Gå til innhold

Små eller store pupper?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
70F

Er fornøyd!

Går det an? :-?

Skrevet

Går det an? :-?

Jepp. ;) Og tro det eller ei, så er det ikke Samantha Fox diiigert heller. Men klart det er litt størrelse på de.

Skrevet

80 b, noen ganger c. Måtte ha minste str. i en sports-bh for litt siden, synes det er ganske merkelig da jeg ikke synes jeg har spesielt små pupper! Puppene er faktisk noe av det jeg alltid har vært fornøyd med ved kroppen min! :P (Har også ganske stor brystkasse så kanskje de virker større enn de egentlig er :ler: )

Skrevet

75 b/c

er fornøyd. Vil ikke ha større og ikke ha mindre.Ingen trøbbel med å finne BH

Gjest Emera
Skrevet
Jeg har allerede svart, men vil komme med et lite tips. Til dere som sliter med størrelsen: Stikk innom en ordentlig undertøysbutikk og få dere målt (hvis dere ikke alt har gjort det da ;) ).  

Selv gikk jeg i fra en 70/75 B til 65DD og gjett om jeg merker forskjell på hvordan jeg bærer brystene og hvor mye behageligere det er med rett størrelse...

En liten avsporing...men ville bare tipse dere. ;)

Takk for tipset, jeg har tenkt på det selv. Synes bare jeg hører skriket fra kredittkortet mitt...

Men som sagt, jeg tror du har helt rett. Enn å gå fra B til DD-cup, da gitt! De billigere BH-ene er nok temmelig feilproposjonerte! Selv bruker jeg 75 B i slike BH-er, det er vanskelig å finne mindre størrelser, og jeg måler bare 67 cm rundt under brystene.

Tror nok det blir en tur til en skikkelig undertøysbutikk snart, ja!

Skrevet

Dokke kan jo tippe BH-størrelsen min utifra avataren?

<----

:sjarmor:

Brukar 75C. Er egentlig fornøgd med puppane mine, men dei kunne gjerne vore litt større.

Har faktisk fått ganske mange kompliment for dei, så push-up er tingen! :ler: Trur mange hadde blitt skuffa om dei fikk sjå the real thing, uten BH. Hoho!

Skrevet

70 B og de kunne godt vært litt større, den C'en jeg hadde før for eksempel..

Men, det har ofte med vekt å gjøre slikt, så så lenge jeg vil veie som jeg gjør og se ut som jeg gjør nå så må jeg nok innfinne meg med mine 70 B.

Gjest Catwoman
Skrevet
Selv bruker jeg 75 B i slike BH-er, det er vanskelig å finne mindre størrelser, og jeg måler bare 67 cm rundt under brystene.

jeg finner størrelse 70C på H&M faktisk, tror det er noe de har begynt å ta inn mer og mer nå. :-)

Før fant jeg det aldri å måtte nøye med med 70B :-?

Men jeg tror ikke det er helt riktig størrelse, kunne nok hatt 65 rundt, siden jeg alltid bruker 70 på strammeste.

Men undertøysforretninger er dyrt å handle i, og 65 finner jeg ikke på H&M.

Gjest Gulltopp
Skrevet

70A, synes det er helt greit, selv om jeg har store vansker med å finne BHer som ikke enten har a) digre innlegg eller B) Snoopy-mønster. Jeg kunne gjerne tenke meg å ha litt større bryster, men det er jo mest praktisk med små.

Skrevet

70A

kunne gjerne ha hatt litt større, men det var nå en gang det jeg fikk da... (og sett fra den positvite siden.. slipper hengepupper når jeg blir gammel)

Har vudert oprasjon, men har slått den tanken fra meg.. så da er det bare å håpe på at naturen gjør sitt den gangen jeg blir gravid :wink:

de har 65 str på lindex,, (cubus også trur jeg)

Gjest Cerise
Skrevet
Jeg har allerede svart, men vil komme med et lite tips. Til dere som sliter med størrelsen: Stikk innom en ordentlig undertøysbutikk og få dere målt (hvis dere ikke alt har gjort det da ;) ).  

Selv gikk jeg i fra en 70/75 B til 65DD og gjett om jeg merker forskjell på hvordan jeg bærer brystene og hvor mye behageligere det er med rett størrelse...

En liten avsporing...men ville bare tipse dere. ;)

Noen som kan anbefale en god undertøysbutikk i Bergen? Kunne godt tenke meg å fått målt størrelsen der:)

Gjest Marianna Panna
Skrevet
Bruker 80C. Men de blir som regel litt for store rundt' date=' men går jeg ned til 75, så blir cupen for liten. Så det skulle vært en mellomting der! Men, men! Sånn er livet! Men fornøyd er jeg![/quote']

Har du prøvd 75D? Kan være det hjelper vet du.

Skrevet

bruker 80B, men har små pupper i forhold til resten av kroppen.

det plaget meg når jeg var yngre, nå er det i grunnen ganske greit. bruker litt push-up og litt polstring når jeg finner noen som bare gir litt og som ser naturlig ut, men ellers greit.

de er faste og fine, og det setter jeg pris på.

jeg er bred over ryggen og hofta, så jeg kunne sånn sett tenkt meg litt større bryster dersom det skulle harmonert sånn "korrekt" sett, men det går greit.

Skrevet

75DD. Er fornøyd, men er kanskje litt for stor i forhold til resten av kroppen. Hender jeg ønsker meg litt mindre...

Skrevet (endret)

65e/70d

Endret av Smilla78
Skrevet

Vel jeg er 19 og tror ikke jeg kommer meg opp på F om jeg aldri så mye ønsker det!

Kanskje i opp i en F-cup, men hvis du tror at du er ferdig utvokst tar du nok feil :tunge1:

Da jeg var 19 brukte jeg 70 C/D og nå bruker jeg 65 F! Og ikke har jeg lagt på meg noe spesielt heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...