Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #1 Skrevet 13. mai 2005 Huff, jeg skulle ut med datteren min, men nå sitter jeg bare og griner :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Og klarer ikke å slutte. Min datters aller beste venn fra Afrika dro tilbake til Afrika "på ferie" for over to måneder siden... Han var en skikkelig søt gutt og de var så søte sammen, jeg syns læreren hennes sa at han skulle være borte i en måned. Og nå leser hører jeg dette på nyhetene på radio. http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/sundays...-name_page.html Jeg klarer ikke slutte å grine... håper han er Ok.
Gjest SumoBryter Skrevet 13. mai 2005 #2 Skrevet 13. mai 2005 Ja det var med hilsen meg... i depresjonen glemte jeg å logge inn.... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #3 Skrevet 13. mai 2005 Ingen vits i å ta sorger på forskudd, sumo. Ikke tenk slik Selv om det selvsagt er trist for de det måtte berøre uansett. Men ingen vits i å sitte å tenke slik når man ikke vet. Prøv å la være.
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2005 #4 Skrevet 13. mai 2005 Men dette skjedde jo i 2001.... In one three-month period between July and September 2001, some 300 children were found to have disappeared Hvis jeg ikke har misforstått helt her.
Gjest SumoBryter Skrevet 13. mai 2005 #5 Skrevet 13. mai 2005 Jeg tar så lett til tårene når jeg er gravid... men uansett syns jeg at det er litt merkelig han ikke har returnert, jeg begynner å tvile på at han noen gang kommer tilbake når han har vært borte i over to måneder.
Gjest Cerise Skrevet 13. mai 2005 #6 Skrevet 13. mai 2005 Men dette skjedde jo i 2001.... Hvis jeg ikke har misforstått helt her. sånn forsto jeg det også. dessuten står det at disse var savnet fra engelske skoler, om jeg ikke tar helt feil. Vi krysser fingrene for at gutten kommer tilbake igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå