AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #1 Skrevet 28. august 2019 I går var jeg på kjøpesenter og shoppet.Da jeg var på ut igjen møter jeg smellfeit (var virkelig smellfett) dame i midten av 30-åra i svarte klær. Det var det styggeste jeg har sett. Hun hadde svart miniskjørt (lårkort...i allefall det minste som går ann å få tak i), svart blank strømpebukse, svart tskjorte og en liten svart jakke. Sammen med hvite joggesko. Og ikke nok med det toppet hun dette med at alt var for trangt med. Det måtte være mins en str for liten. Dette var rett og slett stygt. Så da lurer jeg på har ikke enkelte kvinner innsikt i hvordan de går kledd? Burde ikke de i det minste fått veiledning fra andre at de kunne brukt klær med en str opp? Hvor er det å være selvkritisk? Kjør debatt!! Anonymkode: 0fd34...933 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #2 Skrevet 28. august 2019 Jeg er i utlandet og her kler norske jenter seg som prostituerte. Kjør debatt. Folk må nesten få gå kledd slik de ønsker selv, så får vi andre heller le rått når de har gått Anonymkode: 204fd...f9d 11
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. august 2019 #4 Skrevet 28. august 2019 Kanskje på tide å slutte å bry seg om hvordan andre velger å gå kledd?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #5 Skrevet 28. august 2019 Nordmenn henger så langt etter når det gjelder mote! Så jeg er enig i at visse folk ikke har peiling. Klær skaper inntrykk. Møter du en person er det som regel klærene du ser først. Anonymkode: 95804...2aa 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #6 Skrevet 28. august 2019 Nei. Enkelte mennesker eier ikke innsikt i hvordan de kler seg. Da vet vi det. Next! Anonymkode: 6240d...365 21
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #7 Skrevet 28. august 2019 Kanskje hun har lagt på seg, og har dårlig råd, så hun ikke har klær som passer akkurat nå. Anonymkode: 4b859...9b1 22
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #8 Skrevet 28. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nordmenn henger så langt etter når det gjelder mote! Så jeg er enig i at visse folk ikke har peiling. Klær skaper inntrykk. Møter du en person er det som regel klærene du ser først. Anonymkode: 95804...2aa Mote er bare tull. Skal man følge den, brennes det fort hull i lommeboka. Anonymkode: 4b859...9b1 22
SPOCA Skrevet 28. august 2019 #9 Skrevet 28. august 2019 (endret) Hvorfor bryr du deg? Hvorfor er det egentlig din business? Jeg bruker akkurat det jeg selv vil bruke. Om det er et problem for andre, er det faktisk andres problem, og ikke mitt. Jeg går primært i 50-tallskjoler, og hvis folk synes det er malplassert, teit eller dumt, så må de jo bare få lov til å synes det. Og forøvrig: hvem bryr seg egentlig om man ikke følger moten? So what? Jeg fatter ikke hvorfor man gidder å bry seg. Jeg foreslår at man bryr seg mer om seg selv, og tenker mindre på hva andre går med. Da blir livet så mye lettere å leve. Endret 28. august 2019 av SPOCA 16
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #10 Skrevet 28. august 2019 Du så ei, og da blir det norske kvinner generelt? Gratulerer. Anonymkode: 7ba69...373 11
barbent Skrevet 28. august 2019 #11 Skrevet 28. august 2019 Hvorfor bry seg med hvordan andre går kledd, det er ikke din sak, hun kler seg slik hun trivs best, om det ikke faller i smak hos deg betyr da ingenting. La nå folk få gå slik dem ønsker, fatter ikke at du kan være opptatt av det, le og snakke bak ryggen til andre mennesker er ikke noe man gjør, det er rett og slett råtten gjort og veldig umodent. Bruk din energi på andre ting som er av betydning 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #12 Skrevet 28. august 2019 TS her: Ja, hvorfor bry som seg om andre?? En må få lov til å reagere når det ser helt grotesk ut slik som dette. Det var rett og slett stygt. Dersom jeg hadde gått naken på et kjøpesenter så hadde blitt reagert fra alle hold og spetakkelet hadde blitt komplett. Også en ting til. Når en er ute blandt folk så kan det være greit å kle seg normalt blandt folk. Da siipper en både oppmerksomhet og at andre blander seg bort i tingene. Folk bør lære seg til å være selvkritiske med hva det går med...og ikke bare gi blaffen.... Anonymkode: 0fd34...933 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #13 Skrevet 28. august 2019 Er du motepolitiet? Anonymkode: a68d1...e00 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #14 Skrevet 28. august 2019 Jeg heier på de som går i det de har lyst til. De som tør å vise frem kroppen tynn eller tykk. Groteskt? Stygt? Hvem bestemmer det? Jeg regner med hun følte seg bra. Hva er egentlig problemet ditt? Anonymkode: 5443b...ebf 10
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #15 Skrevet 28. august 2019 Å gå med trange klær ser dumt ut på alle, uansett Anonymkode: bffb5...0f2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #16 Skrevet 28. august 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg heier på de som går i det de har lyst til. De som tør å vise frem kroppen tynn eller tykk. Groteskt? Stygt? Hvem bestemmer det? Jeg regner med hun følte seg bra. Hva er egentlig problemet ditt? Anonymkode: 5443b...ebf Hallo i luken!!! Syns det pent ut at flesk tyter i alle kanaler??? Og klærne ser ut som pølseskinn??? Anonymkode: 0fd34...933 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #17 Skrevet 28. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hallo i luken!!! Syns det pent ut at flesk tyter i alle kanaler??? Og klærne ser ut som pølseskinn??? Anonymkode: 0fd34...933 Der kom det ja Det var ikke det at hun hadde på seg klær som i følge deg var helt umoderne, det var det at hun var overvektig som gjorde at du 'måtte' lage en tråd på KG hvor du fortalte hele verden hvor ekkel du synes hun var. Vet du; Det plager meg ikke en flekk at folk kommer i alle forskjellige størrelser og har all verdens forskjellig klær på seg. Kan det være en ide å få seg et liv som gjør deg opptatt med andre ting enn tilfeldig mennesker du møter? Anonymkode: 6240d...365 18
Havbris Skrevet 28. august 2019 #18 Skrevet 28. august 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her: Ja, hvorfor bry som seg om andre?? En må få lov til å reagere når det ser helt grotesk ut slik som dette. Det var rett og slett stygt. Dersom jeg hadde gått naken på et kjøpesenter så hadde blitt reagert fra alle hold og spetakkelet hadde blitt komplett. Også en ting til. Når en er ute blandt folk så kan det være greit å kle seg normalt blandt folk. Da siipper en både oppmerksomhet og at andre blander seg bort i tingene. Folk bør lære seg til å være selvkritiske med hva det går med...og ikke bare gi blaffen.... Anonymkode: 0fd34...933 Tja. Tror du folk flest vil gi denne damen oppmerksomhet eller blande seg inn i hennes valg av klær? Gjorde du det? 9
Atomlynet Skrevet 28. august 2019 #19 Skrevet 28. august 2019 Det at hun kler seg så stygt går helt fint, slapp av.
Darkrobin27 Skrevet 28. august 2019 #20 Skrevet 28. august 2019 Så synd i dere som må bruke tiden deres på og se på andres problemer for og så klage på dem, skaff dere et liv 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå