AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #1 Skrevet 27. august 2019 Jeg har laget gjesteliste til bryllupet vårt, men når jeg kommer til kollegaer er jeg veldig i tvil... Det er 5-6 damer på jobben min som jeg ønsker å be. Kan jeg be disse uten partner (men la de sitte ved siden av hverandre), eller er det uhøflig? Anonymkode: c741a...3d9
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #2 Skrevet 27. august 2019 Jeg synes det er greit, om du aldri har møtt partneren deres. Anonymkode: 575ee...442 15
Summ Skrevet 27. august 2019 #3 Skrevet 27. august 2019 Syns det ville vært veldig greit å bli bedt i bryllupet til en kollega, sammen med andre kollegaer og sitte sammen med de! Da ville jeg hatt noen å forholde meg til, og det ville føltes som om vi dro som en gjeng! jeg jobber i et kvinnedominert yrke, og jeg vet at om dette scenarioet hadde skjedd meg, ville jeg utvilsomt ha syns det var mer behagelig å ha kollegaer rundt meg, enn mannen min. Da ville ikke han ha kjent noen, og vi ville fort kanskje blitt litt tilbaketrukne. 21
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #4 Skrevet 28. august 2019 Egentlig er jeg mot å be uten partner, men akkurat kollegaer synes jeg er greit, spesielt siden det dreier seg om flere og de får sitte sammen. Anonymkode: f7d13...642 18
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #5 Skrevet 28. august 2019 Kan være greit p be partner. Vdldig fin måte å kunnne inkludert parter til kollega på og veldig mange vegrer seg for p dra i selskap hvis kjæresten ikke blir bedt Anonymkode: 5bd24...59a
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #6 Skrevet 28. august 2019 Akkurat i den situasjonen ville jeg tenkt det var greit å be uten partner. Forutsatt at de er en gjeng som kommer godt overens og får sitte sammen. Anonymkode: 084dd...42d 5
koldbruna Skrevet 28. august 2019 #7 Skrevet 28. august 2019 Jeg ville bedt med partner,noe annet ville vært rart synes jeg 1
Ullvott Skrevet 28. august 2019 #8 Skrevet 28. august 2019 Når det gjelder kollegaer er jeg helt for at de kan inviteres uten partner. Kjempefint at de får sitte sammen slik at de har noen de kjenner rundt seg. Å sette kollega Kari sammen med grandonkel Gunnar på 95, med høreapparat og inkontinens, ville vært bare kleint . Dessuten: kollegaers ektefeller føler sikkert heller ikke at de har så veldig mye i bryllupet å gjøre. Jeg vet i alle fall at jeg selv ville følt det slik overfor min manns kollegaer. Med mindre man også er sammen på fritiden blir det litt for fjernt forhold. 7
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #9 Skrevet 29. august 2019 Jeg syns det er helt ok å be folk uten partner, og spesielt hvis det er 5-6 kollegaer Anonymkode: 21b82...b07 2
Anim92 Skrevet 29. august 2019 #10 Skrevet 29. august 2019 Synes det er ok å be de alene, om du sørger for at de får sitte sammen som vennegjeng. Dreper stemninga å splitte godt kjente 1
addict Skrevet 6. september 2019 #11 Skrevet 6. september 2019 (endret) Jeg ber to kolleger, venninner, uten partner. Disse to pleier å reise alene på jenteturer sammen et par ganger i året. Da uten mann og barn 😊 så det tenker jeg må være greit. De skal selvfølgelig få sitte sammen, også med de andre vi jobber med som kommer. Hadde syntes det var helt greit å bli bedt uten partner for å feire med kolleger. Tror mannen bare hadde vært i veien 😂 Endret 6. september 2019 av addict
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #12 Skrevet 8. september 2019 Be med partner om det er familie (nær og søskenbarn), venner og dersom du har hilst på/naturlig i fremtiden også vil omgås partner. Ved reise utenlands eller et godt stykke i Norge slik en gjerne tilbringer en hel helg, så bør partner være inkludert. Om jeg måtte reist utenlands 3-7 dager pga bryllup ville jeg tatt det som en ferie/weekendtur. Kjedelig å dra alene. Og ikke alle liker å reise alene ukjente plasser. Anonymkode: 365d8...558
Ms. Steele Skrevet 9. september 2019 #13 Skrevet 9. september 2019 For meg så ville det vært rart å be kolleger i bryllupet vårt med mindre det var omgangsvenner, men om vi skulle så hadde jeg definitivt bedt med partner. Selv hadde jeg aldri dratt i et bryllup til en kollega uten mannen min. Det hadde føltes helt rart. 1
Ymra Skrevet 10. september 2019 #14 Skrevet 10. september 2019 Jeg tenker det er helt fint! Jeg hadde blitt superglad over å bli invitert i bryllupet til en nær kollega. Og det hadde ikke gjort meg noen verdens ting ikke å fått ha med kjæresten min. Akkurat det samme andre veien - hadde vært helt fint for meg om kjæresten min ble invitert i en kollegas bryllup uten meg. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #15 Skrevet 11. september 2019 Her er det mange delte meninger. Min mening er at det er dødskjedelig å være i bryllup til noen man ikke kjenner, og at jeg mye heller ville vært hjemme enn å bli med mannen i bryllupet til en kollega jeg ikke aner hvem er. Da vi giftet oss inviterte jeg studievenninner uten følge og de hadde det kjempefint sammen. På samme måte som jeg koste meg i en annen studievenninnes bryllup med samme gjengen. Hvis man ikke liker at partneren går på fest alene, bør man jobbe med forholdet. Anonymkode: 20523...01e 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #16 Skrevet 12. september 2019 Jeg har selv blitt bedt i kollegers bryllup uten "pluss en" og ville nok heller gått alene sammen med de andre. Jeg ba en gjeng kolleger med partnere, de valgte å komme uten, brukte hverandre som partnere. Anonymkode: b016d...321
The Kitten Skrevet 14. september 2019 #17 Skrevet 14. september 2019 På 28.8.2019 den 0.46, AnonymBruker skrev: Jeg har laget gjesteliste til bryllupet vårt, men når jeg kommer til kollegaer er jeg veldig i tvil... Det er 5-6 damer på jobben min som jeg ønsker å be. Kan jeg be disse uten partner (men la de sitte ved siden av hverandre), eller er det uhøflig? Anonymkode: c741a...3d9 Så lenge de får sitte ved siden av hverandre syns jeg det er helt ok.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #18 Skrevet 14. september 2019 Personlig hadde jeg syntes det var rart å bli bedt i bryllupet til min partners kollega jeg ikke har noe forhold til. Så ja, be uten følge. Anonymkode: a3f0c...5f0 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #19 Skrevet 14. september 2019 Jeg er i utgangspunktet imot å be uten partner, men her synes jeg det er innafor 🙂 Det er kollegaer, de er flere og de får sitte sammen- supert 👍 Anonymkode: dcb0e...da6 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #20 Skrevet 14. september 2019 Be uten følge, er man flere kollegaer som har en vennskapelig tone med hverandre så er det bare hyggelig. Kunne aldri tenkt meg å invitere eller dra i bryllupet til noen jeg aldri har møtt. Anonymkode: d78b8...958
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå