Gjest p-pilla Skrevet 13. mai 2005 #1 Skrevet 13. mai 2005 For noen år siden skulle jeg ringe legen og be om en ny resept med p-piller. Men som sagt så får man bare snakke med kontordamen,hun spør etter navn og fødselsnummer og hvilket merke jeg brukte,om det var bivirkninger osv. Så kom svaret mitt : Joda dem virka dem. Dama i andre enden skratta og det gjorde jeg også,for i samme sekund gikk det opp for meg hva jeg sa. men det var ikke hull i gulvet denne gangen heller Har du noen historier å komme med? Vi har hatt linker her inne om morsomme ting som barn sier og gjør,men jeg har ikke sett noe om voksne sine BRØLERE
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2005 #2 Skrevet 13. mai 2005 Riktig nok ganske mange år siden, men jeg rødmer ennå bare jeg tenker på det... I naturfagtime: Vi snakket om evolusjon og hvordan livet startet på jorden. Jeg skulle svare på noe om denne organiske suppen av aminosyrer og dess like som ved ett eller annet tidspunkt utviklet seg til hva jeg fikk til å bli LEVENDE ORGASMER!!!!! Tro meg, det gik ikke upåaktet hen.....Skal jeg si "organismer" den dag i dag, tenker jeg meg nøye om før jeg åpner munnen.....
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2005 #3 Skrevet 13. mai 2005 For noen år siden skulle jeg ringe legen og be om en ny resept med p-piller. Men som sagt så får man bare snakke med kontordamen,hun spør etter navn og fødselsnummer og hvilket merke jeg brukte,om det var bivirkninger osv. Så kom svaret mitt : Joda dem virka dem. Dama i andre enden skratta og det gjorde jeg også,for i samme sekund gikk det opp for meg hva jeg sa. men det var ikke hull i gulvet denne gangen heller Har du noen historier å komme med? Vi har hatt linker her inne om morsomme ting som barn sier og gjør,men jeg har ikke sett noe om voksne sine BRØLERE Eg skjønte ikkje den eg..... Er eg veldig dum...? :oops:
Gjest Soon Mrs S Skrevet 13. mai 2005 #4 Skrevet 13. mai 2005 For noen år siden skulle jeg ringe legen og be om en ny resept med p-piller. Men som sagt så får man bare snakke med kontordamen,hun spør etter navn og fødselsnummer og hvilket merke jeg brukte,om det var bivirkninger osv. Så kom svaret mitt : Joda dem virka dem. Dama i andre enden skratta og det gjorde jeg også,for i samme sekund gikk det opp for meg hva jeg sa. men det var ikke hull i gulvet denne gangen heller : Har du noen historier å komme med? Vi har hatt linker her inne om morsomme ting som barn sier og gjør,men jeg har ikke sett noe om voksne sine BRØLERE :hoho:
Gjest *Fiona* Skrevet 13. mai 2005 #5 Skrevet 13. mai 2005 Uff... jeg vet ikke om den gjelds, jeg var fem da det skjedde, dette skulle jo være voksne tabber. Skal prøve å komme på en (jeg vet de finnes ) men i mellomtiden en fra barndommen min... Jeg var altså fem, og mamma (skilt fra pappa) hadde fersk kjæreste med på shopping. Vi var inne på et stort handlesenter. Sikkert som et ledd i å diplomatisk la meg og ny type bli kjent, forlot hun oss i to minutter for å poste et brev eller noe. Jeg hoppet rundt som 5 åringer gjør, og var vel 5-10 meter fra ham da han ropte til meg: - Har du lyst på en is? Hva slags vil du ha? Jeg roper tilbake, høyt og lykkelig: - Ja takk! Jeg vil gjerne ha en vagina! Det var nemlig en is som het Gigant... men det husket jo ikke jeg... og forklaringen på at jeg visste hva en vagina var husker jeg faktisk; jeg så et naturprogram på tv... :oops: :oops: :oops: Hva den stakkars fyren gjorde? Han ble stående som lamslått til mamma kom tilbake, og hun visste ikke om hun skulle le hysterisk eller begynne å gråte. Herlig å ha barn når man er på dater'n...
Janne. Skrevet 13. mai 2005 #6 Skrevet 13. mai 2005 He he... Det er ikke alltid like artig å være liten! I alle fall ikke når man ikke skjønner spøken til de voksne! Jeg ver ikke mer enn 6 år gammel når pappan min skulle spøke litt med meg. "Her, sa han, skal ikke si hva du likner på men ta deg en banan"... Jeg er ikke sikker på om jeg hørte riktig godt etter på hva han sa til meg, men i alle fall så svarte jeg: "Her, skal ikke si hva du likner på, men ta deg en apelsin"!! De voksne fikk seg en god latter.... :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #7 Skrevet 13. mai 2005 Ringte for å bestille time for kontroll av spiral. Jeg oppga fødsels- og personnr. Sentralborddamen repeterte opplysningene for å kontrollere at hun hadde oppfattet riktig. Jeg er født i 1974, men hun oppfattet 1954. Hun lo godt da hun selv skjønte at det var lite sannsynlig...... Karen
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #8 Skrevet 13. mai 2005 Hadde kveldsjobb på Rema da jeg gikk på skole. Opplæringa gikk greit, og jeg fikk beskjed om at jeg skulle si til kundene ; ha en fin kveld/ god helg osv. Ikke problem med det, inntil en på min egen alder kom inn en kveld. Han smøg seg litt rundt omkring kassen, og da han så at det ikka var andre i kassen, slengte han en avis og en pakke kondomer på rullebåndet. Når man jobber i en matvarebutikk, legger man egentlig ikke merke til hva kundene handler. Så jeg slo inn pengene, og sa hva det kostet. Han betalte, og da jeg gav igjen vekslepenger, så jeg så blidt og smilende jeg kunne: Ha en fin kveld!!! Det ble litt stille et sekund før vi begge kom på hva jeg hadde sagt. (men ikke tenkt på) Han rødma :oops: , jeg rødma :oops: og begge kikket bort. Han tok avisa og kondomene og tusla ut. Jeg satt igjen som verdens teiteste... :oops: Det tok lang tid før jeg klarte å si ha en god kveld/god helg til kundene igjen :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #9 Skrevet 13. mai 2005 søsteren min og faren min sto og vaska opp sammen,de diskuterte mennesker som bare må stjele hele tiden. Søsteren min mente å si kleptomaner, men det ble visst NYMFOMANER i stedet. Kanskje ikke så veldig morsomt for en 14-15 åring akuratt.
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #10 Skrevet 13. mai 2005 Fikk besøk av elektrikere tidlig en morgen,jeg visste de skulle komme ,men jeg visste ikke at de var så tidlige. Det ringer på døra og jeg rusler ut i trusa og t-skjorta,håret til alle kanter og måtte jo slippe dem inn. Trøtt og flau og i mangel på ord sa jeg: ja dere tok meg på fersken nå.................å fader hva var det jeg sa..................i å ikke ha stått opp skyndte jeg meg i å si.
Gjest Madam Felle Skrevet 13. mai 2005 #11 Skrevet 13. mai 2005 Fikk besøk av elektrikere tidlig en morgen,jeg visste de skulle komme ,men jeg visste ikke at de var så tidlige. Det ringer på døra og jeg rusler ut i trusa og t-skjorta,håret til alle kanter og måtte jo slippe dem inn. Trøtt og flau og i mangel på ord sa jeg: ja dere tok meg på fersken nå.................å fader hva var det jeg sa..................i å ikke ha stått opp skyndte jeg meg i å si.
Cata Skrevet 13. mai 2005 #12 Skrevet 13. mai 2005 Passe utslått etter en eksamen som hadde skviset siste rest av tenkeevne ut av de små grå gikk jeg inn til baker'n. ".....ja, og så skal jeg ha 2 boller uten rundstykker...." :oops: :oops: :oops: Snakk om at det krøllet seg. Var selvfølgelig boller uten rosiner jeg skulle styrke meg på....
Gjest celine Skrevet 14. mai 2005 #13 Skrevet 14. mai 2005 Ikke problem med det, inntil en på min egen alder kom inn en kveld. Han smøg seg litt rundt omkring kassen, og da han så at det ikka var andre i kassen, slengte han en avis og en pakke kondomer på rullebåndet. Når man jobber i en matvarebutikk, legger man egentlig ikke merke til hva kundene handler. Så jeg slo inn pengene, og sa hva det kostet. Han betalte, og da jeg gav igjen vekslepenger, så jeg så blidt og smilende jeg kunne: Ha en fin kveld!!! Denne var jo bare herlig, da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå