Gå til innhold

Ene øyet til katt lyser men ikke det andre?!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Snapchat-893154059.jpgOppdatering: glemte av at jeg hadde postet her etter at jeg var hos dyrlegen, beklager! øynene er helt frisk og de fant ikke noe :) takk for bekymringen! 

Endret av Rebekka M
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det ugler i øyet. Ta henne med til veterinær

Anonymkode: e026a...5cb

• Liker 7
Skrevet

Åj, her hadde jeg tatt affære kjapt.

Anonymkode: 97118...6d4

• Liker 4
Skrevet

Ja, dyrlege snarest.

Anonymkode: 28707...35c

• Liker 3
Skrevet

Hva sa dyrlegen?

Anonymkode: d120d...80c

Gjest #Rasshøl
Skrevet

For en vakker pus! 

Det ser ikke bra ut. Den må til en spesialist, for øyehelse asap! 

Skrevet

Har du vært hos vetten med pus? Og hva sa vetten?

Anonymkode: af993...e36

Skrevet

På barn så er sånt kreft. Hadde tatt det alvorlig nok til å reise til dyrlegen. 

Anonymkode: f53c7...c15

Skrevet

Potensiale for grønn eller grå stær, eller en form for kreft. Sjekk pus hos veterinær asap.

• Liker 3
Skrevet

Denne katten hadde keg ikke ventet med å få undersøkt. Hadde reist sporenstreks. Den har ikke bare fargeendringer i venstre øye, men den har store pupiller på

begge øyne mens du tar bilde av den i et lyst rom. Det kan bety at trykket i øynene er altfor høyt, noe som Kan føre til netthinneløsning. 

Få den undersøkt så raskt som mulig.

hilsen dyrlege

Anonymkode: d832b...2cf

• Liker 2
Gjest #Rasshøl
Skrevet
På 27.8.2019 den 21.47, Rebekka M skrev:

Snapchat-893154059.jpg

Har du tatt med katten til veterinær?

Skrevet

Katter kan være i store smerter i lang tid uten at det nødvendigvis vises - de kan for eksempel bli mer kosete og male mer rundt deg, noe vi selvsagt ikke kobler opp mot smerter og sykdom. Jeg opplevde dette med min egen katt. 

Få pus undersøkt snarest mulig! Enig i andres vurdering, det er nok noe som ikke stemmer. Forhåpentligvis er det ikke noe som forårsaker smerter.. 

Anonymkode: c1fcc...75e

Skrevet

Sender mange gode tanker til pusen din, håper at det ikke er noe alvorlig. Håper du kan oppdatere oss når du vet ❤️

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker fremdeles på pusen din TS.. Håper du tar den med til dyrlegen i morgen!! Vær så snill og oppdater oss når de finner ut hva som er galt.. 😔

• Liker 5
Skrevet

Hvordan gikk det hos dyrlegen?

Anonymkode: b010a...0f1

• Liker 2
Skrevet

Vær så snill å fortell oss at du har vært hos dyrlegen? Du behøver ikke si noe om hva det var engang, men jeg vil gjerne bare vite at du har latt en dyrlege få ta en sjekk, for det er noe som ikke stemmer og katten kan i verste fall være i store smerter. 

• Liker 1
Skrevet
På 27.8.2019 den 21.47, Rebekka M skrev:

Snapchat-893154059.jpg

Hadde du sterk blitz på når du tok bilde? Bare litt nysgjerrig, da jeg aldri har sett dette før.. 

Håper det går bra med pus 💖

Anonymkode: eb6d1...ac9

Skrevet

Forhåpentligvis har tråd-starter vært hos dyrlegen for lenge siden, selv om hun tydeligvis ikke gidder å oppdatere tråden her... 

Anonymkode: 8d683...c2b

• Liker 1
Gjest #Rasshøl
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Forhåpentligvis har tråd-starter vært hos dyrlegen for lenge siden, selv om hun tydeligvis ikke gidder å oppdatere tråden her... 

Håper det! Har lurt på hvordan det går med katten. 

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke gidder?

Man har ingen rapporteringsplikt her. Hvis vi gir inntrykk av at man  oppdatere, kan terskelen for å søke råd bli lavere.

Anonymkode: 3b2a8...387

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...