deedee_ Skrevet 28. august 2019 #1 Skrevet 28. august 2019 (endret) Hadde vært veldig takknemlig med innspill... Jeg har jobbet som kundesrrvicemedarbeider på et kontor i litt over et år nå. Er en helt ok jobb, og greit betalt. Veldig lite givende og mye dødtid, men har tid til å sitte å surfe på nettet og ikke så mye press rundt meg. Kollegaene mine er helt ok, men ingen jeg har fått sånn ordentlig connection med, og jeg er egentlig veldig ensom. Flyttet til samboeren min sitt hjemsted, så hadde vært greit å med en jobb hvor jeg kan bli kjent med folk. Da jeg bodde der jeg bodde før så jobbet jeg i butikk, innenfor kosmetikk og hudpleie – og ELSKET det. Savner det en del, egentlig så har søkt rundt etter nye slike jobber i det siste. Var på intervju sist uke for en butikksjef stilling for en kosmetikkkjede, og hadde i utgangspunktet utrolig lyst på jobben. Etter intervjuet hadde jeg en skikkelig dårlig følelse, og følte absolutt ikke at dette var noe jeg kunne klare, og fikk inntrykk at at de lette etter noen med mer ledererfaring. Jeg er absolutt flink og kompetent i salg og service, men målene virket litt urealistiske og virket egentlig veldig «full on» hele jobben. Hørte ikke noe fra dem, så hadde egentlig tenkt meg til at det ikke ble noe videre. Hadde akseptert tankten, og tenkte at det bare var å lete videre. Helt til jeg fikk e-post om prøvejobbing. Nå er jeg utrolig stresset og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har egentlig aldri sett på meg selv som en ledertype, og om jeg kunne valgt å jobbe 100% og ikke være sjef så hadde jeg valgt det, kontra å være sjef. Er ikke egentlig så komfortabel med så mye ansvar. Jeg vet at jeg kunne nok klart det, men vet ikke om det hadde blitt mer stress enn gøy. Fikk også vite at om jeg ble aktuell så ville jeg eventuelt vært den yngste i teamet, i et team av tre, så der igjen er ideen om å bli kjent med folk litt vanskelig. (Jeg er i midten av tjueårene og de andre var på alder med mamma). Når det kommer til lønn så ville jeg fått bittelitt mer enn det jeg får nå, men ikke store forskjellen. Vil virkelig bort fra jobben jeg har nå, men bare vet ikke om jeg burde gripe denne muligheten, selv om det føles veldig overveldende og litt mye? Endret 28. august 2019 av deedee_
The Kitten Skrevet 28. august 2019 #2 Skrevet 28. august 2019 Jeg er skeptisk til alle bedrifter som tilbyr prøvejobbing. Jeg ville blitt i nåværende jobb og lett videre. 3
deedee_ Skrevet 28. august 2019 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2019 1 minutt siden, The Kitten skrev: Jeg er skeptisk til alle bedrifter som tilbyr prøvejobbing. Jeg ville blitt i nåværende jobb og lett videre. Enig, men kan nevne at jeg bor i et annet land enn i Norge, hvor dette er mer vanlig.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #4 Skrevet 28. august 2019 6 timer siden, deedee_ skrev: Enig, men kan nevne at jeg bor i et annet land enn i Norge, hvor dette er mer vanlig. ..dette er noe du burde ha sagt med en gang.. Anonymkode: 2fbe2...2f8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå