Gå til innhold

Smelling med dørene hvordan unngå det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange ganger jeg enn prøver å fortelle både mann og 3 barn at det går an å lukke ytterdøra uten å smelle den igjen, funker det ikke.

Jeg prøver selv å gå foran som et godt eksempel å lukke døra forsiktig, men det virker ikke som noen andre i husstanden skjønner det...

Døra smelles igjen hver bidige gang, lyspærene på gangen ryker, bilder hopper ned av veggen, søvn eller hviling blir forstyrret...og jeg er dritt lei.

Finnes det noe jeg kan kjøpe som jeg kan montere på døren som forhindrer smelling?

...og som ikke går så tregt igjen at katten smyger seg ut når den ikke skal?

Hjeeelp...

Anonymkode: 82969...111

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke helt hva det heter, men noe sånt; eller denne

0145123A_1_TS.jpg

Endret av Million
Skrevet

Gå fra han for ungenes skyld. Du må se at de tar etter og lærer av farens ufordragelige vaner?

Sørg for å få 100% foreldrerett

Anonymkode: cbb34...ae6

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå fra han for ungenes skyld. Du må se at de tar etter og lærer av farens ufordragelige vaner?

Heh.. what?😂

Her ba jeg fjortisen gå ut og prøve en gang til, og denne gangen uten å smelle med døra! Han lærte det til slutt. Ingen har smelt med dørene før han (eller etter 😂)

Anonymkode: 6365a...6d0

Skrevet
2 timer siden, Million skrev:

Jeg vet ikke helt hva det heter, men noe sånt; eller denne

0145123A_1_TS.jpg

Har vært inne på tanken på en sånn, men synes de smekker for tregt igjen.

Så mer for meg noe som kunne dempe lyden akkurat idet døra lukkes?

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

😂😂Dørsmelling er ikke dumpegrunn på hverken mann eller barn...men vi er jo på KG, så dette måtte jo komme fra noen😉

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heh.. what?😂

Her ba jeg fjortisen gå ut og prøve en gang til, og denne gangen uten å smelle med døra! Han lærte det til slutt. Ingen har smelt med dørene før han (eller etter 😂)

Har prøvd dettte trikset mange ganger...15-åringen sier bare «Åja»...lukker døra igjen på vanlig måte og smeller like mye neste gang han går i døra.

Det samme gjør 12-åringen, 9-åringen og 40-åringen🙄

Trenger noe som demper lyden.

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært inne på tanken på en sånn, men synes de smekker for tregt igjen.

Så mer for meg noe som kunne dempe lyden akkurat idet døra lukkes?

😂😂Dørsmelling er ikke dumpegrunn på hverken mann eller barn...men vi er jo på KG, så dette måtte jo komme fra noen😉

Har prøvd dettte trikset mange ganger...15-åringen sier bare «Åja»...lukker døra igjen på vanlig måte og smeller like mye neste gang han går i døra.

Det samme gjør 12-åringen, 9-åringen og 40-åringen🙄

Trenger noe som demper lyden.

😂 

Sorry, da kan jeg ikke hjelpe deg🙈 

• 2 år senere...
Skrevet

Noen som har forslag til dette i 2021? (Det var ikke jeg som startet tråden, men utfordringene er ganske like).

Anonymkode: 5f465...5e5

Skrevet

Det skulle gått an å fikse en bøtte med vann over døra , så for hver gang de smeller med døra så tømmes bøtta over huet deres 😂

Anonymkode: 58033...fe3

• Liker 1
Skrevet

Smell med døra tilbake, to ganger.. bare ta hardere i..  Kanskje de tar hintet etterhvert , 😁

Anonymkode: 58033...fe3

Skrevet

En kollega av meg tok av døren til barnas rom når de smelte med døren igjen, de fikk den ikke tilbake før etter en ukes tid. Ble visst mindre smelling etter det, tydeligvis ikke noe kjekt uten dør 

Skrevet

Dempelist

Anonymkode: 7fce0...74a

Skrevet
C-girl skrev (57 minutter siden):

En kollega av meg tok av døren til barnas rom når de smelte med døren igjen, de fikk den ikke tilbake før etter en ukes tid. Ble visst mindre smelling etter det, tydeligvis ikke noe kjekt uten dør 

Litt dumt å fjerne ytterdøren. Det blir dumt også for ts.

Anonymkode: 7be38...a62

Skrevet

Bare sier fra at døra ikke passer på andre siden, eller at de ikke trenger å prøve å ta døra med helt inn. Og det funket ganske raskt

Anonymkode: 6dbba...892

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Litt dumt å fjerne ytterdøren. Det blir dumt også for ts.

Anonymkode: 7be38...a62

Joda, men nå har jeg skrevet at det var dører til barnas rom som ble tatt bort. Når det gjelder ytterdør er vel en dørpumpe beste løsning 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...