Gå til innhold

Tenker du noen gang på hva naboer eller andre tenker om deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du opptatt av hva andre tenker om deg?

Anonymkode: a5d18...c31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I noen tilfeller så tenker jeg litt på det. Kommer helt an på situasjonen. Er vel egentlig sjeldent jeg bryr meg om det. 

Men naboer bryr jeg meg ikke om hva tenker om meg, nei. 

• Liker 1
Skrevet

Nei. Gjør du?

Anonymkode: 13c89...58d

Skrevet

Nei herregud 😆 

Anonymkode: 8b3a0...180

Skrevet

Nei. Og det er så herlig befriende.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, hvorfor skulle jeg det? 

Skrevet

Innimellom, men ikke noe som plager meg eller i store mengder

• Liker 1
Skrevet

Av og til, men da er det helst når jeg gjør noe som jeg er sikker på at andre vil synes er merkelig.  Type:"naboene må tro vi er gale som klipper gresset i striregnet 😂😂".  (Jeg klipper ikke gresset i regnvær , det var bare et eksempel på hva mange kan reagere på)

Anonymkode: 4a204...a96

Skrevet

Tror alle til tider gjør det. Naboene deiter jeg egentlig i. Vil ikke ha kontakt selv om mange sikkert er hyggelige. Blir slitsomt hvis de plutselig begynner å stikke innom, eller vil ta en prat hver gang vi støter på hverandre. Bor i blokk.

Anonymkode: c8153...f61

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror alle til tider gjør det. Naboene driter jeg egentlig i. Vil ikke ha kontakt selv om mange sikkert er hyggelige. Blir slitsomt hvis de plutselig begynner å stikke innom, eller vil ta en prat hver gang vi støter på hverandre. Bor i blokk.

Skrevet

Ja, alt for mye. Det har jeg gjort hele mitt liv. Fikk innprentet i barndommen at "folk ser på deg, du må oppføre deg" osv. Det henger dessverre veldig i.

Anonymkode: 10814...9f8

Skrevet

Jeg bruker endel tid på å tenke over hva andre tror. Ikke bare naboer. At de tenker jeg er rar feks. Jeg gjør en hel masse antagelser om hvilke holdninger andre har. Men det stemmer som oftest ikke. 

Anonymkode: 0d04f...5a5

Skrevet

Jeg tenker over hva de tenker og evntuellt hva slags planer de har. Jeg tar ikke noe mer hensyn av den grunn. 

Anonymkode: 0d04f...5a5

Skrevet

Altfor mye dessverre.. kommer nok av dårlig selvtillit og traumer i barndommen. Vil så gjerne oppfattes som normal, og er derfor redd for at folk generelt skal mene noe om meg og min livssituasjon.

Anonymkode: 3d333...30b

Skrevet

Tja, jeg lurer jo litt, spesielt etter at jeg ble såpass psykisk syk og det har skjedd veldig mye greier rundt meg. Rus, selvskading, ambulanse, politi osv. Er vel veldig lett for folk å bare dømme meg framfor å skjønne at jeg er syk. 

Anonymkode: 3c998...a56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...