AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #1 Skrevet 28. august 2019 Han sier han vil shave seg nedentil og spør hvordan jeg vil han skal gjøre det. Jeg svarer at han ikke trenger å gjøre det for min skyld, jeg liker han som han er. Men så har han tatt det opp igjen så jeg kom med et vagt forslag og spurte hva han synes om det selv. «Hva du vil» svarer han da. Han har sagt i et urelatert tilfelle at han shavet seg der nede en gang og at han hatet hvordan det klødde da det vokste ut igjen. Så jeg er litt i villrede hvorfor han fortsetter å ta det opp. Men jeg shaver ikke mye der nede selv, prøver å holde det noenlunde kort, så når han har tatt opp dette har jeg spurt om han vil at jeg skal gjøre det. Og da sier han at kanskje noe, men at han også liker hvordan jeg er. Kan det være at han vil jeg skal shave mer men ikke vil såre meg ved å være for direkte? Hvorfor tar han det opp når han hater så intenst hvordan det føles når det gror ut? Hører med at han er veldig dimplomatisk og forholdet er relativt nytt. Anonymkode: 4d0a6...4d5
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #2 Skrevet 28. august 2019 Nei, det er ikke sikkert det er det han vil. Jeg er mann, og syntes en velfrisert dame er vel så sexy og pirrende som hen helt glatt. Personlig shaver jeg ikke alt der nede selv, men stusser litt og barberer ballene. Det liker kona hvertfall. Anonymkode: 849c7...d74
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #3 Skrevet 28. august 2019 For meg er det totalt turnoff om en mann er barbert nedentil. Det ser så latterlig ut... Anonymkode: 9d7ba...51a 2
Bamseklemmer Skrevet 28. august 2019 #4 Skrevet 28. august 2019 Sæden er noe kliss å få i håret, så kiler det så mye mere nybarbert🤭 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #5 Skrevet 28. august 2019 Få han stiv. Legg han på rygg og tegn omrisset på nedre del av magen. Barber vekk alt innenfor. Vipps så har dere et rede rundt hans ereksjon. Ble redet stort? Anonymkode: 19d89...fad
micromaya Skrevet 28. august 2019 #6 Skrevet 28. august 2019 (endret) 2 hours ago, AnonymBruker said: For meg er det totalt turnoff om en mann er barbert nedentil. Det ser så latterlig ut... Anonymkode: 9d7ba...51a Kunne ikke ha vært mer enig! Skikkelig turn off! 🥵 Endret 28. august 2019 av micromaya 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #7 Skrevet 28. august 2019 Hvis noe skal barberes, så er det kun ballene. Det andre bør virkelig være der! Håret er med å stimulerer klitorisen min, så det vil jeg absolutt beholde! Anonymkode: 27b29...ace 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #8 Skrevet 28. august 2019 Det heter barbere. Anonymkode: 8ae64...8e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå