Chihiro Skrevet 13. mai 2005 #21 Del Skrevet 13. mai 2005 75C til vanlig, er fornøyd med det. Er 165 høy, så ville ikke hatt større. Nå som jeg er 7 mnd på vei har de ekspandert en smule, bruker nå 80D :o , og jeg har gått over til noen festlige "sports-bh/topp" saker uten bøyle, alt annet kjennes grusomt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. mai 2005 #22 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg har 85E og er veldig fornøyd. De er store og fyldige, men sitter heldigvis høyt og henger ikke. Synes de ser bra ut, og samboeren min er veldig fornøyd han også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celiclya Skrevet 13. mai 2005 #23 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg har skikkelig problemer med BH-str for tiden. Må ha max 75 rundt, og B-cup er for lite, C-cup for stort. Dessuten er jeg skjev da - ganske mye også Og det gjør ikke tingene lettere... Fornøyd? NEI :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin S Skrevet 13. mai 2005 #24 Del Skrevet 13. mai 2005 Bruker 80C. Men de blir som regel litt for store rundt, men går jeg ned til 75, så blir cupen for liten. Så det skulle vært en mellomting der! Men, men! Sånn er livet! Men fornøyd er jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. mai 2005 #25 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg har allerede svart, men vil komme med et lite tips. Til dere som sliter med størrelsen: Stikk innom en ordentlig undertøysbutikk og få dere målt (hvis dere ikke alt har gjort det da ). Selv gikk jeg i fra en 70/75 B til 65DD og gjett om jeg merker forskjell på hvordan jeg bærer brystene og hvor mye behageligere det er med rett størrelse... En liten avsporing...men ville bare tipse dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 13. mai 2005 #26 Del Skrevet 13. mai 2005 75b Tenker temmelig lite på puppene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aurélie Skrevet 13. mai 2005 #27 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg bruker 85B, men er temmelig sikker på at jeg bruker feil størrelse. Har ganske store pupper, og de tyter ut av cupene i alle retninger Har konsekvent kjøpt for små bh-er i den tro at puppene skal strammes og skvises slik at jeg unngå hengepupper med tiden. På samme måte som jeg alltid bruker to sports-bh`er til trening. Hengepupper er skrekken, men min mor har fortsatt ganske fine pupper på tross av at hun er over 50. Så jeg får vel sette min lit til genene og heller ta turen innom en undertøysforretning og få korrekt størrelse avklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #28 Del Skrevet 13. mai 2005 nja en 75-80 B-C. syns de er helt grei jeg. kunne lett ha hatt mindre pupper. dess mindre dess enklere å ha med å gjøre når man trener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2005 #29 Del Skrevet 14. mai 2005 70F Er fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uggen Skrevet 14. mai 2005 #30 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg har 85E og er veldig fornøyd. De er store og fyldige' date= men sitter heldigvis høyt og henger ikke. Synes de ser bra ut, og samboeren min er veldig fornøyd han også. Du er så heldig du! Har lenge fulgt med på din dagbok og lest dine innlegg og du virker som en fantasisk person som er trygg og god på seg selv. Jeg bruker selv samme størrelse i bh, men er langt fra fornøyd med kroppen min. Har lenge slitt med vekt problemer og lurte på om jeg kunne få spørre om hvor mye du veier og om du er fornøyd med det? Kanskje du kunne gitt meg noen tips om hvordan styrke selvtillitten og bli ett bedre menneske. Er under oppfattningen at man automatisk blir det har man troen på seg selv... Takk på forhånd, Arkana! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 14. mai 2005 #31 Del Skrevet 14. mai 2005 Bruker 75B (sikkert egentlig 70C, men takler ikke trange bher!) og er veldig fornøyd med puppene mine. Ikke for stort, ikke for smått. Fatter ikke at folk klager over B-cup generelt og synes det er lite. Synes ikke store pupper på slanke jenter er noe særlig fint, jeg. Og det har ingen ting å gjøre med evt. misunnelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 14. mai 2005 #32 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg bruker 80 D Jeg er fornøyd med størrelsen men skulle ønske de var fastere, tyngdekraften har gjort sitt mens jeg har gått opp og ned i vekt. Men jeg kan trøste meg med at en plastisk kirurg ikke ville gjøre noe med de for han synes de var kjempefine :-) Så da er det nok bare meg.... Men ja de henger litt for det.... Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jully Skrevet 14. mai 2005 #33 Del Skrevet 14. mai 2005 De som vil ha større pupper; Be careful what you wish for.....! Da jeg var 16 klagde jeg over at jeg hadde så små pupper. Man kan vel si at de har vokst litt siden da.... Nå bruker jeg 80F og skal så definitivt ha en brystreduksjon!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2005 #34 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg bruker 80c. Noen ganger prøver jeg D, men ender stort sett opp med å kjøpe C. Synes det er ganske lett å finne BH-er (må jo prøve en hel haug for å finne en som er god å ha på, men likevel), men jeg plages med at spilene kommer ut og spidder meg midt mellom puppene! AU! :-x Har vurdert å gå til en sånn skikkelig undertøysbutikk, noen som kan anbefale en i Trondheim? Er ikke så kjent her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 14. mai 2005 #35 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg er 75B, og veldig fornøyd. Jeg er ganske slank, så noe større ville sett rart ut. Jeg synes små pupper som oftest er veldig pent, faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2005 #36 Del Skrevet 14. mai 2005 De som vil ha større pupper; Be careful what you wish for.....! Da jeg var 16 klagde jeg over at jeg hadde så små pupper. Man kan vel si at de har vokst litt siden da.... Nå bruker jeg 80F og skal så definitivt ha en brystreduksjon!!!! Vel jeg er 19 og tror ikke jeg kommer meg opp på F om jeg aldri så mye ønsker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 14. mai 2005 #37 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg bruker 70b eller 70c. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellybutton Skrevet 14. mai 2005 #38 Del Skrevet 14. mai 2005 Nå er de 85C,og idag er jeg strålende fornøyd. Ikke henger de og ikke er de skeive. Alt ialt er de temmelig "perfekte". Jeg har hatt reduksjon for fem mndr siden og de ble fjernet tilsammen 1,3kg. Da hadde jeg DD og eller E/F. Varierte litt allt etter hvilken type og når i mnd. Men nå er det bare fryd og gammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 14. mai 2005 #39 Del Skrevet 14. mai 2005 70B som harmonerer med resten av kroppen. Jeg synes de er helt greie. De er iallefall aldri i veien' date=' og ser ut til å være upåvirkede av tyngdekraften. [/quote'] hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. mai 2005 #40 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg har 75C ... vil ha B. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå