AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #1 Skrevet 28. august 2019 Med mitt forige egguttak hadde jeg hele 22 egg. Jeg ble kjempeglad og ble veldig optimistisk. Dagen etter ble jeg oppringt og informert at bare 5 egg hadde klart å bli befruktet. Når jeg da skulle komme til innsett på dag 3 , var det kun 1 egg som kunne settes inn. Dette forsøket ble mislykket (negativt resultat) Noen som har opplevd lignende? Jeg er frisk og ingenting som sier at vi ikke skal få dette til. Vi går gjennom ivf pga mannlig faktor, derfor bruker vi donor. Anonymkode: 445fa...a99
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #2 Skrevet 28. august 2019 Dessverre er det ikke alltid sammenheng mellom antall og kvalitet, tall er ikke nødvendigvis beste indikator på at ting går bra. Har selv hatt masse egg ut og «en hel barnehage» (hilsen legen) på frys uten at det ble noe. Kroppen fordeler gjerne energi på å produsere flere egg, dvs at når du får mange ut er det også mange som vil falle fra, ikke alle vil være et potensielt barn. Høres ut som om du kan ha nærmet deg overstimulering også, så vil tro at legene evt justerer dosene på medisinene neste gang. Det er selvfølgelig super demotiverende når alt bare faller fra, men ofte er det store forskjeller fra syklus til syklus så det kan veldig fort skje at det blir et helt annet resultat neste gang. Anonymkode: fa24c...159
Gjest Chroma Skrevet 28. august 2019 #3 Skrevet 28. august 2019 Jeg fikk ut 12, 3 var av grei kvalitet. 1 ble satt inn, de to siste var ikke gode nok til å fryses. Det er ikke lett å gå gjennom det, ønsker deg lykke til og håper dere lykkes på neste forsøk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå