Gjest Nimoa Skrevet 26. mai 2005 #81 Del Skrevet 26. mai 2005 75b og c her...varierer litt fra bh til bh...er normalt fornøyd,vil gjerne ta av meg noen kilo å da forsvinner vel litt av puppene også..men gjør meg ikke så mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 27. mai 2005 #82 Del Skrevet 27. mai 2005 For de som måtte lure... jeg bruker 75B Ville nok hatt litt større ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linselus Skrevet 27. mai 2005 #83 Del Skrevet 27. mai 2005 75E, skulle egentlig ønske at de var litt mindre, da det er helt håpløst å finne skjorter som passer til resten av meg, og samtidig ikke spriker masse over bysten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kari N Skrevet 28. mai 2005 #84 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg har 85 C/D (spørs hvilken bh-produsent) og er nesten fornøyd. Etter å ha lagt på meg litt for mange kilo, så har puppene blitt større, men synes de harr blitt litt "sidepupper" på grunn av overflødig fett på kroppen min. Da ser de ikke helt like fine ut som før, men jeg er veldig glad i de for det. Men jeg skal slanke meg, og skal innrømme jeg gleder meg til å få tilbake 75 B størrelsen. Den størrelsen vil jeg være meget fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2005 #85 Del Skrevet 28. mai 2005 70C Ikke helt fornøyd nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 28. mai 2005 #86 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg legger merke til at det er veldig mange med store pupper her! (Iallefall mange med C og D) Det som irriterer meg er at undertøysprodusenter lager lite bh'er i de størrelsene. C begynner det å bli en del av har jeg sett, men D er utrolig vanskelig å finne i vanlige butikker! Og veldig ofte er det bh'er som støtter altfor lite og blir fort slappe og ubrukelige. Skal vi strarte en "lag større bh-størrelser kampanje" eller? Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saeria iil Skrevet 28. mai 2005 #87 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg må gå i spesialbutikk for å få min 65DD. Skulle ønske vanlige butikker hadde den typen størrelser også. Men det har vel noe med fortjeneste og sånn å gjøre. :-? Dessuten er størrelsen min ganske dyr, selv om kvaliteten er mye bedre enn på H&M. Får vel begynne å handle på figleaves.com, for der har de hvertfall mye lekkert til en billigere penge enn her hjemme. Men ja til butikker med større BH utvalg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gaja Skrevet 29. mai 2005 #88 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) -slettet- Endret 12. januar 2006 av gaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. mai 2005 #89 Del Skrevet 29. mai 2005 har 85-90 E, og det er pinn umulig å finne bher!!! skikkelig irriterende!!! :veldigsur: Cubus har mange i store størrelser. Det går an å bestille på nett. Og du kan hamstre når du er i utlandet (jeg kjøper alltid masse når jeg er i England). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gaja Skrevet 29. mai 2005 #90 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) -slettet- Endret 12. januar 2006 av gaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litz Skrevet 29. mai 2005 #91 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg legger merke til at det er veldig mange med store pupper her! (Iallefall mange med C og D) Det som irriterer meg er at undertøysprodusenter lager lite bh'er i de størrelsene. C begynner det å bli en del av har jeg sett, men D er utrolig vanskelig å finne i vanlige butikker! Og veldig ofte er det bh'er som støtter altfor lite og blir fort slappe og ubrukelige. Skal vi strarte en "lag større bh-størrelser kampanje" eller? Pam Støtter det forslaget jeg. Bruker 75 E/F og det er nesten umulig å finne bh'er som er behagelige og som støtter uten at de ser ut som noe fra forrige århundre/noe bestemor bruker. :-? Underbart på Steen og Strøm har visstnok fått inn en del bh'er i store størrelser nå, flere nye merker. Snakket med betjeningen der for ett par uker siden og da venta de på varer. Det ene merket skulle visst være ganske billig også (i forhold til andre merker som har store størrelser). Selv er jeg fornøyd med puppene mine, vil ikke ha dem hverken større eller mindre. Har funnet ett bh-merke som er veldig ok og som har store størrelser til ganske grei pris, Bali (ca 600,- for en bh). Men nå har jeg liksom 2 bh'er i alle varianter fra dem (ikke alt som ser like bra ut fra det merket heller) og skulle ønske det fantes flere merker som fører store størrelser uten at det koster godt over tusenlappen. Har til og med vært inne på tanken om å starte egen butikk og importere fra f eks Danmark. Der har de jo butikker med bh'er opp i størrelse H-cup, og de ser rett og slett dritlekre ut. Hvorfor i alle dager kan ikke pottitlandet Norge få de bh'ene hit?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 29. mai 2005 #92 Del Skrevet 29. mai 2005 75 E.. Er litt store i forhold til resten av kroppen. Jeg 1.59 høy. Men jeg skal ikke klage. Heldigvis er de faste selv om de er store.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå