Orakelet96 Skrevet 27. august 2019 #1 Skrevet 27. august 2019 (endret) Jeg tenner på å bli dominert og at han har kontrollen i senga. Dette har ikke vært noe problem tidligere, men nå har han sluttet å ta så mye intiativ. Han liker at jeg også tar intiativ, men jeg blir rett og slett ikke kåt og da heller ikke våt av det. Og det kan jeg ikke noe for. Han syns det er dårlig at alltid han må ta intiativ og ikke jeg, og jeg skjønner det veldig godt. Men igjen, jeg blir bare ikke kåt av å ta intiativ. Aner ikke hvorfor det er sånn, men han skjønner det virkelig ikke. Ender med at jeg må ta intiativ og egentlig ikke nyte sexen så veldig, fordi hele akten bærer preg av at jeg var/er den dominante Noen andre som kan kjenne seg igjen? evt tips? Endret 27. august 2019 av Orakelet96
Bamseklemmer Skrevet 28. august 2019 #2 Skrevet 28. august 2019 Variasjon på sex er best, han liker ikke at du ikke tar initativ. jeg har ei slik dame som deg. Jeg føler det er mere som plikt enn nytelse. I tillegg ligger ho bare død også, det ender med brudd, men av andre årsaker også. Blir du ikke kåt og våt av at du selv tar initiativet, har du nok desverre et problem. Men du har en mann som ikke fortår deg, gjør ikke saken bedre, jeg skulle nok ha fått deg med på notene. Det er kun små endringer, der det er kunsten å terge deg opp til å måtte ta initiativet, da ville du ha fått et annet syn på det, og kanskje funnet en annen deilig side med deg selv😊🤞
ToMan Skrevet 28. august 2019 #3 Skrevet 28. august 2019 Variasjon i sex og hvem som tar initiativ til sex er best. Jeg kan skjønne at mannen din kanskje tar mindre initiativ dersom du er den som aldri tar initiativ til sex. Jeg liker også at vi kan veksle på å ta initiativ. Det er noe berusende med å føle seg begjært og at partneren tar initiativ til sex. Jeg ville ikke følt meg like attraktiv i min partners øyne dersom det skulle vært jeg som tok initiativ til sex hver gang. Har hatt det slik i mitt forhold tidligere at det var jeg som tok initiativ 9 av 10 ganger. Følte da at jeg ble masete og at jeg presset meg på henne, selv om ikke hun opplevde det slik. Men som en følge av hennes manglende initiativ trakk jeg meg mer unna og tok mindre initiativ for at ikke jeg skulle være for pågående mot henne. Det at jeg tok mindre initiativ førte til at vi hadde mindre sex, og dette til begges frustrasjon. Vi snakket sammen om dette og jeg forklarte min opplevelse og vi fikk løst opp i misforståelser oss imellom.
Hr. Aktiv Skrevet 28. august 2019 #4 Skrevet 28. august 2019 10 timer siden, Orakelet96 skrev: Jeg tenner på å bli dominert og at han har kontrollen i senga. Dette har ikke vært noe problem tidligere, men nå har han sluttet å ta så mye intiativ. Han liker at jeg også tar intiativ, men jeg blir rett og slett ikke kåt og da heller ikke våt av det. Og det kan jeg ikke noe for. Han syns det er dårlig at alltid han må ta intiativ og ikke jeg, og jeg skjønner det veldig godt. Men igjen, jeg blir bare ikke kåt av å ta intiativ. Aner ikke hvorfor det er sånn, men han skjønner det virkelig ikke. Ender med at jeg må ta intiativ og egentlig ikke nyte sexen så veldig, fordi hele akten bærer preg av at jeg var/er den dominante Noen andre som kan kjenne seg igjen? evt tips? Har vært der. Tok masse initiativ og fikk ganske masse sex. Men så begynte hun med "orker ikke, vil ikke, vondt i hodet, passer ikke, har ikke tid, vondt i fingern osv" hver eneste gang. I tillegg ble av og til konfrontert med gjerne når hun var litt irritert at hvorfor spurte du ikke om sex tidligere i dag for da hadde jeg lyst. Jo da kunne sikkert det, men jeg har jo blitt avvist hver eneste gang de siste to år så. Hvis man skal bygge opp hverandre (noe jeg trodde var en fin greie når man er sammen) så må man både gi litt og ta litt. Man må også holde selvtiliten til partner oppe. 2
Ksfjord Skrevet 28. august 2019 #5 Skrevet 28. august 2019 (endret) 3 timer siden, Hr. Aktiv skrev: hvorfor spurte du ikke om sex tidligere i dag for da hadde jeg lyst. Haha, den kjenne jeg til 😂 hvordan i all verden skal jeg vite det når hun ikke gir noe hint? Vi har d likedan heime, det er alltid meg som må tar initiativ, jeg sender henne pirrende meldinger, eller bare et kodeord vi har, eller bare tar hun i handa å dra hun inn på soverommet. likevel har hun sagt at hun vil har mer sex, men når jeg sier fra at hun også bør tar litt initiativ så lover hun bedring, men det skjer slett aldri. Svar til Ts, jeg syns pirrende meldinger funker kjempebra, da har du tatt initiativ og han er sprengkåt når han kommer hjem, med oss blir d som regel en heftig runde. 😉 Endret 28. august 2019 av Ksfjord 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #6 Skrevet 28. august 2019 Går du på p-piller eller annen hormonprevensjon? Jeg var helt lik før, kunne fint bli tent om kjæresten tok initiativet, men hadde aldri behov eller kom aldri på å ta initiativet selv, fordi jeg ikke ble kåt helt uten videre. Måtte myejobb fra kjæresten min sin side til for å bli kåt. Det var et stort problem i forholdet vårt, og det forstår jeg godt. Faktumet er at de fleste kvinner som er seksuelt aktive går på noen form for prevensjon. det som skjer når du går på p-piller, p-stav, spiral, whatever, er at den hindrer kroppen i få få eggløsning, kroppen oppfører seg som om den allerede er gravid. det er biologisk ingen grunn for kvinner å ville ha sex eller å reprodusere. Dette gjør at sexlysten ikke er så veldig tilstede, og man trenger MYE mer for å bli tent enn det menn trenger. Slik er det bare. Jeg fant ut at når jeg sluttet på ppillen, så er jeg en helt annen person seksuelt. Jeg kjenner faktisk at jeg har lyst, og tar initiativ deretter. Spesielt rundt eggløsning blir jeg veldig kåt, hele tiden. Synes menn kan gi faen i å irritere seg over kvinner fordi vi "aldri tar initiativ" når det er på grunn av vi må bruke prevensjon. Anonymkode: d4b8a...43f 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #7 Skrevet 28. august 2019 Du kan alltids google how to initiate sex as submissive Anonymkode: f286c...50f 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #8 Skrevet 29. august 2019 På 28.8.2019 den 8.36, Hr. Aktiv skrev: Har vært der. Tok masse initiativ og fikk ganske masse sex. Men så begynte hun med "orker ikke, vil ikke, vondt i hodet, passer ikke, har ikke tid, vondt i fingern osv" hver eneste gang. I tillegg ble av og til konfrontert med gjerne når hun var litt irritert at hvorfor spurte du ikke om sex tidligere i dag for da hadde jeg lyst. Jo da kunne sikkert det, men jeg har jo blitt avvist hver eneste gang de siste to år så. Hvis man skal bygge opp hverandre (noe jeg trodde var en fin greie når man er sammen) så må man både gi litt og ta litt. Man må også holde selvtiliten til partner oppe. Mener du at hun skulle ligget med deg selvom hun ikke hadde lyst og når hun hadde vondt? Det kalles faktisk voldtekt Anonymkode: 46a80...9bf
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #9 Skrevet 30. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Mener du at hun skulle ligget med deg selvom hun ikke hadde lyst og når hun hadde vondt? Det kalles faktisk voldtekt Anonymkode: 46a80...9bf Nei, hun burde reise lang til helvete fordi hun ødelegger for både han og ho Anonymkode: f5936...fea 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #10 Skrevet 30. august 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Mener du at hun skulle ligget med deg selvom hun ikke hadde lyst og når hun hadde vondt? Det kalles faktisk voldtekt Anonymkode: 46a80...9bf Prøver du å gjøre deg dum, eller er du faktisk så dum? Anonymkode: 89e04...1b1 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #11 Skrevet 30. august 2019 Kjenner meg igjen fra sexlivet med eksen. Han var dominant i starten og da var alt bra, men når han roet seg etter noen år ble initiativet nesten bare hos meg og da var liksom det ene tenningsmønsteret som funket for meg med han borte. Med mannen er det mye bedre. Han er heller ikke like dominant lengre som det han var de første årene, men han tar initiativ på andre måter og han svarer ofte på mine initiativ med å ta over initiativet. Helt fra starten av har vi hatt hundre forskjellige måter å starte sex på, vi er ikke låst i et mønster. Men nøkkelen er at begge alltid blir veldig fort skrudd på. Så løsningen ligger kanskje i den seksuelle kjemien. Anonymkode: 0604a...1e4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå