Gå til innhold

politi angoende info om barnefaren??

Anbefalte innlegg

Skrevet
Spoiler

venninna av meg tenkte å gå te politiet opplysninger om barnefaren, siden de har en 5 mnd gammel unge.

og hu er bekymra om han holder på me rus.. og eg vett iche va de kalle dette men det er sånn at hun vil vite om barnefaren har vert i politiet før pga rus osv.. siden hu e bekymra når barnefaren vil ha samvær alene.for hun skal i tingrett snart, hvordan får hu det til? og hva seie politiet? gir di henne disse opplysningene? 

Anonymkode: f18c7...f7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Politet gir da selvsagt ikke ut personopplysninger. Dersom hun er bekymret for samvær, er det barnevern eller advokat hun går til.

Anonymkode: bdf67...ca5

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Politet gir da selvsagt ikke ut personopplysninger. Dersom hun er bekymret for samvær, er det barnevern eller advokat hun går til.

Anonymkode: bdf67...ca5

det er mer om han har vert i politiet før for noe

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det er mer om han har vert i politiet før for noe

Det kommer de ikke til å si til henne.

• Liker 6
Skrevet

Blir han tatt for rus av politiet tar de kontakt med barnevernet og de tar kontakt med mor. 

Er mor bekymret for at far fortsatt ruser seg så bør hun kreve rene urinprøver før samvær. Far kan selvfølgelig nekte det, men er mor redd for at far ruser seg kan hun holde igjen samvær. Si at hun bør ta kontakt med barnevernet å forhøre seg hva hun bør gjøre. Bv kan ikke gjøre noe i slike saker, men de kan gi råd. 

Anonymkode: e7c1c...c49

• Liker 6
Skrevet
På Tuesday, August 27, 2019 den 22.29, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

venninna av meg tenkte å gå te politiet opplysninger om barnefaren, siden de har en 5 mnd gammel unge.

og hu er bekymra om han holder på me rus.. og eg vett iche va de kalle dette men det er sånn at hun vil vite om barnefaren har vert i politiet før pga rus osv.. siden hu e bekymra når barnefaren vil ha samvær alene.for hun skal i tingrett snart, hvordan får hu det til? og hva seie politiet? gir di henne disse opplysningene? 

Du tror vel ikke seriøst at politiet faktisk gir ut slik personlig informasjon til Gud og Hvermann?? 

Anonymkode: 90a48...e85

• Liker 2
Skrevet

Hun må kontakte en advokat, eventuelt barnevernet. 

Skrevet

Hei. Politiet har ikke lov til å gi ut disse opplysningene, med mindre hun er fornærmet eller mistenkt i en sak der han også har en av disse rollene. Da kan hun få innsyn i bare denne saken gjennom en advokat. Andre saker der hun ikke er delaktig, er taushetsbelagt. 

Si ifra til barnevernet, så kan de ilegge han å ta urinprøver hvis han vil treffe barna sine. 

Anonymkode: 9750b...c2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...