ToMan Skrevet 28. august 2019 #1 Skrevet 28. august 2019 Jeg lurer på hvem som oftest tar initiativ til sex, er den mannen eller kvinnen i forholdet? Jeg tror også det er litt ulikt hvordan kvinner og menn tar initiativ. Er det i handling eller ord og hvor starter initiativet?
SardintrollReturns Skrevet 28. august 2019 #2 Skrevet 28. august 2019 Her er det 50/50. Jeg pleier oftest å sende ham et blikk han ikke kan misforstå mens han gjerne smyger seg bak meg og kysser meg på halsen når han tar initiativet, da skjønner jeg hva han vil. Delt ansvar, så å si. 1
ToMan Skrevet 28. august 2019 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2019 1 time siden, SardintrollReturns skrev: Her er det 50/50. Jeg pleier oftest å sende ham et blikk han ikke kan misforstå mens han gjerne smyger seg bak meg og kysser meg på halsen når han tar initiativet, da skjønner jeg hva han vil. Delt ansvar, så å si. Herlig. 🙂 Det er jo slik jeg også ønsker at det skal være, delt ansvar. Dersom det kun er den ene parten som skal ta initiativ vil det fort kunne bli litt vanskelig og noe av spenningen og tenningen kan avta. Det er i alle fall min erfaring fra tidligere forhold. Som nevnt i starten her tror jeg også det er en god del forskjell på måten kvinner og menn tar initiativ til sex på. Det vil også være med på å beholde noe av spenningen og unngå at sex blir en "rutinesak". 1
SardintrollReturns Skrevet 28. august 2019 #4 Skrevet 28. august 2019 54 minutter siden, ToMan skrev: Herlig. 🙂 Det er jo slik jeg også ønsker at det skal være, delt ansvar. Dersom det kun er den ene parten som skal ta initiativ vil det fort kunne bli litt vanskelig og noe av spenningen og tenningen kan avta. Det er i alle fall min erfaring fra tidligere forhold. Som nevnt i starten her tror jeg også det er en god del forskjell på måten kvinner og menn tar initiativ til sex på. Det vil også være med på å beholde noe av spenningen og unngå at sex blir en "rutinesak". Ikke sant, det er som et vennskap, det er feil om kun den ene skal ta kontakt hele tiden. 1
Hr. Aktiv Skrevet 28. august 2019 #5 Skrevet 28. august 2019 Har aldri opplevd damer ta initiativ. Har aldri opplevd damer si fra hva de liker og når de liker det. Har opplevd damer bli sint fordi jeg ikke ville ha sex når de ønsket det. Som f.eks. de går å legger seg på sofaen på magen for å tilsynelatende sove så er det en invitasjon til sex. Neste gang hun gjør sånn så tar jeg hintet og begynner å kysse forsiktig på halsen. Da får jeg beskjeden jeg tenkte å sove litt jeg, vennligst ikke forstyrr.
Isambard Skrevet 28. august 2019 #6 Skrevet 28. august 2019 5 timer siden, SardintrollReturns skrev: Her er det 50/50. Jeg pleier oftest å sende ham et blikk han ikke kan misforstå mens han gjerne smyger seg bak meg og kysser meg på halsen når han tar initiativet, da skjønner jeg hva han vil. Delt ansvar, så å si. Jeg føler at jeg tar initiativ 95% av gangene, men jeg får ofte små hint og tegn fra henne først. Når jeg leser ditt innlegg tenker jeg at min dame ville sagt hun ofte tar initiativ. Det er veldig sjelden hun spør rett ut, men det gjør egentlig ikke jeg heller. Det skjer litt av seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #7 Skrevet 28. august 2019 Ni av ti ganger er det hun som setter seg oppå meg enten i senga eller i sofaen. Prøver å få initiativet jevnt fordelt ettersom hun har klaget noen ganger, men dessverre er det som oftest slik at jeg ikke rekker å tenke tanken før hun tar initiativ. Var mer jevnt fordelt i starten og vet at jeg må ta meg sammen. Anonymkode: 7ecc6...467
SardintrollReturns Skrevet 28. august 2019 #8 Skrevet 28. august 2019 38 minutter siden, Isambard skrev: Jeg føler at jeg tar initiativ 95% av gangene, men jeg får ofte små hint og tegn fra henne først. Når jeg leser ditt innlegg tenker jeg at min dame ville sagt hun ofte tar initiativ. Det er veldig sjelden hun spør rett ut, men det gjør egentlig ikke jeg heller. Det skjer litt av seg selv. Ja det er sjelden noen av oss spør rett ut, noen ganger kommer jeg ham i forkjøpet og omvendt.
Gjest no-no-noir Skrevet 28. august 2019 #9 Skrevet 28. august 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ni av ti ganger er det hun som setter seg oppå meg enten i senga eller i sofaen. Prøver å få initiativet jevnt fordelt ettersom hun har klaget noen ganger, men dessverre er det som oftest slik at jeg ikke rekker å tenke tanken før hun tar initiativ. Var mer jevnt fordelt i starten og vet at jeg må ta meg sammen. Anonymkode: 7ecc6...467 Høres ut som oss. Det hender at jeg klager på lite initiativ fra han, men når jeg har lyst gidder jeg ikke vente på at han får ut fingeren. Samtidig er jeg egentlig fornøyd så lenge han våkner når jeg tar initiativ - når vi først er i gang er det stort sett han som har kontrollen og viser veldig tydelig at han vil ha meg.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #10 Skrevet 28. august 2019 Begge to, men han er mer «på» enn meg. Han e kåt hele tiden, og varmer meg ofte opp til jeg også blir kåt. Som i gårkveld da barna var lagt og jeg tok meg en dusj. Var egentlig trøtt og klar for senga, men han kommer inn på badet med babycallen og slikker meg før jeg har rukket å tatt på meg undertøy. Jeg er ikke en gang kåt når han starter, men blir jo selvfølgelig det raskt, og da ender det enten med at vi puler, eller at jeg gir han en bj etter at jeg har kommet. Med baby som sover på rommet vårt har vi aldri sex i senga på kvelden. Å ha sex i samme rom som baby er helt turnoff for meg, men mannen er kreativ nok til å få seg noe på andre steder i huset🙈 Anonymkode: 57475...ca2 3
cmd Skrevet 28. august 2019 #11 Skrevet 28. august 2019 6 timer siden, ToMan skrev: Jeg lurer på hvem som oftest tar initiativ til sex, er den mannen eller kvinnen i forholdet? begge......
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #12 Skrevet 28. august 2019 Jeg vet egentlig ikke? Føler det bare skjer av seg selv. Vi er begge glade i å kose på hverandre. Det blir mye tafsing, tulling og erting ellers i løpet av dagen og plutselig er vi bare nakne. Mange ganger tenker jeg "hvordan skjedde dette egentlig da??" Han er flink til å "griseprate" eller snakke om pirrende ting, noe som gjør at jeg gjerne tester grenser og pirrer han fysisk... så det er vanskelig å si! Mulig han tar initiativ mest - på en veeeeldig subtil og hintende måte - mens jeg bestemmer om hintene blir til noe mer. 😛 Eksen min pleide å si "skal vi pule?" ut av det blå og det var noe av det værste jeg visste. Elsker hvordan jeg og kjæresten min har det! Sex føles veldig naturlig ut. Anonymkode: 01a14...d9e
Gjest Anonym Bruker Skrevet 28. august 2019 #13 Skrevet 28. august 2019 (endret) Han som bestandig har tatt initiativet her i huset , og har alltid hatt vanskeligheter med å identifisere med hennes sexuelle holdning. Følgen er blitt at intrs . for sex er blitt betydeleg nedperioritert og svekket . Endret 28. august 2019 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #14 Skrevet 28. august 2019 Begge, jeg sier ifra når jeg er kåt og «smisker» når han er kåt. Anonymkode: 6a75f...01f
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #15 Skrevet 28. august 2019 Hos oss er det hun som tar initiativ til sex. Jeg er etterhvert blitt ganske likegyldig til hele greia, men prøver å unngå å avvise henne. Anonymkode: 2683e...2c2 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #16 Skrevet 28. august 2019 Mannen i 99% av tilfellene. Ligger i senga, han legger seg inntil. Begynner å beføle for å lodde stemningen. Anonymkode: e60f4...f0d
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #17 Skrevet 28. august 2019 10 timer siden, ToMan skrev: Jeg lurer på hvem som oftest tar initiativ til sex, er den mannen eller kvinnen i forholdet? Jeg tror også det er litt ulikt hvordan kvinner og menn tar initiativ. Er det i handling eller ord og hvor starter initiativet? Begge tar like mye initiativ. Som regel sier en; ''skal vi pule?'' 😂 Hvis ikke kommer han mot meg med stå, og en sjeldent gang i blant er han ekstra kjærlig - og jeg skjønner hva som kommer til å skje senere 💓 Vært sammen i 14 år, en treåring. 👍 Anonymkode: e4615...dec 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå