Gå til innhold

Hvordan lære seg office pakken og acrobat reader?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser mange arbeidsgivere (kontor) ønsker at man skal ha god kunnskap om office- pakken og acrobat reader. Hvordan lærer man seg dette? Bør jeg ta kurs? Ser det holdes kurs, men de koster jo 6000 pr kurs og det er DYRT! Iallefall når du er arbeidsledig.

Kan jeg skrive i jobbsøknaden at jeg svært gjerne tar kurs i dette dersom jeg er aktuell for stillingen?

Anonymkode: ad77d...544

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde tatt det med en klype salt egentlig. Office (Word, PowerPoint, Outlook) og Adobe Reader er man borti hele tiden, og det er intuitivt å bruke. Hvis du er litt vant med data så fikser du det. 

Ett unntak, Microsoft Excel er også del av Office, men det er et eget fag. Nesten. Hvis de forventer at du "kan" Excel så bør du nok ta et kurs eller noe. Da holder det ikke å kunne formatere et regneark med skrifttyper og kantlinjer.. 

Skrevet

Hva trenger man vite om acrobat reader da? Hvordan åpne en pdf? 

Anonymkode: 4570e...f1e

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...