AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #1 Del Skrevet 28. august 2019 Syntes hårfargen min er så kjedelig! Har tidligere stripet det, men føler det bare forsvinner i mengden av hår. Er det dette som er «kommune blondt» Har lyst på en freshere blondfarge. Tror dere det ville blitt bra på fargen jeg allerede har? Tenker da en ren blond farge som ikke er for kald, men heller ikke for varm. Anonymkode: a6ec9...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #2 Del Skrevet 28. august 2019 Glemte jo bilde.. Anonymkode: a6ec9...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 28. august 2019 #3 Del Skrevet 28. august 2019 Blondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 28. august 2019 #4 Del Skrevet 28. august 2019 Kommuneblondt, men det er fint og naturlig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #5 Del Skrevet 28. august 2019 1 minutt siden, SupaWoman skrev: Blondt Vet jo at det er blondt, men er det dette som kalles kommune blond? Anonymkode: a6ec9...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #6 Del Skrevet 28. august 2019 Akkurat nå, Muskath skrev: Kommuneblondt, men det er fint og naturlig! Syntes du? Føler jeg ser så anonym og kjedelig ut. Føler ikke fargen gjør noe for ansiktet mitt heller. Ville jeg ikke sett freshere ut med litt friskere blond? Anonymkode: a6ec9...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #7 Del Skrevet 28. august 2019 Gå til frisøren og be om tips. De er ofte gode til å finne farger som vil se bra ut med sin hudtone osv Anonymkode: 1c0f9...c30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #8 Del Skrevet 28. august 2019 Du kan godt lysne det enkelte steder, men jeg ville bedt om bredere striper. Litt som dette: Anonymkode: 92e6d...d44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #9 Del Skrevet 28. august 2019 Jeg har samme farge og farger det bittelitt mørkere og gyldnere, men det er ikke så ulikt min egen farge at etterveksten blir tydelig. Det passer veldig godt til den varme hudtonen og øyenfargen min. Hør med en frisør om hva som vil passe deg best Anonymkode: 12d0d...35c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 28. august 2019 #10 Del Skrevet 28. august 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Syntes du? Føler jeg ser så anonym og kjedelig ut. Føler ikke fargen gjør noe for ansiktet mitt heller. Ville jeg ikke sett freshere ut med litt friskere blond? Anonymkode: a6ec9...7f7 Jeg syns den fargen er naturlig og fin! Du kan prøve med lysere striper da, og se om du trives med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #11 Del Skrevet 28. august 2019 Askeblond litt trist og kjedelig. Anonymkode: b9473...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #12 Del Skrevet 28. august 2019 Mellomblondt. Syns det ser litt gyldent ut, så ville ikke kalt det "kommuneblondt", det er mer grått. Prøv en balayage feks: Anonymkode: 4e0db...ab6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #13 Del Skrevet 28. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mellomblondt. Syns det ser litt gyldent ut, så ville ikke kalt det "kommuneblondt", det er mer grått. Prøv en balayage feks: Anonymkode: 4e0db...ab6 Det der var veldig fint! Vil at det skal se naturlig ut, å det gjorde jo dette. Takk 😊 Anonymkode: a6ec9...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #14 Del Skrevet 28. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan godt lysne det enkelte steder, men jeg ville bedt om bredere striper. Litt som dette: Anonymkode: 92e6d...d44 Takk for tips! Veldig naturlig og fin farge, samtidig som det frisker opp 😊 Anonymkode: a6ec9...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå