Gå til innhold

Små eller store pupper?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er fornøyd med størrelsen, men syns det mørke partiet rundt brystvorta er for stort:( noen som vet om det er mulig å gjøre noe med dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Kanskje i opp i en F-cup, men hvis du tror at du er ferdig utvokst tar du nok feil :tunge1:

Da jeg var 19 brukte jeg 70 C/D og nå bruker jeg 65 F! Og ikke har jeg lagt på meg noe spesielt heller.

Wuhu! :hoppe:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker 75F og er fornøyd med størrelsen i forhold til resten av meg, men jeg kunne godt tenke meg litt mer spretne pupper... :ler:

Skrevet

75-80 AA. De har krympet litt på grunn av slanking og trening ja... Men jeg liker dem likvel jeg! De har iallfall samme str. og pene brystvorter.

Skrevet

80B. Er fornøyd, det er et par andre ting jeg heller ville endret på enn puppene..

For eksempel skulle jeg ønske jeg kunne få tilbake den magen jeg hadde før jeg ble gravid, den var alltid flat uten at jeg trengte å trene, nå siger den kjapt utover hvis jeg skulker unna sit-up'ene :)

Skrevet

Jeg bruker 70A og er veldig misfornøyd. Men det passer forsåvidt til kroppen min også, som er liten.

Skrevet

75 D og ikke fornøyd. Er vel den kroppsdelen jeg hater mest, ved siden av magen.

Gjest Lille lotte i.i.
Skrevet

Jeg er 75 D, og ønsker meg mindre pupper! Det er for store for kroppen min, passer liksom ikke. Flere tror jeg har silikon for de er ganske faste, men det er nok ekte saker.

Sukk! Vi har alle noe å stri med...

Skrevet

Jeg har 75C og ønsker meg ihvertfall ikke større pupper. Egentlig gjerne litt mindre, fordi jeg er ganske liten og smal, og derfor har litt problemer med å finne skjorter og jakker som sitter pent.

Piglet

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Bruker 75B,og jeg er fornøyd.

Skrevet

Jeg bruker 75B eller 80A. Og er kjempe fornøyd! Jeg synes det er digg å ha små pupper, selv om de ikke passer til kroppen min, er 179 høy og normalt bygd. Men hva gjør veld det, når jeg er fornøyd?

Gjest Milah
Skrevet
Bruker 75B' date='og jeg er fornøyd.[/quote']

Samme her. De ser bra ut i forhold til resten kroppen min. Kunne ikke hatt så veldig mye større pupper før det hadde sett merkelig ut.

Har heller ikke fått noen klager så regner med at de er i orden!

Dessuten synes jeg små pupper er finest.. :wink:

Skrevet

Noen som kan anbefale en god undertøysbutikk i Bergen? Kunne godt tenke meg å fått målt størrelsen der:)

Netty Kløverhuset! De er flinke. :)

Skrevet

E fornøyd me puppan mine, bruke 80 b.. Dattra mi på 20 skrøt av dem her om dagen, å sa plutseli kor fine puppa du har mamma.. :-) Å da kan man ikke klage.. men snakk om magen..... phu.........d e en anna sak.... :oops: Huff ja...

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Jeg har 75-C.

Er kjempe fornøyd.

De henger nesten ikke, og jenter har spurt meg om jeg har silikon.

Tar det som et kompliment, for de ser bare veldig faste ut. Noe de er også.

Gjest Anonymous
Skrevet
Bruker 75B,og jeg er fornøyd.

Samme her.

Gjest Nusse_pusse
Skrevet

Jeg bruker 75B. Sverger til push-up! Jeg har hengepupper de lux. :ler:

Gjest liljana
Skrevet
Er fornøyd med størrelsen' date=' men syns det mørke partiet rundt brystvorta er for stort:( noen som vet om det er mulig å gjøre noe med dette?[/quote']

tror det går an å ta brystvortereduksjon. kanskje det er noen her som har gjort det?

Gjest Prinsessen
Skrevet

Jeg har størrelsen 85 D, og er kjempefornøyd med puppene mine.. :D (det samme er kjæresten min og alle jentene i klassen min er kjempemissunnelige på de..)

Men jeg sliter syykt med å finne bher som passer, og gleder meg ikke spesielt mye til å lete etter bikini heller... :S

Skrevet
Er fornøyd med størrelsen' date=' men syns det mørke partiet rundt brystvorta er for stort:( noen som vet om det er mulig å gjøre noe med dette?[/quote']

jepp...nobelclinic.no lykke t :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...