AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #1 Skrevet 28. august 2019 Jeg ser mange arbeidsgivere (kontor) ønsker at man skal ha god kunnskap om office- pakken og acrobat reader. Hvordan lærer man seg dette? Bør jeg ta kurs? Ser det holdes kurs, men de koster jo 6000 pr kurs og det er DYRT! Iallefall når du er arbeidsledig. Kan jeg skrive i jobbsøknaden at jeg svært gjerne tar kurs i dette dersom jeg er aktuell for stillingen? Anonymkode: ad77d...544
Gjest Optimo Skrevet 28. august 2019 #2 Skrevet 28. august 2019 Hadde tatt det med en klype salt egentlig. Office (Word, PowerPoint, Outlook) og Adobe Reader er man borti hele tiden, og det er intuitivt å bruke. Hvis du er litt vant med data så fikser du det. Ett unntak, Microsoft Excel er også del av Office, men det er et eget fag. Nesten. Hvis de forventer at du "kan" Excel så bør du nok ta et kurs eller noe. Da holder det ikke å kunne formatere et regneark med skrifttyper og kantlinjer..
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #3 Skrevet 28. august 2019 Hva trenger man vite om acrobat reader da? Hvordan åpne en pdf? Anonymkode: 4570e...f1e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå