Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Fikk telefon nå om at jeg kunne bytte fra Telenor (som jeg betaler 450,- i måneden for), og kunne få 500 (mhz?) mer enn det jeg har nå for 398.

Burde jeg bytte? Noen erfaringer sammenlignet med Telenor/NextGenTel?

Er ikke 100% med telenor, noen ganger "blokker" den meg ut fra enkelte sider, så jeg må restarte modemet, så funker det igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bytta fra Telenor til Nextgentel og har ikke angra en dag.

Alt sklir greit og ingen problemer.

Skrevet

Det gikk ikke greit da vi bytta til NGT.. Det tok lenger tid en det skulle, linja virket bare innimellom, de svarer ikke på henvendelser via mail og det tar lang tid å ringe kundeservice

Skrevet

Hei.

Min erfaring er at du gjør det bedre uten Telenor. Uansett hva du velger, så kan det ikke bli dårligere.

http://www.dinside.no/php/art.php?id=214188

Fra artikkelen:

Det er ingen klar vinner i prisoversikten vår, men som vanlig er det en klar taper. Telenor er den eneste tilbyderen som ikke er billigst i noen enkeltkategori, og får derfor den tvilsomme æren av å være den dyreste av de store bredbåndsleverandørene til privatmarkedet.
Skrevet

Har helt annen erfaring en Liv jeg. Heldigvis :)

Ringte kundeservice tidligere i uka, svar på under et minutt, og sendte mail før det som jeg fikk svar på i løpet av 3 dager. Fikk faktisk svar på en søndag ser jeg nå :)

Jeg sleit masse med Telenor igjen. Og det har jeg gjort med telenor mobil også.

Skrevet

Jeg bytta fra Telenor til NGT - har ikke merket noe særlig forskjell, jeg da...

Men, jeg har ingen negative erfaringer - annet enn at daoten for installering ble dyttet framover noen ganger før jeg endelig fikk det i hus... men det var ikke store problemet, for jeg hadde jo Telenor fram til jeg fikk NGT...

Jeg er glad for at jeg byttet...

Skrevet

Har hatt kjipe opplevelser med begge, men kjipest var Telenor.. de leverte aldri linja engang.. Men også andre ganger jeg har hatt telenor, om det så er internett eller telefoni , har de lurt meg trill rundt.

Så jeg hadde satset på NGT, selv om det har vært noe krøll der også.. Men det kan ikke akkurat sammenlignes, siden de fleste problemene var pga oss selv.. ;)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Jeg har gode erfaringer med både Telenor og NGT, men Telenor var spesielt da en god del dyrere. I tillegg gadd jeg ikke Telenor mer da de begynte med nedlastningsbegrensninger, som de senere har tatt til vette og fjernet igjen.

Skrevet

Min erfaring er at NGT er topp så lenge det virker.

Dersom det ikke virker, derimot.... Håpløst å komme gjennom på kundeservice, alle gangene jeg har ringt har jeg måtte vente i snitt 45 minutter i telefonkø.

NextGenTel er vel regelrett beryktet for sine telefonkøer.

Hos meg var også problemet at leveringsdatoen stadig ble utsatt, når den nærmet seg ble den stadig satt frem en uke. Utrolig irriterende når det skjedde for tiende gang... :( Og når da kundeservice overhodet ikke er interessert i å ta telefon eller svare på mail, da blir jeg sint!

Men etter det endelig kom i hus, har vi ikke hatt noe problemer, stabil og fin linje.

Skrevet

Er super fornøyd med NGT. Rask service og så svarer de meg på mail innen en dag.

Gjest NGTkunde
Skrevet

NGT på Internett er råbra - så lenge du ikke trenger supporthjelp. Har hatt det i over 3 år nå og er knallfornøyd fra ende til annen (nesten, foruten litt fakturarot fra deres side).

NGT på Telefoni er dritt - og du vil komme til å trenge masse supporthjelp. Via mobiltelefon fordi linja ikke funker støtt og stadig. Dyrt er det også. Anbefales ikke!

Skrevet

Er veldig fornøyd med NGT.. vi har abb via statoil og har eget nr til kundeservice som gir oss 2 min garantert svar. Utenom oppgradering nylig + veiarbeid, var NGT veldig stabil.

Skrevet

Vi er kjempefornøyd med NGT, og det gjelder support også.

• 3 uker senere...
Gjest Første gjest
Skrevet

Fikk pakken i dag og er allerede oppe og går! Glad for at jeg byttet.

Skrevet

jeg har aldri hatt annet en NGT, men er veldig fornøyd.

Fikk han mannen hjem til meg en uke før jeg trodde, har ringt pga noen spørsmål, og har aldri hatt problemer med å komme igjennom raskt på kundeservise, og er veldig fornøyd med hele pakka.

Gjest randaberg
Skrevet

hva skal dere med ngt eller telenor. jeg har lyse og betaler 450 i mnd for 4mbit4mbit. telehor og ngt er ikke i nærheten av en så kraftig linje engang, og prisen er nesten den samme

Skrevet

Lyse leverer da heller ikke over hele landet. Så jeg gjetter at det er mye av grunnen til at folk velger andre leverandører.

Skrevet

Det er vel i Stavanger-/Rogaland-området de opererer, selv om de også ekspanderer etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...