Olaug Olsen Skrevet 27. august 2019 #1 Skrevet 27. august 2019 (endret) Jeg skal starte et nytt trosamfunn. I trossamfunnet som jeg skal bekjenne meg til, skal det ikke være lov til å håndhilse. Venstre pekefing i nesen, og tungen ut venstre munnvik, skal være tegnet for kvinner. Høyre pekefing i nesen, og tungen ut høyre munnvik, skal være tegnet for menn.For lesbiske, homofile og LGTBH personer skal tegnet for hilsing være høyre og venstre pekefing i hvert sitt nesebor, og tungen ut på midten. Jeg skriver for å finne ut hvor mange som er interessert i å melde seg inn i mitt trossamfunn. Jeg håper etterhvert vi kan få besøk av kjente folk, så kan vi overraske dem med hilseteknikkene våre. Dette blir et åndelig fellesskap, og jeg gleder meg til å gå i gang. Endret 27. august 2019 av Olaug Olsen
Olaug Olsen Skrevet 27. august 2019 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2019 Fint atropos. Du er velkommen i mitt trosfellesskap. Vi kommer nok til å bli mange etterhvert. Vi skal kalle oss for Universets barnebarn, og vi skal jobbe for fred på jorden. Vårt mål er å nå ut i alle verdenshjørner, med vårt fredfulle fellesskap. Hilsingen som jeg har beskrevet er et symbol på at alle mennesker er crazy innerst inne. Det crazy initiativet vil spre seg fort, og bringe peace and love ut til de av oss som trenger det.
Olaug Olsen Skrevet 27. august 2019 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2019 Jeg vil f.eks ikke håndhilse, hvis de kongelige kommer på besøk. Da viser jeg at jeg er sterk, og jeg får respekt for Universets barnebarn, som er min religion. I dette samfunnet har alle rett til å bli respektert for Sin Religion...
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #6 Skrevet 27. august 2019 Kunne ikke falt meg inn å være med på det tullet der. Anonymkode: 5286b...6bf 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #7 Skrevet 27. august 2019 Hahaha tok i hvert fall poenget. Anonymkode: cd64c...230 1
Olaug Olsen Skrevet 27. august 2019 Forfatter #8 Skrevet 27. august 2019 (endret) Vi kommer ikke til å håndhilse på de som ikke er med på tullet som vi kaller Vår Religion! Vi vil ha respekt til alle som stikker fingen i nesen og tungen ut. Det er tegn på respekt og fred, når man lar det crazy aspektet ta over. Og crazy er hellig for oss. Vi holder Craz festival en gang i året. Endret 27. august 2019 av Olaug Olsen
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #9 Skrevet 27. august 2019 Av ren nysgjerrighet. Hva tenker dere om å klø seg i rumpa med en finger? Anonymkode: cd64c...230 1
Olaug Olsen Skrevet 27. august 2019 Forfatter #10 Skrevet 27. august 2019 Klø rumpe er veldig privat. Man kan gjøre dette som del av det daglige renselsesritualet. Renselsesritualet gjøres før man går ut. Kroppen er hellig, og trangen til å klø springer ut av Verdensaltets Store Ufattelige Kløe, men noen ganger må man undertrykke trangen til å klø, av respekt for andre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå