Gå til innhold

Eier ikke enkelte menn innsikt hvordan de ordner til piknik???

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg i parken for å kose meg med en matbit. .Der så jeg en mann i midten av 30-åra med en diger (var virkelig diger) piknikkurv. Den var den styggeste piknikkurven jeg har sett.

Den hadde svarte, altfor korte håndtak (ikke lengre enn enn 15 cm...i allefall de minste som går ann å få tak i), svarte blanke knapper, svarte detaljer og en liten svart adresselapp. Sammen med hvitt plastservise. Og ikke nok med det toppet han dette med at alt var forl lite med. Bestikket måtte være mins en str for liten. Dette var rett og slett stygt. 

Så da lurer jeg på har ikke enkelte menn innsikt i hvordan de går på piknik?

Burde ikke de i det minste fått veiledning fra andre at de kunne brukt servise og bestikk med en str opp? 

Hvor er det å være selvkritisk?

Kjør debatt!!

Anonymkode: dcf62...8bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal jobbe med saken

• Liker 1
Skrevet

Hehehehehehhehehehehehehehe

Anonymkode: eb9a2...6c2

Skrevet

Vel eg er dama og min definisjon på pikknikk er å slenga plastkopper, fat og bestikk frå IKEA ned i ein lavpris bag frå Clash Ohlson. Med noken tepper. Sååå veit ikkje om det hjelpe sånn veldig å ha eggstokkar.

• Liker 1
Skrevet

Helt ærlig nei.

Ikke kan vi innrede et smakfult hjem. Kun det vesentlige som godstol, kaffmaskin, storskjerm og god lyd. Resten er feminie verdier.

Arrangere en barnebursdag er nok til å få stressreaksjoner

Kombinere riktg antrekk til poden første skoledag hadde holdt meg våken i 3 dager.

takker gud for at det finnes kvinnelige ansatte i klesbutikker.

Hilsen hetero mann...

Anonymkode: 5f8b2...3b0

Skrevet

Han skulle vel hverken spise kurven, bestikket eller serviset. 

Anonymkode: 21d00...289

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...