. Det samme gjør 12-åringen, 9-åringen og 40-åringen🙄 Trenger noe som demper lyden. Anonymkode: 82969...111
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #6 Skrevet 28. august 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har vært inne på tanken på en sånn, men synes de smekker for tregt igjen. Så mer for meg noe som kunne dempe lyden akkurat idet døra lukkes? 😂😂Dørsmelling er ikke dumpegrunn på hverken mann eller barn...men vi er jo på KG, så dette måtte jo komme fra noen😉 Har prøvd dettte trikset mange ganger...15-åringen sier bare «Åja»...lukker døra igjen på vanlig måte og smeller like mye neste gang han går i døra. Det samme gjør 12-åringen, 9-åringen og 40-åringen🙄 Trenger noe som demper lyden. Anonymkode: 82969...111 😂 Sorry, da kan jeg ikke hjelpe deg🙈 Anonymkode: 6365a...6d0
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #7 Skrevet 17. oktober 2021 Noen som har forslag til dette i 2021? (Det var ikke jeg som startet tråden, men utfordringene er ganske like). Anonymkode: 5f465...5e5
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #8 Skrevet 17. oktober 2021 Det skulle gått an å fikse en bøtte med vann over døra , så for hver gang de smeller med døra så tømmes bøtta over huet deres 😂 Anonymkode: 58033...fe3 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #9 Skrevet 17. oktober 2021 Smell med døra tilbake, to ganger.. bare ta hardere i.. Kanskje de tar hintet etterhvert , 😁 Anonymkode: 58033...fe3
C-girl Skrevet 17. oktober 2021 #10 Skrevet 17. oktober 2021 En kollega av meg tok av døren til barnas rom når de smelte med døren igjen, de fikk den ikke tilbake før etter en ukes tid. Ble visst mindre smelling etter det, tydeligvis ikke noe kjekt uten dør
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #12 Skrevet 17. oktober 2021 C-girl skrev (57 minutter siden): En kollega av meg tok av døren til barnas rom når de smelte med døren igjen, de fikk den ikke tilbake før etter en ukes tid. Ble visst mindre smelling etter det, tydeligvis ikke noe kjekt uten dør Litt dumt å fjerne ytterdøren. Det blir dumt også for ts. Anonymkode: 7be38...a62
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #13 Skrevet 17. oktober 2021 Bare sier fra at døra ikke passer på andre siden, eller at de ikke trenger å prøve å ta døra med helt inn. Og det funket ganske raskt Anonymkode: 6dbba...892
C-girl Skrevet 17. oktober 2021 #14 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Litt dumt å fjerne ytterdøren. Det blir dumt også for ts. Anonymkode: 7be38...a62 Joda, men nå har jeg skrevet at det var dører til barnas rom som ble tatt bort. Når det gjelder ytterdør er vel en dørpumpe beste løsning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå